China si trenurile lor

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

sogard_2003

Well-Known Member
Trenulist
19 Ianuarie 2016
3.617
67
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Uite ce ciudatenie am gasit la chinezi:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/ja/c/ce/JRF-M250-a.JPG

http://www.flickr.com/photos/42516585@N00/3642513096/lightbox/

Ca sa ne facem o idee despre miniatura acestui tren si pretul sau putem arunca un ochen aici: http://www.1999.co.jp/eng/10074226
 
Deci, ce înţelegem? E o combinaţie ingenioas㒠(deştepţi chinezii, numai la ei puteam vedea aşa ceva) de locomotiv㒠electric㒠si platform㒠pt. containere, din câte am inteles din poza asta http://www.1999.co.jp/eng/image/10074226a2/20/2
 
Inseamna ca motoarele nu au nevoie de spatiu mare.
Ca sa nu fie locomotiva usoara, si sa nu o incarce cu balast ca sa aiba greutatea necesrara tractarii unui tren plin, balastul (greutatea) e asigurata prin acele transcontainere pe care le transporta.
O solutie ingenioasa.

E.
 
...si uite asa am pierdut eu un weekend cautand varianta europeana...

http://de.wikipedia.org/wiki/CargoSprinter

http://de.wikipedia.org/wiki/Cargo-Pendelzug

http://www.railfaneurope.net/pix/de/diesel/dmu/freight/pix.html

...si mai departe mai puteti cauta si voi!

Vazusem modelul cu ani in urma intr-o vitrina din Budapesta. Poate isi aminteste cineva si cine era fabricantul (modelului)

PDI
 
...am dat si de model..

http://www.amazon.de/dp/B000643ZPW/ref=asc_df_B000643ZPW748257?smid=AK8G1JSAFNMYZ&tag=ciao-toys-mp-21&linkCode=asn&creative=22506&creativeASIN=B000643ZPW

PDI
 
cu vreo 6-7 ani in urma acest model era in fabricatie la Maerklin,desi nu am vazut nici unul in vreun magazin ...si cum pe aici sunt destui adepti Maerklin,este destul de ciudat... :roll:
 
Pai ce sa copieze ca mai toate se fac la ei :D.
Deci in cel mai rau caz asambleaza ei bucatile de ce vrei tu, si s-ar putea sa arata mai bine decat daca ar fi asamblat intr-o tara mai 'civilizata' sau hai sa zicem vestica.
Vorba aia, chinezul face orice dupa cati bani ii dai; calitate 'chinezeasca', calitate 'normala/vestica' si calitate de lux. Numai bani sa fie ca altfel te trezesti in geamantane pe fundul lacului. :-d
 
Deh, cum zice si Cosmin, ....acum vreo 7 ani - modelul, deci originalul e mai vechi! Pe atunci nu toate se faceu la ei...

PDI
 
S-a dat publicitatii saptamana asta un studiu facut in Arad si imprejurimide catre niste germani. Cum ei sunt germani si noi romani au dat de pereti cu tot ce tine de acel studiu, infrastructura, parcari, transport in comun, etc. Bine fiind romani studiul l-au facut dupa ce au modernizat liniile de tramvai facand statii inguste si lungi ca merg in sir indian si dupa ce la intersectii ca sa merg inainte trebui sa schimbi banda cu cea din stanga :D
Ce era interesant, fiind localitate de frontiera cu centura(care din cauza trenurilor jumate din zi e blocata ca abia acuma s-au prins sa faca doua viaducte :aplauze: ) au numarat si ce circula pe acolo si vreau sa zic ca chestile astea ce duc 6 containere sunt fix pix. Din 70000 de autovehicule ce traznizeaza zilnic, 15000 sunt tiruri. Deci cate din alea trebuie sa inlocuiasca macar un sfert din transportul rutier :D . La fel e si cu RoLa la care intra maxim 30 de tiruri. Altfel zis dupa cata marfa tranziteaza tara noastra se pare ca altii au iesit din criza, noi fiind cu 100 de ani in urma mai avem 99 pana iesim :pig:
 
China...

http://www.revistaferroviaria.com.br/index.asp?InCdNewsletter=5926&InCdUsuario=17181&InCdMateria=12210&InCdEditoria=1
 
Iarasi China...

http://www.tvr.ro/articol.php?id=104845

"China a finalizat lucră’rile la noua linie de cale ferat㒠de mare vitez㒠care leag㒠Beijing de Shanghai. Parcursul, care dep㒺eşte 1300 de kilometri şi care va fi stră’bă’tut în doar cinci ore, urmeaz㒠s㒠fie inaugurat peste dou㒠să’ptă’mâni.

La viteza maxim㒠de 300 de kilometri pe oră’, distanţa dintre Beijing şi Shanghai pe noua linie de cale ferat㒠poate fi parcurs㒠în cinci ore. Se reduce astfel la jumă’tate timpul în care era parcurs acest traseu pân㒠acum. Trenul de mare vitez㒠a fost iniţial proiectat s㒠ruleze cu 350 de kilometri pe oră’, îns㒠pentru siguranţ㒠deplină’, autorită’ţile au decis s㒠limiteze viteza la doar 300 de kilometri pe oră’. "

Foto:

http://english.cntv.cn/program/bizasia/20110613/106596.shtml
 
Ia uiteee, trenul de pe linia Beijing-Shanghai CHIAR merge lin la 380 km/h:

http://www.gandul.info/international/testul-tigarii-trenurile-de-mare-viteza-din-china-circula-atat-de-lin-incat-o-tigara-pusa-vertical-pe-masa-nu-cade-nici-la-380-km-h-video-8402735


===============================================
===============================================

PS si OFFtopic:

Am ramas FOARTE mirat de confortul trenurilor din Marea Britanie : nu tu ruliu :D , nu tu zgomot si miscari bruste ale vagonului la trecerea peste macaz, nu tu zgaltaituri, adica ....se poate !!!!

Iata la ce ma refer :

http://en.wikipedia.org/wiki/British_Rail_Class_168

Nu au in dotare O60DA-uri, Ea-uri sau eu stiu ce....trenurile lor nu sunt aratoase din cale afara, DAR isi fac treaba menita !!!!

Nu tu ZGOMOT la rama diesel , nici macar nu stii cand vine la peron !!! :wink:

Nu tu vagoane noi SAU modernizate de curand pe la nush ce Astra etc etc...cam stiti voi unde bat eu :D :twisted: :evil: :evil: !!!

Cu toate astea, si EI au scandaluri de coruptie ....SI ei fura !!! Dar....nu fura chiar ca la Romania !!!!

Acelasi Marius care viseaza cu ochii deschisi !!!
 
Trenul de mare vitez㒠Beijing-Shanghai stră’bate 1.318 km în mai puţin de 5 ore (VIDEO

http://www.descopera.ro/dnews/8409354-trenul-de-mare-viteza-beijing-shanghai-strabate-1318-km-in-mai-putin-de-5-ore-video
 
ambitiosi chinezii astia: 45.000 km de cf de mare viteza in urmatorii 4 ani :roll:

spre deosebire de Bucuresti-Constanta... :-? :(
 
Chinezii se misca, doar noi nu ii vrem, nemtii n-au preconceptii.

http://english.cqnews.net/html/2011-07/04/content_7066154.htm

http://www.adevarul.ro/international/Legatura_feroviara_China-Europa-via_Rusia_0_512349218.html

http://www.theaustralian.com.au/business/breaking-news/chongqing-duisburg-rail-route-brings-china-products-to-heart-of-europe/story-e6frg90f-1226086996585
 
Pai dupa ce ca lucra repede mai lucra si ieftin gen podul de 42 de km facut cu un miliard de euro fata de pasajul nostru Basarab cu 250 de milioane..Sa nu mai zic de calea ferata :( Noi dam lucrarea unde iesie comisionul mai gras!!