Cap de linie CFR

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Buna Catalin,

Multumesc pentru informatii.
Eu, impreuna cu Lok si PDI am fost anul acesta pe acolo si liniile erau la locul lor.
Adica patru linii pe care se putea face manevra fara probleme chiar accede la placa turnanta si linia de alimentare, probabil, cu carbuni (daca a existat) a gospodariei aferente.
Exista si linia de garare cu G-ul pe ea.
Toate cele patru linii sunt legate la ambele capete cu macaze iar din liniile trei si patru, asa cum mentionai, pleca linia spre placa turnanta si linia de aprovizionare a gospodariei de carbuni.
Cand am fost noi erau.
Manunchiul de linii ce se strange spre castelul de apa (podul auto spre Sinaia) este prelungit cu inca cativa metri, merge paralel cu linia ingusta, probabil suficient de lunga sa poata manevra o locomotiva desi in zona nu am vazut decat Deziro.

Intre linia patru, nu luam in calcul linia moarta cu G-ul, si marginea apei ar fi fost loc suficient, inclusiv pentru zona de protectie, ca sa incapa inca o linie.

Aici era nedumerirea mea.
A mai existat o linie au ba?
Macazele nu ar arata asa ceva desi, cand am fost pe acolo, erau doua macaze dezafectate.
Nu ne-a dat prin minte sa vedem de ce parte sunt.

Adevarul ca ploa cu galeata si numai niste nebuni ca noi puteau umbla pe coclauri sa caute macaze, linii, intrari in tunelul ce trebuia sa lege Petrosita de Sinaia si multe altele.

Pana la urma a fost cu folos.
 
Buna,

gata, m-am lamurit care era intrebarea ta.
Nu am nici o informatie ca ar mai fi fost vreo linie acolo. Sincer, la ce trafic are gara, nu vad de ce ar mai fi fost. Cu toate astea se poate sa mai fi fost vreun "ciot" de linie cu acces doar la placa, pentru eventuale locomotive reci. Eu am poze cu placa insa nu se vede clar urmatorul detaliu : cate cuie are placa ? (ar corespunde cu numarul de iesiri de pe placa) ? Ar fi un detaliu care sa-ti spuna cate linii ieseau din placa si incotro o luau. Aceste cuie de siguranta nu se luau de pe buza placii, chiar daca linia disparea, pentru ca erau de obicei incastrate in zidaria placii...

E o idee....
 
Oare s-au folosit si modele fara felinare, eventual cu tampoane mai moderne ? Nu de alta dar ma bate gandul sa fac si eu dar pentru 1:160, unde piesele sunt mai greu de fabricat..... home-made.
 
Salut,

Iata niste fotografii facute de Craciun anul trecut in statia Rm. Sarat si care prezinta (in ruina) un semafor si doua capete de linie "de tara"

 
La capatul meu de cale ,tampoanele sunt facute din POP-NIT-uri,este bine si asa ,nu ?.
As vrea sa vi-l prezint ,dar cum ii pun imagine?

Multumesc! :cafea:
 
E chiar asa greu sa cauti???

http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1027

Sa cresti mare.
 
Te rog sa citesti cu atentie ce se scrie.
2 mesaje mai sus mmkelemen a pus un link catre subiectul "Cum postam poze - Link-uri-miniatura"

Adica acesta:

http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1027
 
dupa aproape un an de la capatul de linie facut de LDH,imi incerc si eu norocul :p
cu permisiunea lui LDH am sa postez aici,ca sa nu mai deschid inca un topic pe aceeasi tema.

voi avea in vedere cele doua variante de cap de linie CFR facute integral din traverse


traverse de la sine Roco



prelucrate un pic (slefuite,decupate,lipite )

 
in paralel cu capatul de 3 traverse,lucrez si la cel cu una infipta in movila de paman si balastru,asa cum spune desenul postat de catalin

http://i574.photobucket.com/albums/ss187/c_claus/diverse/caplinie.jpg


movila am facut-o din extrudat.mai jos,movila taiata din topor si preansamblare

 
o incercare de felinar



printre ramasitele de la kit-uri calupul acela de plastic (e de la remiza Kibri pentru locomotive electrice) astepta sa il gasesc si sa il prelucrez-pregaurit,gaurit,taiat,slefuit,iarasi gaurit si aplicat un motz de plastic provenit de la un stalp de felinar,tot de la kit-uri.
 
ca idee, dupa cativa ani de ploi si ierni capatul de linie isi cam pierde forma si devine o simpla movila. cred ca asa usureaza si munca :D, o slefuiala rotunda se face rapid.
 
nu va ramane asa...o voi rotunji si voi aplica pietris si ierburi.



varianta cu 3 traverse si felinarul pus de proba...



felinarul mi se pare cam mare in raport cu traversele.are 4,5x4,5x4 mm.
sau traversele nu sunt corecte :roll: