Salutare tuturor!
In primul rand vreau sa va multumesc pentru felicitari, caci eu sunt fericitul proprietar

. Am cercetat si scotocit pe net mai mult de o luna pana sa ma decid sa dau banii pe ea si pot sa va spun ca pozele (desi foarte bine facute) nu pot reda anumite aspecte ale modelului. Am ramas inmarmurit cand am vazut-o pentru prima oara mergand (si pot sa va spun ca mai am locomotive foarte frumoase cu aburi dar asta le intrece pe toate).
Iata si cateva lamuriri despre model, caci am desfacut-o:
- motorul ocupa mai mult de jumatate din cazan, este "maintenance free", are doua volante, si este foarte silentios, lafel de silentios ca motoarele brushless de la Trix. Practic in timpul rularii se aud doar bielele si rotile pe sine daca sunetul e oprit.
- transmisia se face printr-un cardan scurt si apoi pin roti dintate metalice situate in focar, roti dintate ce nu sunt vizibile la exterior

- toata electronica se afla in tender si este foarte bine facuta. Exista o "placa de baza" care are 2 conectori pentru decodor, unul cu 21 de pini si unul NEM652, deci inauntru poate fi pus orice fel de decodor. Modelul meu este deja echipat cu un decodor ESU LokSound 3.5 cu conector NEM652, setat si sincronizat impecabil din fabrica. Singurele modificari pe care a trebuit sa le fac au fost inversarea unor functii (o chestiune de obisnuiunta cu o anumita aranjare a functiilor)
- tot pe placa de baza sunt foarte bine pozitionate si notate iesirile pentru toate perifericele. Eventualele adaugari sau rearanjari de periferice ar fi foarte facile.
- in tender se mai afla un difuzor de 28 mm legat direct la decodorul ESU, orientat cu membrana spre boghiuri.
- sasiul este foarte detaliat. Daca intorc locomotiva cu rotile in sus se pot observa bielele celorlalti doi cilindri si un arbore cotit

- singurul lucru ce poate fi reprosat locomotivei este ca nu are bielele de pe exterior defazate la 180 de grade ca la prototip, ci la 90 de grade, dar va spun sincer ca nu ma deranjaza deloc acest aspect
Promit sa revin in curand cu poze ale detaliilor care i-au scapat lui Dan precum si cu poze din interiorul ei.... poate si cu un filmulet pe youtube.
Caut acum cu disperare o garnitura(pe masura) de vagoane CIWL epoca I pentru a alcatui un Orient Express
