S-e întâmplă o dată la 10 ani!
Facând curăţenie pe HDD de pe al meu PC, am gasit un document salvat în 2006 ianuarie de pe interenet.
Este vorba de un extras din GeoJurnal anul 1990 secţiunea: Pământ şi ştiinţa mediului, lucrare scrisă de Turnock, D., de la Universitatea din Leicester, Catedra de Geografie:
Transporturile din Carpaţii României
Acces facil prin progres tehnologic
Lucru foarte interesant, la pagina 411 este o hartă a căilor ferate din bazinul Bistriţei.
Ce mă intrigă, e faptul că de la Dornişoara spre sud-vest continuă o linie ferată, pe hartă, pe care scrie că e închisă, iar pe harta de la pagina 412 unde este prezentat tot arcul carpatic cu toate CFF şi CFI, pe lângă reţeaua CFR apare ca fiind continuă linia Dornişoara până undeva lângă Bistriţa Bârgăului.
Oare chiar a existat acel tronson, sau doar a fost un proiect?
O sa ataşez harţi, după Ionuţ Trif mă ajută să le convertesc într-un format acceptat de Photobucket.
E.
Facând curăţenie pe HDD de pe al meu PC, am gasit un document salvat în 2006 ianuarie de pe interenet.
Este vorba de un extras din GeoJurnal anul 1990 secţiunea: Pământ şi ştiinţa mediului, lucrare scrisă de Turnock, D., de la Universitatea din Leicester, Catedra de Geografie:
Transporturile din Carpaţii României
Acces facil prin progres tehnologic
Lucru foarte interesant, la pagina 411 este o hartă a căilor ferate din bazinul Bistriţei.
Ce mă intrigă, e faptul că de la Dornişoara spre sud-vest continuă o linie ferată, pe hartă, pe care scrie că e închisă, iar pe harta de la pagina 412 unde este prezentat tot arcul carpatic cu toate CFF şi CFI, pe lângă reţeaua CFR apare ca fiind continuă linia Dornişoara până undeva lângă Bistriţa Bârgăului.
Oare chiar a existat acel tronson, sau doar a fost un proiect?
O sa ataşez harţi, după Ionuţ Trif mă ajută să le convertesc într-un format acceptat de Photobucket.
E.