Calea ferata ingusta Sibiu Agnita

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

sogard_2003

Well-Known Member
Trenulist
19 Ianuarie 2016
3.617
67
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Am descoperit acum 10 minute acest site,si nu pot sa nu va arat si voua.
Se pare ca totusi cuiva ii pasa.
http://www.sibiuagnitarailway.com/index.php
 
eu sint din sibiu,si am un coleg de sevici din agnita(60 km de sibiu).se zvoneste ca vor sa refaca acest traseu,si un alt zvon ar fi ca deja se lucreaza la restaurarea vagoanelor.aceste zvonuri nu sint verificate,si exista posibilitatea sa nu se faca nimic
 
Buna,

daca urmariti cu atentie site-ul postat mai sus, sunt niste poze destul de interesante unde este prezentata munca membrilor clubului sibiu-agnita railway.
 
Silviu Sintea de pe Transira reclama ca poza de mai sus i-ar apartine
http://forum.transira.ro/viewtopic.php?t=3506
 
claudiu_ne2000 nu a spus ca este fotografia lui,sau ca este facuta de el.din contra afiseaza o fotografie de pe un site si specifica acest lucru.nu vad unde a gresit.nu vad dece s-ar numi fotografie furata.sint milioane de poze facute de anumite persoane si folosite la avatare,pe pagini personale etc de altii.are drept de autor pe ea?
 
shoppy a spus:
Silviu Sintea de pe Transira reclama ca poza de mai sus i-ar apartine
http://forum.transira.ro/viewtopic.php?t=3506

Buna,

Intrucat vad ca sunt facut nesimtit...fara vina, tin sa fac niste precizari referitoare la poza atasata mai sus cu locomotiva din depoul Sibiu.

dupa cum am spus, poza de mai sus nu imi apartine si nici nu a fost luata de pe forumul transira...de poza respectiva am dat intamplator pe google earth in timp ce urmaream traseul liniei ferate sibiu-agnita. Dupa cum Jeli spunea, nu am afirmat ca poza imi apartine. Poate felul in care am scris finalul postului respectiv poate spune chestia asta, dar nu am avut intentia asta.

Ca sa fiu mai exact voi prezenta locatia de unde am descarcat poza...
http://www.panoramio.com/photo/14095711

Banui ca domana ce a facut poza e proprietarul de drept al pozei, dupa cum scriu cei de la panoramio.

Oricum sa-mi asum "dreptul de autor" nu e ceva specific pentru mine.
 
ma rog...cand nu ai ce face,iti faci de lucru...asa ca cele scrise pe forumul Transira nu sunt altceva decat "nod in papura"...
daca nu vrei sa ti se "fure" fotografia,nu o mai pui pe nicaieri...
 
deja ati stricat tot threadul cu discutia asta idioata, a cui is pozele... da ce mai conteaza??? ce, traieste din pozat locomotive?? i/o luat careva painea de la gura cand i/o pus pozele aci ? vina lui claudiu_ne2000 a fost ca a incarcat pozele pe contul lui de photobucket fara stirea celor care au postat pe site/ul transira. pt asta poate fi injurat, dar pt ca a impartasit experienta lui cu ceilalti membrii ai comunitatii chiar nu il puteti decat felicita. asa ca hai sa ne intoarcem la trenurile noastre, lasati galceava ca nu aduce nimic bun.
 
doua vorbe sa mai spun...imi pare rau de poluarea acestui post si totodata imi cer scuze de neplacerile cauzate domnului Silviu Sintea, in legatura cu postarea acelei poze.
 
Oameni FANTASTICI ..de ar fi tot romanu asa aveam deja autostrazi :oops:

Eu zic ca cei din zona ar putea sa le dea o mana de ajutor in week end -uri
cei care stati in Sibiu contactatii macar de le dati o bere sau un suc
eu zic ca daca macar o linie dinasta ar fi promovoata si ar incepe sa mearga ..automat ar putea sustine alta si alta si tot asa

-valea Vaserului merge ca e interesu de lemn turismu e pe locu 7
-la Brad Criscior merge doar daca se completeaza ce se fura
-aici acuma ma familiarizez cu situatia si incep sa ma documentez
-la Moldovitza so excitat shefu ocolului silvic ca so ros linia de mocanitza ... de care no avut grija neam de neamu lui :-x
-la Turda Abrud cred ca e cel mai spectacuylos traseu si cu linia intacta

si cate mai sunt si nu stim noi.

daca o singura linie ar porni si ar fi promovata in strainatate eu zic ca ar incepe sa mearga ceva.Cea mai indicata de catre mine este cea de la Abrud - Turda
cazare la Arieseni au si pestera Scarishoara ..... au peisaje ....se poate dezvolta si un fel de agroturism in zona Motii sunt ospitalieri si se ajunge usor Cu avionu /Trenu in cluj de unde si cu taxi ajungi ff usor in Turda si in curand vor fi gata si primi 3 km de autostrada fix pe traseu Cj Turda ..se pot introduce si aia in obiectivele turistice de vazut la noi in tzara :D

asa ca Oamenii astia simpatici sa se ocupe de intretinere ,Hocevar sa se ocupe de materialu rulant ..noi cu firme sa dam 2 % si in weekend sa punem osu cand avem timp si sa promovam pe net /yotube googli sa vina strainu sa dea banu
toate sa fie pt o singura linie indiferent care ar fi ea

Haaa visez frumos :(

Inca odata BRAVO pt cei de aici http://www.sibiuagnitarailway.com
 
Interesant reportajul cu excursia in Tara Galilor, a celor de la asociatie.

- De ce crezi ca la Cirscior merge treaba pentru ca se completeaza cu ce se fura?...te intreb pentru ca din cate am vazut eu, cei de acolo au realizat ca fabrica si reparatiile materialului rulant sunt singura optiune pentru 100 de oameni din acea zona. Daca ar fura toti, si nu stiu ce ar putea fura, mai ales ca pretul unui kg. de fier a ajuns la 3 lei, din fericire nu mai e rentabil, dl. Hocevar ar inchide si ar vinde tot ce e pe acolo si ar pleca in austria...el e interesat, sau era odata interesat sa puna pe roate traseul Abrud-Campeni, dar lucrurile s-au impotmolit la consiliul judetean.

Eu zic sa nu fim chiar asa de pesimisti...si trebuie doar sa privim exemplul dat de cei de la Sibiu de la Viseu si nu in ultimul rand cei de la Covasna-Comandau...

Si daca lucrurile vor evolua bine poate o linie turistica Brad-Valisoara, sa vedem ce zic si cei de la consiliul judetean...unde eu ma ofer voluntar si sa particip la scrierea proiectului de finantare...si la hamalit
 
eu nu ma referam la angajati ci la cei ce au linia prin fatza casei
iar la covasna e saracie lucie si nu merge genial treaba
 
...te refereai la "vecinii" caii ferate inguste...din Brad si din Criscior...sa sti ca ultima oara cand am fost cu mocanita, acum de sarbatori, nu erau urme de lucrari la infrastructura, care ar fi avut loc daca s-ar fi furat ceva...si eu cred ca oamenii din Brad si din Criscior au ajuns sa pretuiasca ce au in ograda.

Dar dupa cum spuneam, lucrul bun la aceasta criza e ca s-a ieftinit fierul vechi in asemenea hal incat nu mai e rentabil sa furi si apoi sa vinzi...
 
bine punctat (chestia cu pretu) da vezitu ca romanul intai face si apoi cugeta
ex: cel mai recent pasaju de 200 m din bucuresti ce nu poate trece peste noii stalpi cfr :D

parca si vad cum sta cu carutza la remat si ofteaza (carutzashu ofteaza nu carutza)
 
...ala e cel mai bun exemplu.. la televizor spuneau ca si pasajul e la inaltimea de 8 metri si stalpii de curent ai caii ferate tot la 8 metrii...si cei ce au construit pasajul au primit aprobari de la CFR si cei cu refacerea caii ferate tot de la CFR...sunt curios acum cum o scot la capat... :D :D :D :D :D

aici s-ar potrivi zicala..."Romania te iubim ca_ca_tine nu gasim"
 
"sa fii roman e masarie gra" zicea un sas in garaj la firma din Freiburg unde munceam cand eram student :D

adevarul e ca daca n-ar fi "romanisme" precum treaba cu pasajul auto denivelat (hai sa nu-i mai zicem pod ca nu e) tare m-as plicitis... :D