Pentru inceput cate ceva despre modelul real:
Br 80 este una dintre primele locomotive " standardizate " , au fost livrate 39 buc. din acest model intre 1927 - 1929. Acestea aveau puterea de 575 CP , viteza maxima de 45 km/h si erau destinate pentru manevra. Au fost in serviciu la DR pana in 1963, la DB pana in 1965. Cateva dintre aceste locomotive au fost vandute companiei private RAG ( RuhrKohle AG ) unde au fost in serviciu pana in 1977. Pana in ziua de azi s-au pastrat 7 exemplare , multe dintre ele in stare de functionare.
Br 80 este una dintre cele mai cunoscute locomotive printre colectionarii romani, in special datorita modelelor Hobby Piko si Roco. Am sa prezint in acest topic un model mai putin cunoscut, fabricat de TRIX:
Modelul este realizat integral din metal, are lumini cu beculete , interfata NEM 652 ,cuplare scurta. Din pacate nu se poate monta generator de fum.
Br 80 este una dintre primele locomotive " standardizate " , au fost livrate 39 buc. din acest model intre 1927 - 1929. Acestea aveau puterea de 575 CP , viteza maxima de 45 km/h si erau destinate pentru manevra. Au fost in serviciu la DR pana in 1963, la DB pana in 1965. Cateva dintre aceste locomotive au fost vandute companiei private RAG ( RuhrKohle AG ) unde au fost in serviciu pana in 1977. Pana in ziua de azi s-au pastrat 7 exemplare , multe dintre ele in stare de functionare.
Br 80 este una dintre cele mai cunoscute locomotive printre colectionarii romani, in special datorita modelelor Hobby Piko si Roco. Am sa prezint in acest topic un model mai putin cunoscut, fabricat de TRIX:
Modelul este realizat integral din metal, are lumini cu beculete , interfata NEM 652 ,cuplare scurta. Din pacate nu se poate monta generator de fum.