înainte de actuala cale ferată cu ecartament normal, realizată în 1958, a existat una îngustă cu traseu diferit, care trecea prin mijlocul localităţii Căpeni (Chepeţ). Iată 2 planuri interbelice:
Din E. Jekelius - "Zăcămintele de lignit din Basinul Pliocenic din Valea Superioară a Oltului (Transilvania)" in "Stud. tehn. econ." IGR. 3/2. 34 p. Bucureşti, 1924 (sursa)
Planul director de tragere (sursa)
Judecând după imaginile de pe maps şi streetview, astăzi se mai cunosc în teren terasamentul în curbă şi primul picior al podului de pe partea stângă a Oltului, traseul până la Căpeni şi traseul prin interiorul satului şi un canton la întretăierea cu DJ 131 de pe partea dreaptă a Oltului.
Ă Ĺžtie cineva anii de înfiinţare şi de desfiinţare ai liniei?
Din E. Jekelius - "Zăcămintele de lignit din Basinul Pliocenic din Valea Superioară a Oltului (Transilvania)" in "Stud. tehn. econ." IGR. 3/2. 34 p. Bucureşti, 1924 (sursa)
Planul director de tragere (sursa)
Judecând după imaginile de pe maps şi streetview, astăzi se mai cunosc în teren terasamentul în curbă şi primul picior al podului de pe partea stângă a Oltului, traseul până la Căpeni şi traseul prin interiorul satului şi un canton la întretăierea cu DJ 131 de pe partea dreaptă a Oltului.
Ă Ĺžtie cineva anii de înfiinţare şi de desfiinţare ai liniei?