Prima locomotiva care vreau sa o prezint este Gp7-le in faza a doua cu capota inalta de la Proto 2000.
Locomotiva Gp7 (general purpose) a fost construita intre anii 1949 si 1954 de catre divizia Electro-Motive (EMD)a concernului General Motors, fiind inlocuitoarea tipului BL2 care nu a avut succes ca road switcher (locomotiva de manevra care putea tracta trenuri si pe liniile principale).
Locomotiva era Diesel-electrica, avand un motor cu 16 cilindri care producea 1500 CP, care producea curent pentru actionarea motoarelor electrice de tractiune.
Pe durata fabricatiei, s-au produs 2729 de bucatidintre care 2615 pentru companii feroviare din SUA, 112 din Canada si 2 pentru Mexic. In plus, in moda acelor ani au fost realizate si 5 bucati din asa numitele unitati "B", fara post de conducere pentru tractiune multipla, toate achizitionate de ATchinson, Topeka and Santa Fe.
Aceasta locomotiva a fost folosita de majoritatea societatilor feroviare majore din SUA, fiind chiar si azi intalnit pe liniile secundare, in muzee sau ca locomotiva industriala.
Modelul este realizat de catre firma Proto (Life-Like) si ce parte din seria superioara 2000. Locomotiva este dcc, ready to run, dotata cu decodor de sunet QSI si doua difuzoare. Cutia de prezentare are ferestruica de vizualizare a modelului, locomotiva fiind rezistent impachetata, si venind cu diferite accesorii care trebuie montate de "operator" (parasolare, oglinzi, geamuri iesite, etc).
Modelul a costat 85 de euro, fiind cumparat din Elvetia de la un magazin in lichidare.
Modelul poarta un livery al ATSF din anii '70, fiind pantografiat cu emblema EMD si diferite semne de avertizare si informare, singurul lucru care nu mi-a placut la locomotiva fiind lipsa interiorului datorita balastului mare.
Functionarea locomotivei este silentioasa, desi la inceput am avut probleme cu mersul la viteze mici, acestea s-au rezolvat de la sine, in momentul acesta functionand perfect. Ca o curiozitate, decodorul are o functie prin care decodorul spune printr-o voce umana statusul locomotivei sau viteza la scara in mile pe ora in mers.
La final o poza comparativa ca dimensiuni cu 060DA.
Atasez un link cu un filmulet cu o parte din sunete.
http://www.youtube.com/watch?v=Mpx82gx_-3c
[/img]
Locomotiva Gp7 (general purpose) a fost construita intre anii 1949 si 1954 de catre divizia Electro-Motive (EMD)a concernului General Motors, fiind inlocuitoarea tipului BL2 care nu a avut succes ca road switcher (locomotiva de manevra care putea tracta trenuri si pe liniile principale).
Locomotiva era Diesel-electrica, avand un motor cu 16 cilindri care producea 1500 CP, care producea curent pentru actionarea motoarelor electrice de tractiune.
Pe durata fabricatiei, s-au produs 2729 de bucatidintre care 2615 pentru companii feroviare din SUA, 112 din Canada si 2 pentru Mexic. In plus, in moda acelor ani au fost realizate si 5 bucati din asa numitele unitati "B", fara post de conducere pentru tractiune multipla, toate achizitionate de ATchinson, Topeka and Santa Fe.
Aceasta locomotiva a fost folosita de majoritatea societatilor feroviare majore din SUA, fiind chiar si azi intalnit pe liniile secundare, in muzee sau ca locomotiva industriala.
Modelul este realizat de catre firma Proto (Life-Like) si ce parte din seria superioara 2000. Locomotiva este dcc, ready to run, dotata cu decodor de sunet QSI si doua difuzoare. Cutia de prezentare are ferestruica de vizualizare a modelului, locomotiva fiind rezistent impachetata, si venind cu diferite accesorii care trebuie montate de "operator" (parasolare, oglinzi, geamuri iesite, etc).
Modelul a costat 85 de euro, fiind cumparat din Elvetia de la un magazin in lichidare.
Modelul poarta un livery al ATSF din anii '70, fiind pantografiat cu emblema EMD si diferite semne de avertizare si informare, singurul lucru care nu mi-a placut la locomotiva fiind lipsa interiorului datorita balastului mare.
Functionarea locomotivei este silentioasa, desi la inceput am avut probleme cu mersul la viteze mici, acestea s-au rezolvat de la sine, in momentul acesta functionand perfect. Ca o curiozitate, decodorul are o functie prin care decodorul spune printr-o voce umana statusul locomotivei sau viteza la scara in mile pe ora in mers.
La final o poza comparativa ca dimensiuni cu 060DA.
Atasez un link cu un filmulet cu o parte din sunete.
http://www.youtube.com/watch?v=Mpx82gx_-3c
[/img]