Cladirea (hala) nr. 2 a depoului

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

nae44

Member
Trenulist
2 Ianuarie 2008
332
918
Iata cum am inceput constructia halei de reparatii locomotive cu abur nr. 2, hala nr. 1 fiind destinata reparatiilor pentru locomotivele diesel si electrice. Hala aceasta, hala nr. 2, are 27 de linii, echipamente in interior, va avea si canale de revizie si alte dotari ....


1. IMG_0353.JPG2. IMG_0351.JPG3. IMG_0350.JPG4. IMG_0346.JPG5. IMG_0347.JPG6. IMG_0343.JPG7. IMG_0344.JPG8. IMG_0345.JPG9. IMG_0348.JPG
 
Si cateva detalii de amenajare interioara a halei. Nu am avut timp (inca) sa ma ocup si de ceea ce este intre linii. Dar sunt in pregatire si acelea.

Cat despre peretii din spate, din aceste imagini, inca mai am de pus cateva chestii pe ei.


10. 20210429_210924.jpg11. 20210429_210920.jpg12. 20210429_210931.jpg13. 20210429_210859.jpg
 
Detaliile fac diferenta.
Jos palaria pentru executia instalatiilor electrice si de incalzire ,
 
In hala pentru locomotivele cu abur este mult fum de la cosul locomotivelor cu abur sub presiune. Acesta trebuie evacuat in exterior. Pentru evacuarea lui se folosesc de regula niste palnii care capteaza fumul si amestecul fum/abur de deasupra cosului locomotivei. Fumul ajunge intr-o tubulatura pe exteriorul cladirii si de aici in cosul de fum. Deasupra cosului de fum al halei bate vantul si presiunea aerului este mai mica. Asa se creaza tirajul cosului care ,,trage" fumul afara.
Iata mai jos palniile din interiorul halei. La colturi au carlige de ancorare de grinzile halei. Dar, hai sa vedem :


14. 20210602_174515.jpg15. 20200222_191802.jpg16. 20200222_191815.jpg
 
Un sfat ( ma bufneste rasul cine cui da sfaturi... da' in cazul asta sunt indreptatit ) : atentie la pozitionarea lucrarii, departe de orice teava de apa, calda sau rece. :cool: