Caile Ferate Mitica

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Salut LE1500KW!

Culoarea este realizata prin testari succesive de mine si D-nul Savin, din Revell si Model Master, pana cand a semanat cel mai mult cu o monstra de vopsea reala desprinsa de pe un vagon CFR real din depoul Galati. :)
 
Si pentru a testa locomotiva, am atarnat de ea 10 vagoane PIKO din colectia mea.



Garnitura nou formata din 6 vagoane gondola pe boghiu, 3 vagoane calcar murdarite + un vag calcar a fosta tractata cu usurinta de noua locomotiva.

Poze in detaliu:




 
Aceasta locomotiva faina BR52 LILIPUT L105232, ma lamurit ca este peste produsele ROCO dpdv al calitatii. Motor cu volanta, lumini rosii in focarul marchizei, biele metalice, tender metalic, lumini.

In fine, merita toti banii!!!

Revin cu poze.:)
 
intr-adevar,este o piesa bine realizata,insa ai vreo locomotiva Roco pentru comparatie?intreb asta pentru ca locomotivele Roco cu abur (si nu numai) sunt foarte reusite,mai ales cele fabricate inainte de faliment...
 
Locomotiva ROCO cu aburi BR03 este de vre-o 3 ani in colectia mea.
Frumoasa, bine realizata, dar nu are nika de metal. :)
Foarte putine firme se incumeta sa lucreze direct pe metal (cei mai cunoscuti TRIX - MAERKLIN), iar tenderul de la BR25 intrece orice realizare ROCO. Detaliile de pe cazanul lui BR03 ROCO, sunt reduse in comparatie cu numarul de tevi aplicate pe cazanul lui BR52. Cam asta ar fi scurt.
:)

In scurt timp o sa prezint si acest BR03 cat si celelalte 5 locomotive diesel si electrice Roco pe care le am in colectie.
 
pai 03 si 52 sunt locomotive diferite,nu trebuie sa aiba acelasi nr de tevi :p ,iar in
plastic se lucreaza mai bine decat in metal...calitatea unei locomotive nu sta
neaparat in materialul in care este lucrata... :wink:
Liliput este firma cu renume,calitatea lor fiind cunoscuta,insa ca toate firmele au
plusurile si minusurile lor.Ma lanses in aceasta divagatie gratuita pentru a preveni
pe cat posibil preconceptiile pe care unii le au in ceea ce priveste fabricantul...
scuze de off-topic
 
OK, am inteles, tie iti place ROCO :) Nu ma supar. :p Iar mie imi place LILIPUT noua generatie. :) Pacat ca nu ai apucat sa pui mana pe locomotive TRIX, o sa iti schimbi parerea despre lucrarie in metal. :) Saraci de FULGUREX tot in metal lucreaza. De MICROMETALKIT nu mai pomenesc. Alea sunt nota 10 :D

As spune ca acest BR52 LILIPUT primeste nota 8, iar BR03 ROCO nota 7. Asta nu inseamna ca ROCO ajunge pe acelas nivel cu PIKO, sau ca de acuma nu mai cumpar ROCO. :) . Daca ne uitam la nou set de start ROCO la care pe langa sunete, troleele sunt functionale cu servo, si usile de la vagoane se deschid. Deci, sunt modele si modele. :)

SET ROCO: http://www.roco.cc/index.php?id=16&Anfangsposition=9&artikelnummer=41273
 
am si liliput si trix...si nu ma convinge faptul ca este in metal si din aceata cauza nu are multe detalii pe care chiar si o piko in plastic le are...
 
Pune niste poze cu locomotivele despre care vorbesti.
Garantez ca ai de la Liliput modele mai vechi care nici mie nu mis se par reusite.
De la TRIX ai vr-o locomotiva diesel sau electrica care se gasesc si in seturi, deci nu prea detaliate.
 
Fain 52 ti-ai tras! Acolo trebuie si ceva vagoane Liliput, Trix sau Roco de marfa.Daca tot te-ai apucat de colectionat aburoase, fa pe dracu-n patru si ia un BR 62.Suntem trei colegi de la clubul Trainsilvania Cluj care detinem modelul si suntem impresionati de felul in care au reusit executia cei de la Liliput.Bafta si la mai multe!!!
 
mity a spus:
...Garantez ca ai de la Liliput modele mai vechi care nici mie nu mis se par reusite.
De la TRIX ai vr-o locomotiva diesel sau electrica care se gasesc si in seturi, deci nu prea detaliate.

nu fi asa sigur inainte de a scrie...nu stiu cat de vechi pot fi din 2007.
nu cumpar start set-uri,am debutat demult.
 
Ma bag si eu putin in discutie.

Parerea mea este ca nu poti spune categoric ca in metal se obtin cele mai bune detalii sau in plastic. Personal am achizitionat locomotiva br120 de la Trix, locomotiva despre care nu stiam nimic pana in momentul in care am luat-o, din intamplare, in mana si m-a lasat masca : detalii, calitate, finisare, etc. Am zis trebuie sa o iau cu orice pret, ieftina nu a fost, dar am facut eforturi. Si vorbesc de o locomotiva electrica 100% din metal.

Un alt exemplu: niciodata o roata cu spite a unei locomotive cu aburi, realizata din metal, nu se compara cu una realizata din plastic, si vad asta fara a fi un fan al locomotivelor cu aburi in special.

Pana la urma nu poti cataloga, numai cutare e bun, sau cutare sunt cei mai buni, toti au plusuri si minusuri, de accord, insa din pacate am constatat, ca si parere personala, ca Roco raman in urma fata de Trix, Fleishmann si Liliput care isi imbunatatesc modele de la an la an, e drept ca au adus si lucruri noi, insa in general au facut 1 pas inapoi.

Poate ca ar fi indicat sa revenim la subiect, la capat nu o sa o putem scoate, tot timpul vor exista pareri si pareri, si intr-un fel este normal sa fie asa.

ciao.
 
Fleischmann exceleaza la aburoase..la diesel si la electrice lasa de dorit,cote care
sar in afara scarii(1:87),detaliere saracacioasa etc...Liliput era considerat acum 2-3
ani cel mai mare producator de locomotive cu abur de epoca III,Roco pana in
faliment calitatea era extraordinara,...foloseste roti de metal la aburoase de ani
buni...Liliput si Roco au angrenajele in cutii inchise,de aici rezulta modul de rulare
silentios,pe cand Trix si Fleischmann(la loc electrice si diesel) inca folosesc
angrenaje expuse,de aici,cu timpul,praf,zgomot etc