Colectia de vagone de calatori CFR-H0 060-ea

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

060-EA

Well-Known Member
Trenulist
10 Mai 2016
861
0
Oradea
railcrisana.wordpress.com
WEBSITE
https://railcrisana.wordpress.com/
YAHOO
paul_c_92
LOCATION
Oradea
In acest topic doresc sa va prezint colectia mea de vagoane CFR, vagoane ce au fost modificate din vagoane de serie, in atelierul familiei Savin.
Voi incepe cu vagoanele de calatori seriile 19-80 Amee si 21-80 Bmee Bautzen CFR epoca V.Au fost transformate in Amz si Bomz 210.2 Tillig in martie 2008.


Vagon clasa I tip A9 seria 19-55 epoca V transformat in august 2008 din A9 SNCF (282mm lungime) de la Roco.


Vagon clasa a II-a tip B11 seria 21-86 RIC, Vmax=160km/h, epoca V, transformat in august 2008 din Bpmz DB-AG de la Roco


Vagon restaurant CFR seria 88-42 epoca IV CFR-Romvared transformat in august 2008 din WR4g tip B OSShD Mitropa de la Tillig (250mm lungime)


Vagon clasa I CFR tip A10 seria 10-90 RO-CFR CALATORI RIC, Vmax=200km/h, epoca V transformat in februarie 2009 din Bpmz DB-AG de la Roco


In curand - vagonul restaurant CFR tip WRmz seria 88-96 epoca V
 
hmmmm...

daca sorturile de la B11 21-86 si A10 10-90.1 nu ar fi ramas la fel ca la Bpmz29x DB ar fi primit Cristi Savin un 9+, asa ii dam doar 8+ ;)

cu Amee si Bmee din seria 80 nu dam nota, ca sunt Hors Concours, unul are nevoie de o fereastra de la celalalt :D

eu la Bmee 21-80 si apoi la Bmee 21-70 am plecat de la o Eurofima cu numarul de ferestre corect, insa a fost munca si pedeapsa la sasiuri si la acoperisuri :(

la WRmz in schimb dam 9,50, nu din cauza saracului Savin ci a lui Horst Fleischmann care se crampona pe 1:93,5... insa daca intr-o zi apare ceva la RailTop.. sau mai degraba LSM, ca Piron a pus mana pe matritele aproape gata de 137.0/137.1... :roll:
 
m-ai atins, inima imi sangereaza si ma voi prabusi in curand, ucis :D

aici te inseli, sub 21-70 am intr-adevar SGP VS RIC, insa sub 21-80 sunt niste mai vechi MD 33 sau 36 de la un veeeeeeeeechi vagon Lima...

adevarul este ca GP200 (de fapt GP200s) exista si pe N, sub vagonul-pilot IR de la Fleischmann si Trix (constructie in colaborare) si sub vagoanele Modus de la Fleischmann, insa cine omoara vagoane de 45 teuro pentru boghiuri? :(
 
arata bine, insa...

(intotdeauna gasim ceva "insa") ;)

daca tanarul Savin era mai atent, la 30-76 s-au acoperit cu tabla grilele de aerare de la clima din acoperis (CFR Calatori le considera neadaptate la circulatia cu tractiune Diesel... de ce oare :D ? )

inscriptiile sunt putin cam mari, iar cifrele de clasa trebuiau sa fie cu Frutiger Next incline25... fontul utilizat de Grivita la aceste vagoane.

ultima pietricica, manerele de usi si scari sunt eloxate gri mediu.

insa impresia generala... este :)
 
salutare la toata lumea, vreau sa fac o mica rectificare, nu tanarul Cristi Savin face modificarile la vagone cat si vopsirea tuturor modelelor fie ele vagoane sau locomotive, ci batranul Alexandru Savin. :-?
ce sa zic, la decaluri da eu sunt vinovat ca eu le fac, dar numai ca nu le scot eu pe decal ci la societate de firme luminoase, acum ce sa zic, mai adaptez si scrisul sa fie dispus si ca dimensiuni la fel ca in realitate comparand cu poza...mai ingros un pic caracterul sa fie si vizibil, na ce se poate scoate pe imprimanta, ca sa nu mai zic ca nu cunosc ce tip de caracter s-a folosit in realitate.
referitor la modificari da...se face in functie ce vrea beneficiarul...si in functie de fotografiile care le primesc.
Multumesc atat pt critici cat si pt aprecieri.
Cat despre note Horia...pana ajung eu la nota zece....mai e lung drum :fluierat:
 
buna,

nota 10 nu se da, e doar pentru Dumnezeu... noi dam doar 9,90! ;)

sunt tare curios ce nota ii dati la asta:




insa nu uitati ca e ceva... mai mic! :D

concret, Paul, cifra "1" pare doar inclinata, si nu are fontul corect (cum spuneam, acel "Frutiger Next" folosit in versiunea "slim" si de OBB recent) si mi se pare ca inscriptiile tehnice sunt prea inalte (trebuiau sa fie exact cat sasiul)... sau ma insel?
:roll:

cat despre manere... unele sunt mai deschise (pana pe la 010) si celelalte mai inchise, asa ca pentru 014 retrag critica... insa numai asta! :D
 
Hai sa comparam fontul real cu al tau

Eu raman la parerea ca cel facut de Cristi e cel mai aproape de realitate
- vezi si curbura din varful cifrei care la tine nu exista :!:

Da. casuta cu 160 depaseste sasiul dar celelalte inscriptii se incadreaza.

9.90? dar capacele de vizitare la sorturi unde sunt? :fluierat:
 
fiecare model si fiecare macheta e frumoasa in felul ei, vorba lui Paul, unii folosesc mijloace primitive si fac totul la mana, iar altii tehnologii avansate cum ar fi routerul cu freza sau laser, adica ce face calculatorul nu face mana, asta se poate vedea si in evolutia detaliilor modelelor de-a lungul timpului.
parerea mea e sa ne dam sfaturi si cand se lucreaza la un model sa se atraga atentia ce modificari s-ar putea face . eu spre exemplu nu am bagat de seama acea aerisire de aer conditionat, mi-a scapat ca doar nu imi era greu sa pun un varf de chit sa o astup, adica am facut aerisiri laterale pe acoperis la A9 si nu imi era greu sa chituiesc altele.
Horia pe tine te salveaza foarte mult scrisul ca il gasesti gata facut, il iei si il pui cu chinuiala nu zic nu, pe model. eu nu gasesc scrisul si trebuie sa fac scris pt fiecare vagon in parte si se poate sa gresesc inaltimea lui ca difera de la un model la altul, ca daca as merge cu aceeasi inaltime la unele incape la altele nu incape in distanta dintre geam si marginea de jos a cutiei, daca e prea mic iar...nu se vede.
 
buna baieti,

Horia pe tine te salveaza foarte mult scrisul ca il gasesti gata facut,

pai cum asa, mai Cristi, ce scris gasim aici gata facut? la fiecare vagon scrisul este facut in Illustrator si Photoshop, linie cu linie si litera cu litera, munca de ore in sir, de chinez batran... decalurile mele mi le fac 100%, nu am nici un decal CFR de-a gata, mai baieti! ma dezamagiti, iar credeti ca pe alte meleaguri umbla cainii cu covrigi in coada!

parerea mea e sa ne dam sfaturi si cand se lucreaza la un model sa se atraga atentia ce modificari s-ar putea face

aici sunt pefect de acord; de aceea lucrez de doi ani de zile la acea carte despre vagoane de calatori CFR care speram sa vada lumina tiparului in 2010!