Cum suntem vreo trei pe acest forum care posedam cate o astfel de locomotiva si ceilalti doi nu se indura, inca, sa treaca la cutter si vopsea, imi iau eu inima in dinti si incerc prima mea conversie.
Bineinteles, la inceput vor fi mai multe intrebari si documentare decat fapte dar sa vedem ce-o iesi.
Acum cateva luni am luat de pe eBay un vechi model Fleischmann, la scara N (FLM 7030) pe care doresc sa il transform in CFR 7311. Are cateva defecte (lipsa unui tampon, a unei cuple, motorul nu se invarte prea rotund, nu mai are ghidul optic si becul, bratul fluierului si ) dar pentru prima conversie consider ca nu puteam gasi ceva mai bun.
In primul rand, am scos carcasa din plastic de pe locomotiva. Mi se pare a fi foarte bine detaliata, in ciuda varstei modelului (poate Horia ne spune mai multe despre istoria lui).
Primul lucru pe care vreau sa il fac este sa indepartez clopotul, sa slefuiesc putin cazanul in zona unde un cablu sau o conducta pleaca dinspre sasiu spre clopot si, la urma, eventual sa revopsesc totul in negru sau sa indepartez actuala inmatriculare fantezista, zic eu (vezi poza de mai jos).
As vrea sa mai mentionez ca, gratie colegilor de forum carora le multumesc inca o data, am fotografiile originalei 7311 din depoul Sibiu.
Sugestii, propuneri, intrebari... sunt binevenite.
Bineinteles, la inceput vor fi mai multe intrebari si documentare decat fapte dar sa vedem ce-o iesi.
Acum cateva luni am luat de pe eBay un vechi model Fleischmann, la scara N (FLM 7030) pe care doresc sa il transform in CFR 7311. Are cateva defecte (lipsa unui tampon, a unei cuple, motorul nu se invarte prea rotund, nu mai are ghidul optic si becul, bratul fluierului si ) dar pentru prima conversie consider ca nu puteam gasi ceva mai bun.
In primul rand, am scos carcasa din plastic de pe locomotiva. Mi se pare a fi foarte bine detaliata, in ciuda varstei modelului (poate Horia ne spune mai multe despre istoria lui).
Primul lucru pe care vreau sa il fac este sa indepartez clopotul, sa slefuiesc putin cazanul in zona unde un cablu sau o conducta pleaca dinspre sasiu spre clopot si, la urma, eventual sa revopsesc totul in negru sau sa indepartez actuala inmatriculare fantezista, zic eu (vezi poza de mai jos).
As vrea sa mai mentionez ca, gratie colegilor de forum carora le multumesc inca o data, am fotografiile originalei 7311 din depoul Sibiu.
Sugestii, propuneri, intrebari... sunt binevenite.