Cluj Napoca - Bucuresti - Constanta

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

lonutz

Member
5 Septembrie 2009
44
0
Baia Mare
YAHOO
ionut_contact
LOCATION
Baia Mare
In a doau parte a concediului meu, aveam planuri, chiar si o rezevare de cazare, in Harghita pentru a vizita acea zona. In ultima clipa s-a intamplat ce s-a intamplat pe linia 501 si vazand ca s-a inchis traficul, am anulat acea excursie, deoarece aveam in plan calatorii feroviare pe linia 501...

Si, avand in vedere si dorintele prietenei mele, am hotarat sa mergem la mare. Zis si facut! Am hotarat sa mergem cu Acc Oradea - Constanta deoarece e mai tarziu, si prindeam Valea Prahovei ziua. Marea mea greseala a fost ca nu am verificat dinainte compunerea trenului, eram convins ca sunt vagoane 20-54/55 sau 20-49 ne-climatizate... Cand soseste trenul in gara, stupefactie!! Vagoane 20-49 modernizate, climatizate si fara geamuri ce se puteau deschide (decat in cateva locuri se rabata putin)...Si, colac peste pupaza, aveam loc si in partea salon a vagonului... Aici nici nu se putea stinge lumina, numai in compartimente..asa ca am calatorit pe noapte cu lumina aia alba puternica in ochi, si cu aerul rece batand pe picioare..Intr-un tarziu am "captusit" gura de aerisire cu un trening, altfel riscam sa ajungem raciti la mare...

Dar ajunge cu vorbele, iata si niste imagini!

Primele poze le-am facut in Copsa Mica unde am stationat mai mult datorita atasarii grupei de Sibiu



In Copsa M. am ajuns timpuriu (01:57 in loc de 2:00) si trebuia sa stam pana la 2:20...Am pornit de aici la 2:27 :scratch: nu stiu de ce...De aici a inceput calvarul...Trenul mergea incet, asa incat in fiecare oprire ajungeam cu 10-12 minute intarziere...Astfel in Brasov acumulasem deja aproape o ora intarziere...Vremea era urata,multa ceata, Oltul era imens, cod portocaliu parca, cand am trecut peste podul dintre Racos si Augustin apa era la un metru de pod (se crapase de ziua deja) foarte involburata, la fel si terenurile joase de langa apa, erau inundate...

Dupa plecarea din Brasov s-a produs minunea...inainte cu vreo 2 km de Darste, ceata dispare instantaneu (era prezenta datorita Oltului se pare) lasand loc unui soare proaspat rasarit, foarte frumos...Am inceput sa imi musc unghiile ca nu puteam deschide un geam sa pozez :roll:

Primele poze pe ziua le-am facut pe varful de panta, Predeal



Dupa vreo 8 minute plecam din Predeal, ma duc pe culoar sa incerc sa scot aparatul prin geamul rabatat(de aceea unele poze sunt prost incadrate sau strambe). De asemenea unele poze le-am facut din vagonul vecin, pe usa,la viteze mai mici, deoarece vagonul nostru avea usi glisante imposibil de deschis in mers.Intram pe tronsonul celebru, aflat in plina modernizare. Era ora 7 si deja muncitorii erau la lucru ici colo pe traseu.



Azuga, se lucreaza din plin la modernizare si aici



Crucea Eroilor, inainte de Busteni



Un lucru interesant era, faptul ca telecabina era in functiune, la ora 7 dimineata



Poiana Tapului



Stalpii vechii catenare



Cota 2000 de la Sinaia



Ne apropiem de Sinaia. Pt prima data in viata mea, nu garam la linia 1. Am intrat la linia 5..Am admirat de asemenea vechii stalpi de catenara, pe care ii stiu de mic, probabil pt ultima oara

n

Dupa Sinaia, lucrarile de reabilitare sunt evidente



Ne apropiem de Valea Larga Hm.



Se lucra si la cladirea garii

 


Incet, incet, parasim muntii, ajungem la Comarnic



Dupa Campina intram pe sectorul modernizat mai demult, arhi-cunoscut de toti. Am mai facut 2 poze, apoi m-am pus sa dorm putin pana la Bucuresti



In Bucuresti am ajuns cu o ora si 35 de minute intarziere. Aici stationarea obisnuita era 54 de minte, dar fiind in intarziere, am plecat dupa vreo 30 de minute. Pana la Constanta nu am mai acumulat intarziere in plus.



Stalpi vechi de catenara inainte de Sarulesti



In Sarulesti am stat vreo 15 minute dupa un desiro de Tulcea



Am facut o pauza cu pozatul, pana la Ciulnita, unde toate liniile, peroanele si catenarele erau cele vechi



Inainte de Fetesti



Fetesti. In prima poza surprind ramificatia 702



Ne apropiem de bratul Borcea al Dunarii, unde trecem primul pod..Era in perioada inundatiilor si Dunarea era imensa :shock: :shock:



Observatii stalpii aceia de curent in apa



Padurea de pe malul estic, inundata



Odata cu apropierea de podul de la Cernavoda se vede terenul inundat de Dunare



Gara Cernavoda Pod



Cam atat cu fotografiatul, m-am mai odihnit putin pana la destinatie. Cheers!
 
Frumoase poze, pă’cat c㒠ai nimerit 20-49.

O soluţie pentru geamuri care s㒠se deschid㒠era s㒠cobori în Braşov şi s㒠pleci cu Regiotransul (la ce întrziere ai avut, precis a mers la un bloc de linie în spatele A 1632, dac㒠nu cumva era deja în faţă’). Desigur, asta te-ar fi costat mai mult cu câţiva lei (2 bilete pe 2 distanţe mai scurte sunt mai scumpe decât un bilet pe o distanţ㒠lungă’), iar geamurile s-ar fi deschis numai pe partea dreapt㒠(ce devenea stâng㒠dup㒠rebursarea din Bucureşti N.).
 
Ai prins vreme buna la munte eu am avut parte numai de nori si ploaie deci aparatul a stat cumunte in geanta...imi place ca vad evolutia santierului de cate ori trec pe acolo.. se misca incet dar sigur... asa ca la noi. Abia astept sa se dea in folosinta la capacitatea ei reala sunt curios daca se vor imbunatati timpii de parcurs..

Daca vrei sa vezi situatia de acum un an poti sa te uiti aici: http://s777.photobucket.com/albums/yy56/sogard2003/?start=0
Nu am apucat sa postez nicaieri pozele...