Ce poate sa treaca de la normal la metric? Ecartamentul unui tramvai tatra. Am in colectia mea 2 tatre T4D si una B4D. Acestea aveau toate ecartament metric. Pentru ca eu doresc sa le transfrom in tatre ce circula prin Arad am schimbat la ele ecartamentul, din normal in metric.
O tatra am modificat-o cu ajutorul lui radu161 in aceasta vara.
Inainte:

Si dupa:

Intrand in posesia unui vagon distrus la scara TT am observat ca apatamentul boghiului de vagon este acelasi cu cel al boghiului de tatra. Astfel am trecut la modificari...
Piesele cu care am lucrat:

Primul boghiu convertit

Cand l-am testat pe sasiul de tramvai, am observat ca era prea lat. Astfel am trecut la modificat...rezultatul:

Comparatie intre boghiul modificat de tatra si boghiul de vagon TT

Am terminat cele 2 boghiuri:

Le-am mai modificat pentru a se putea roti cand era pus sasiul peste ele:

Comparatie intre boghiul nou si cel vechi de tatra:

Si o comparatie intre sasiul de B4D pe boghiurile vechi si cele noi:

Cam astea ar fi modificarile pana acum. Urmatorul pas este motorizarea ultimei tatre ramase pe ec. normal.
Toate cele bune!
O tatra am modificat-o cu ajutorul lui radu161 in aceasta vara.
Inainte:


Si dupa:


Intrand in posesia unui vagon distrus la scara TT am observat ca apatamentul boghiului de vagon este acelasi cu cel al boghiului de tatra. Astfel am trecut la modificari...
Piesele cu care am lucrat:

Primul boghiu convertit

Cand l-am testat pe sasiul de tramvai, am observat ca era prea lat. Astfel am trecut la modificat...rezultatul:

Comparatie intre boghiul modificat de tatra si boghiul de vagon TT

Am terminat cele 2 boghiuri:

Le-am mai modificat pentru a se putea roti cand era pus sasiul peste ele:

Comparatie intre boghiul nou si cel vechi de tatra:

Si o comparatie intre sasiul de B4D pe boghiurile vechi si cele noi:


Cam astea ar fi modificarile pana acum. Urmatorul pas este motorizarea ultimei tatre ramase pe ec. normal.
Toate cele bune!