Stimabili domni, dragi membri ai acestiu forum, onorati pasionati,
De la anuntarea setului ICE Mihai Eminescu art.25002 ( set format din o locomotiva electrica 060-EA versiunea clasica dupa 1990 si doua vagoane AVA200 cu inscrisurile ICE Mihai Eminescu) si art.25004 (set complementar de doua vagoane AVA200 cu inscrisurile Mihai Eminescu) ambele in editie limitata si irepetabila, au fost o serie de declaratii care ne-au facut sa credem ca acest celebru tren nu este inteles pe deplin si am simtit nevoia sa facem anuminte clarificari pe acesta tema insa dupa deschiderea chestionarului ne-am simtit obligati sa raspundem la acest subiect. Tot odata dorim sa mentionam ca de la anuntul acestor doua articole, pe forum s-au scris numeroase mesaje insa o singura persoana a contactat direct Amintiri Feroviare pentru a cere informatii clare despre data aparitiei, pret, compozitie etc.
In primul rand chestionarul in cauza pleaca de la o declaratie total falsa: "AF va scoate locomotiva clasica EA doar in setul Mihai Eminescu. Cum veti proceda pentru achizitie". Amintiri Feroviare nu a anuntat oficial acest lucru pentru ca nu este adevarat acest lucru. Art.10011 locomotiva electrica 060-EA cu pantografe simetrice versiunea clasica, este in continuare in catalogul Amintiri Feroviare si locomotiva din setul ICE Mihai Eminescu nu are nici o legatura cu locomotiva art.10011.
Probabil realizarea acestui chestionar nu a durat mai mult decat trimiterea unui e-mai la
[email protected] de unde se puteau obtine informatii corecte.
Avand informatii corecte credem ca astfel de practici care ar putea prejudicia imaginea companiei Amintiri Feroviare si care ar putea afecta pe plan comercial compania sus amintita sunt ilegale. Insa dorind sa asiguram o transparenta totala in abordarea acestui subiect dorim ca toate mesajele care au fost scrise pe aceasta tema sa ramana neschimbate.
Tot odata dorim sa mai facem cateva precizari scurte in ceea ce priveste activitatea Amintiri Feroviere:
In anul 2008 la prima participare la o expozitie de profil Amintiri Feroviare avea pe o foaie A4 trei articole. Astazi dupa atatia ani in catalogul 2012-2013 dupa ce vor fi scoase di catalog aproximativ 10 articole, catalogul va fi alcatuit din circa 30 de articole majoritatea noi acest lucru fiind posibil in mare parte datorita solidarietatii si fidelitatii pasionatilor din Romania. Amintiri Feroviare nu este producatorul perfect si nu face modele perfecte insa pe parcursul anilor am incercat sa aducem imbunatatiri modelelor noastre pentru a satisface cele mai exigente dorinte. Astfel la vagoanele AVA200 compartimentate s-au schimbat tampoanele cu unele functionale, s-au schimbat burdufele cu unele mai realistice, s-au schimbat boghiurile cu unele mai realistice complete de frana electromagnetica cu lamele de colectare a curentului si cu inscriptii fine ( in compozitia noilor seturi 25002 si 25004) insa mentinand acelasi pret ca la lansarea lor in 2008. Acelasi lucru sa intamplat si cu locomotiva 060-EA cu timpul primind dungile albe pe interiorul geamurilor de la cabina, pantograf complet nou de productie proprie, boghie in doua culori precum cele reale toate aceste mentinand aceleasi preturi in timp ce marii producatori in fiecare an au marit preturile cu 10%. Ne simtim obligati sa facem aceste precizari nu pentru a cauta recunostinta pasionatilor ci pentru a raspunde celor care cauta firul de par in ou chiar daca au primit explicatii pe viu la intalnirile ocazionale care au avut loc in aceasta vara la Bucuresti unde nu erau atat de inversunati ca pe forum impotriva modelelor AF.
Dea lungul timpului Amintiri Feroviare a cautat diferite moduri de a comunica cu pasionatii de modelism feroviar din Romania ( vezi chestionarul Rompetrol, vezi intalnirea anuntata de la Bucuresti vezi prezenta la majoritatea expozitiilor din Romania) in vederea satisfacerii cerintelor insa nu putem sa ramanem indiferenti la faptul ca la intalnirea de la Bucuresti care a fost anuntata cu mult timp inainte au venit atatea persoane cate degete au ambele maini in conditiile in care anul trecut nu a fost nici o manifestatie de acest gen importanta in Romania, nu putem ramane indiferenti la faptul ca la fiecare expozitie de profil persoanele care vin sa stea de vorba cu reprezenantii AF ii poti numara pe degetele de la o mana si nu putem ramane indiferenti la faptul ca se scriu lucruri neadevarate despre Amintiri Feroviare.
Nu dorim sa intram in prea multe detalii tehnice insa pentru a intelege strategia Amintiri Feroviare, in incheiere facem doar cateva precizari:
Amintiri Feroviare nu a ales niciodata sa faca "un model" ci a ales sa faca "acel" model specific care este considerat de noi ca fiind reprezentativ pentru istoria feroviara indifernt ca vorbim despre locomotiva 105 care a tras trenul international Ister, sau ca vorbim despre locomotiva "Delfin" 773 prima locomotiva modernizata cu tehnolohie IGBT sau de acesta data ICE Mihai Eminescu prezent prin unicitatea sa ca disign si prin importanta sa ca mijloc de transport ce face legatura intre nordul Moldovei si capitala tarii.
Cu respect
Echipa Amintiri Feroviare