Calea ferata ingusta Covasna-Siclau-Planul Inclinat-Comandau

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Vad ca "presiunea " functioneaza
Continuarea ! Continuarea ! Continuarea !

Semnat : STRESU'
 
Am manevrat putin utilajele din remiza, toate erau in stare de functionare

Cricul:



O pompa de apa, manuala:



"Centrala termica":



O ultima privire inainte de a parasi remiza:



Cladirea necesita oarecare reparatii:



Oamenii au fost harnici, rampa este aproape gata:

 
Dar ce se aude? Vine cumva trenul?



Ura, asteptarea a dat roade. Feriti linia! soseste trenul suierand si cu cele 2 vagoane pline ochi:




... si ne punem pe pozat (mai mult Bogdan ca eu nu aveam cu ce :), sau cel putin nu stiam ca am :D ) :




Trenul s-a umplut la loc rapid, multa lume a venit sa se bucure de o calatorie ca alta data.

 
Urcam in tren si asteptam sa pornim:



O luam din loc, uite ca totusi am reusit sa atragem atentia:



Aburoasa pufaie si impinge trenul plin la deal



E greu la deal, dar se descurca...



Ceea ce banuim a fi ramificatia spre planul inclinat, podul parea in stare relativ buna:



Continuma calatoria



Iata-l si pe Dan prezent la datorie.




(... va urma continuarea ...)
 
Iata continuarea:

Eu si cu Dan am luat traseul la picior pentru a surprinde mocanita mai in ansamblu:



Am crezut ca o sa ne fie usor, dar pana la urma a trebuit "sa pedalam" serios pentru a tine pasul cu trenul.

Ne oprim din loc in loc pentru a inregistra imagini nemiscate.



Apoi continuam "pedalatul":



Bogdan face poze superbe:



Partea 1 a calatorie s-a incheiat :(

 
Ne apropiem de "gara".



Ajungem la destinatie, aici ne astepta puhoi de lume.



Poza de grup.



(Dan Moisa, subsemnatul, Bogdan I)

O poza care surprinde perfect atmosfera din timpul calatoriei.



Si in final niste imagini de incheiere:



Ne-am luat ramas bun de la mocanita si ne-am dus sa servim un mic la zilele Comandau-lui.

Toata stima si recunostinta pentru efortul depus de Georg Hocevar pentru a face posibila calatoria cu mocanita.

(Nota. toate imaginile din acest reportaj au fost realizate de catre Bogdan I si prelucrate de catre subsemnatul).
 
Felicitari d-lui Hocevar pentru initiativa si perseverenta cu care nu ne lasa sa uitam mocanita!!! Felicitari lui Daniel, Bogdan si Florinn pentru imaginile superbe.
E bine ca se promoveaza astfel de evenimente.


p.s. am sesizat in poza de grup ca Daniel si Bogdan au fost la acelasi stilist! :D
 
Pai doar suntem Brasoveni ,
Stilistul se cheama "Dormit putin , cu freza-n vant si aparatul de ras vandut :D "
 
Calea Ferata Ingusta Comandau

<r>Salut prieteni.Multumesc lui Hocevar pentru efortul facut pentru "Zilele Comandaului".Petru el a fost o zi plina,fiindca trenul a facut fiecare cursa plin.[color=444444][/color]Cel pe care il vedeti in locomotiva,tot timpul jumatate afara,este Hocevar,fiindca el fiind inalt,iar marchiza nu prea inalta,singurul mod de-a incapea era acesta....jumate pe afara.....,dar bine-nteles ca asa putea vedea si linia mult mai bine......a si fost un mic incident la sina,cind spre seara a fost nevoie de o interventie la ea.<br/>
La ultima plimbare facuta mai pe seara,am vazut la capatul traseului,ca din pacate linia este rupta de catre apa,pe o portiune de 10-15 m,rupta cu terasament cu tot.<br/>
In ce priveste "stilistul" meu si al lui Bogdan,a explicat Bogdan,in mare....dar mai este un lucru.....alergatul dupa.....tren.<br/>
Cu sanatate si numai bine,Daniel <E>:D</E></r>
 
poate ca acest link s-a mai pus aici, dar cred ca merita vazut :
atmosfera inegalabila a vechilor exploatari forestiere din Carpati, modul de functionare al planului inclinat (am vazut ca sunt ceva nelamuriri aici) si....o poveste cu abur si oameni:

http://www.livevideo.com/video/1695322797154735BACDB2129078D63F/planul-inclinat-comandau.aspx