In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folosești un browser învechit. Se poate să nu afișeze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui să actualizezi sau să folosești un browser alternativ.
Felicitari d-lui Hocevar pentru initiativa si perseverenta cu care nu ne lasa sa uitam mocanita!!! Felicitari lui Daniel, Bogdan si Florinn pentru imaginile superbe.
E bine ca se promoveaza astfel de evenimente.
p.s. am sesizat in poza de grup ca Daniel si Bogdan au fost la acelasi stilist!
<r>Salut prieteni.Multumesc lui Hocevar pentru efortul facut pentru "Zilele Comandaului".Petru el a fost o zi plina,fiindca trenul a facut fiecare cursa plin.[color=444444][/color]Cel pe care il vedeti in locomotiva,tot timpul jumatate afara,este Hocevar,fiindca el fiind inalt,iar marchiza nu prea inalta,singurul mod de-a incapea era acesta....jumate pe afara.....,dar bine-nteles ca asa putea vedea si linia mult mai bine......a si fost un mic incident la sina,cind spre seara a fost nevoie de o interventie la ea.<br/>
La ultima plimbare facuta mai pe seara,am vazut la capatul traseului,ca din pacate linia este rupta de catre apa,pe o portiune de 10-15 m,rupta cu terasament cu tot.<br/>
In ce priveste "stilistul" meu si al lui Bogdan,a explicat Bogdan,in mare....dar mai este un lucru.....alergatul dupa.....tren.<br/>
Cu sanatate si numai bine,Daniel <E></E></r>
poate ca acest link s-a mai pus aici, dar cred ca merita vazut :
atmosfera inegalabila a vechilor exploatari forestiere din Carpati, modul de functionare al planului inclinat (am vazut ca sunt ceva nelamuriri aici) si....o poveste cu abur si oameni: