CEL MAI BUN MODEL DE LOCO CU ABURI

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Romanii au si ei o zicala ¨mind your own f. business¨

Daca nu ai o opinie constructiva te rog sa nu continui sa scri la subiectul acesta.
Te tot bagi in seama si iei la misto oameni care chiar se bucura de acest hobby.
Nu toti au cunostinte superioare despre modelismul feroviar, si totusi se bucura de el.

Numerosi oameni nu mai posteaza pe forum (cu toate ca ar dori) din cauza unor indivizi ca tine care cauta numai scandal si fac pe desteptii.

Alti indivizi cauta orice greseala de ortografie si pun la punct oameni respectabili care nu mai posteaza pe forum niciodata.

Deci ,Felippe ar fi foarte util forumului sa ai o atitudine constructiva si de exemplu sa propui niste criterii de departajare, sau sa iti vezi de viata ta.

Iti urez viata lunga

BACHMANN
 
Ok, imi pare rau ca iesit asa.

Ce am vrut eu, nu a fost sa iau pe nimeni la misto, ci doar sa subliniez ca este practic imposibil sa obtii un raspuns la intrebarea ta.

Poate nu putem da un raspuns pentru ca multi dintre noi nu am avut ocazia sa tinem in mana, sa studiem acele modele extrem de bine realizate; prin urmare, este greu sa ne dam cu parerea.

Daca vrei pareri avizate, trebuie sa cauti in revistele de specialitate review-uri la modele. Si nici atunci nu poti fi pe deplin satisfacut de raspuns deoarece ce place lor, tie ti se poate parea urat.

Cred ca fiecare iti poate spune care este modelul cel mai bine reralizat din colectia lui dar IN NICIUN CAZ nu iti poate spune care este "cel mai bun model al TUTUROR producatorilor".

Si ca sa vin si cu ceva constructiv, uite, din cate modele de locomotive cu aburi mi-au trecut prin mana, consider ca cel mai bine realizat model este cel al locomotivei bavareze Pt 2/3 si, implicit, urmasa acesteia BR 70.0, ambele produse de Fleischmann, la scara 1:160 (N).

Ca dovada la cele scrise de mine, stau si "multele" raspunsuri primite la intrebarea ta.

PS: Zicala romanilor este "Vezi-ti de treaba ta" scrisa in romaneste. Ce ai scris tu mai sus este tot una de pe meleaguri straine.
 
Am uitat sa mentionez in mesajul anterior: nici macar nu ai specificat la ce scara vrei sa fie acel model despre care ne intrebi...
 
Stimat coleg

Daca ai fi pus de prima data problema asa, era super.

Intrebarea pusa de mine este super stupida daca o iei ¨ad literam¨ .
Ce am vrut eu, ca aceasta intrebare sa se transforme intr-o dezbatere care sa stabileasca niste criterii de comparatie si o posibilitate de vot.

Ca un bun cunoscator al modelismului feroviar ai putea, in limita timpului disponibil,
sa trasezi niste ¨guidelines¨uri sa continuam subiectul asta.

Imi cer scuze de postarea mea anterioara dar a fost strict o replica la mesajul tau prea ¨cocky¨.

Hai sa facem ceva util pentru ¨ miscare¨ impreuna cu alti modelisti cu experienta (nu ca mine).

Deasemenea hai sa nu mai bagam pumnul in gura unor colegi care nu au cunostinte superioare in domeniul modelismului feroviar,sau nu au posibilitati financiare mari, ba din contra, sa i incurajam sa posteze pe forum toate achizitiile lor, intrebarile si nelamuririle lor , indiferent de marca sau pretul lor.

Exista trenulisti care nu au posibilitati financiare si care nu posteaza pe forum din cauza unor ¨elitisti¨ care i pun ¨in banca lor¨.

Tuturor acestor ¨elitisti¨le zic un mare **** OFF

Cu mare prietenie

Septimiu Totoian
 
BACHMANN a spus:
...
Ca un bun cunoscator al modelismului feroviar ai putea, in limita timpului disponibil,
sa trasezi niste ¨guidelines¨uri sa continuam subiectul asta.
...

Draga Septimiu,

Ideea este ca eu NU SUNT un bun cunoscator al modelismului feroviar.

Sporadic, pe alte forumuri, s-a mai atins acest subiect al calitatii modelelor. Ca si concluzie, modelele noi sunt mai bune decat cele vechi prin:

- mai multe detalii;
- biele mult mai fin realizate;
- calitati dinamice mai bune (aici as aminti sasiul in trei puncte de care ne pomenea Horia mai demult).

Si acum, da, pot veni si alti modelisti cu completari.

Referitor la cele spuse de tine mai sus, da, stiu ca am gresit exagerand uneori cu atentionarile asupra greselilor gramaticale, da, stiu ca nu de putine ori am fost "acid" a adresa altor user-i ai forumului.

As mai adauga ca mi-am cerut scuze unora dintre ei si ca incerc sa fiu mai "tolerant".

M-as bucura mult ca toti cei care nu mai scriu pe forum din cauza mea sau a alotora asemenea mie sa revina cu postari valoroase pe forum.
 
Hello mate

Cunosc colegi care la intrebarea ¨de ce nu-ti pui trenurile pe forum?¨ a replicat ¨fi serios, am eu trenuri de pus pe forum?¨

Forumul, prin definitie, este un loc unde TOTI sunt egali. De la modelistul care are un singur vagon cu roti de plastic la cel care are un display de mahon cu 3 crocodile SBB de la Marklin (stie el care este) au aceeasi drept.

Nici eu nu sunt un mare cunoscator al modelismului feroviar. Am cateva aburoase DRG si imi vine un http://www.hornby.com/sets-and-train-packs-88/r1038/product.html pe OO

Deci, hai sa lasam la o parte acidul, atentionarile si sa incurajam ¨Miscarea¨prin toate mijloacele.

Cu respect si prietenie

Septimiu Totoian
 
Prieteni,

Hai sa ramanem un forum al pasionatilor de trenulete, iar daca avem probleme de perceptie a propriului ego sa nu le dam glas aici, ci pe site-urile televiziunilor, unde avem posibilitatea sa comenam tot felul de bazaconii, dand glas in calitate de anonim frustrarilor de tot felul! :)

Cred ca intrebarea ta ar trebui sa sune altfel: care este modelul cel mai reusit de locomotiva pe care il aveti in colectia voastra?

In felul acesta s-ar rezolva automat si problema scarii mentionata de Felippe mai sus, fiindca nu-i tot una sa compari locomotive la scara "0" cu liliputane la scara "N".

Si daca as judeca lucrurile sub acest aspect, nu pot decat sa ma raliez parerii prietenului meu Vali exprimata mai sus, spunand ca in colectia mea, "bijuterii absolute" sunt cele doua locomotive produse de Fleischmann, una dintre ele Pt 2/3 in epoca I-a, si cealalta aceeasi locomotiva devenita BR 70 in epoca a II-a.

De asemenea, la foarte mica distanta de acestea ar urma locomotiva S3/6- "Pacificul" bavarez, un model exceptional cu lumini si generator de fum, produs de firma Arnold, si apoi, pe locul al III-lea, locomotiva prusaca BR 89.7 produsa tot de Arnold.

Cu egala prietenie,
 
BACHMANN a spus:
... Am cateva aburoase DRG si imi vine un http://www.hornby.com/sets-and-train-packs-88/r1038/product.html pe OO

...

Ma intereseaza sa ne spui, dupa ce desfaci coletul, care a fost PRIMA impresie si, apoi, parerea ta asupra diferentelor dintre modelele continentale si cele britanice.
 
Dorin

Exact aceasta atitudine face bine ¨Miscarii¨.
Opinii clare despre anumite modele, toate spuse prieteneste, fara incrancenari si false superiortati.

Sunt colegi care nu activeaza pe forum DAR care au colectii impresionante. Le asteptam opiniile lor profesionale.

Bravos colega!

Sunt si modelisti cu posibilitati financiare mai reduse. Haideti baieti la revolutie. Prezentati-va modelele

VIVA LA REVOLUCION
 
Felippe

Am un Mallard in colectie de la Branch Line http://www.bachmann.co.uk/image_box.php?image=images1/branchline/31-952.jpg&cat_no=31-952&info=71&width=650&height=244

Este mediu detailat, dar are un comportament pe sine impecabil. Viteza la scara...... f.mare ,
Trage cu osiile tractoare si are un pret foarte competitiv . O super masina
Pacat ca supusii Majestatii Sale folosesc o scara mai ciudata atat pe OO? cat si pe N....

Astept Hornby

Septimiu Totoian
 
e mai mult decat discutabil subiectul; depinde de gusturile fiecaruia; in ceea ce ma priveste, daca nu are motor diesel, daca nu baraie si daca nu picura putin ulei pe sub locomotiva, nu prea pot spune ca imi place....sper ca nu am jignit pe nici un pasionat de aburoase sau electrice, dar asta e, totul tine de gusturi
 
Andreiule

Incearca cu ulei de la cartofi prajiti :D

Cand o sa mai cresti, o sa incepi sa intelegi aburoasele :D

Cu humorul de rigoare;;;;;;;;;;;;;

Septi
 
Ca sa dau un exemplu:

D.P.D.V. al detaliului am un BR 45 de la LILI pe birou. E o capodopera dar trage numai cu tenderul.
D.P.D.V. al tractiunii am un BR 10 de la TRIX care este un monstru integral de metal, trage cu masina cu un motor C sinus. Este fenomenal ;;;;;; nu deraiaza niciodata.

care este mai buna?

Septi
 
Sal
Nu se poate compara nici Piko cu Roco (fiecare au + si - lor), dar sa mai punem la socoteala si alti producatori. Personal posed un BR18.4 si un BR64 de la Roco si pot spune ca sunt superbe, dar am vazut poze cu produse Micrometakit (doar de ele imi amintesc acum, dar sigur mai sunt si alti) si deja ale mele palesc (tare as vrea sa vad un astfel de produs "live").
Bafta
 
B74 MRV

Piko si Roco au niste modele extraordinare care ar putea oricand concura cu un Micrometakit.
Am vazut Micrometakit la treaba si nu m-a dat pe spate. E o firma exclusivista care face produse de supercalitate, dar sunt modele de la producatorii ¨de masa¨
care fac fata cu succes unei provocari. Trebuie sa intorci modelul pe spate sa vezi producatorul. ;;;;;;;;;;;

Crede-ma sunt modele Brawa, FLM, Marklin,Rivarossi, etc similare celor de la Micro

Ai vazut vreodata o aburoasa Brawa ep 1 ?

Cu prietenie trenulistica

Septy
 
BACHMANN a spus:
B74 MRV

Piko si Roco au niste modele extraordinare care ar putea oricand concura cu un Micrometakit.....
Crede-ma sunt modele Brawa, FLM, Marklin,Rivarossi, etc similare celor de la Mikro....

cu tot respectul....nu sunt de acord.compari 2 tipuri de modele diferite,adica modele de serie la care sunt facute
o gramada de compromisuri cu modele serie limitata care sunt compuse din cateva mii de piese,din metal, unde
calitatea executiei este exceptionala.
 
Da, ar trebui sa luam in discutie numai producatorii de serie.

Un model, cu cat este mai nou d.p.d.v. al proiectului si sunt folosite tehnologii actuale este clar mai bun decat cele anterioare.