BR 55 G7.1 Piko - cateva retusuri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

andreiul

Well-Known Member
Trenulist
21 August 2008
1.698
5
Bucuresti
www.cheetah.ro
WEBSITE
http://www.cheetah.ro
YAHOO
andreiul_babaul
LOCATION
Bucuresti
Eram decis sa calc pe urmele lui Remus (DRG) si sa ma apuc temeinic de modelul Piko. Insa azi nu am ce face si rasfoiesc catalogul de noutati de la Brawa. Si, ce sa vezi, cei de la Brawa s-au apucat de treaba si, la sfarsitul anului o sa o scoata.



Asa ca, avand in vedere faptul ca toate piesele de Weinart ma costa undeva in jor de 100 de euroi, am zis ca e mai destept sa pun banii la ciorap pentru modelul Brawa, iar cel Piko sa primeasca cateva ajustari, dupa buget, adica cu ce se gaseste prin bucatarie.

Zis si facut.

M-am apucat sa montez felinarele si tampoanele FLM din dotare, furtune, cupla, etc.



Apoi am batut ceva nituri si am dat cu mopul de vopsea pe roti, ca sa arate altfel. Cam asta am iesit:

.

Initial arata asa:


Am o problema: masina are generator, iar felinarele sunt cu gaz; hmmm, oriiiibil.

O sa urmeze si alte chestii, insa nu stiu cand (cand oi avea timp si chef simultan).
 
Si ce daca are generator? Cauta pe gogle-goagal-gugle si o sa gasesti inf locomotive de Ep.II cu faruri vechi si generator. Si locomotivele CFR aveau un fassung pentru bec montat din lateral in felinarul (fost) cu festila!
 
Eu unul ma bucur cind cineva mai manufactureaza ceva pornind de la un model de baza.

Ar fi frumos de facut un topic cu locomotive ieftine (Piko, Roco) care merita accesorizate pentru a fi aduse cit mai aproape de original.
 
Andrei, problema acestei locomotive este ca trebuie multe modificari pentru a o aduce cat mai aproape de realitate (printre care si rotile). Piesele de la Weinart o gramada de bani (problema este ca unele chestii nu le poti face singur si trebuie sa le iei de-a gata). Eu ma voi limita doar la ce pot manufactura.
 
Bun, atunci sa reformulz -ce poti face singur cu bani putini.

Personal nu sunt adeptul detaliilor facute de "altii" si montate de mine. Daca te chinui putin poti face detalii pina la un anumit punct.

Mai departe exista si alama fotodecupata sau printer 3d, insa sarim din categoria facut acasa.
 
Nu stiu cum e mai simplu la cazan -sa-l faci de la zero, sau sa-l prelucrezi pe cel existent pentru ca apoi sa ii adaugi detalii. Referitor la modificarea ta din ultimul post -foarte de efect conducta de la fluier.

La tender mai sunt de adaugat niste cutii pe partea dreapta a lui (locomotiva vazuta din fata cazanului).

Oricum, felicitari pentru interventie si spor la treaba.
 
am mai adaugat o teava in partea de jos a cazanului, care pleaca din partea de jos a marchizei (se vede in poze). Mai am cate ceva de facut, iar tender inca nu m-am apucat; in primul rand vreau sa fac trusa de scule, si cam ce pot face din ce e pe sub tender.

Referitor la cazan, evident ca e mai simplu sa il razui pe cel existent; din pacate ce se afla pe cazan nu prea e corect, insa merge...

Ce am facut acolo este conducta de la generator, nu de la fluier; o sa trebuiasca sa fac si firele care pleaca de la generator.

Sincer sa fiu, cel mai mult m-am chinuit la nuca de prindere a tevii care pleaca de la generator.

Vreau sa refac tabla nituita de sub traversa frontala (nu am facut-o la dimensiunea care trebuie). Si mai sunt si altele, insa toate la timul lor.
 
Salut,

Am mai mesterit un pic la locomotiva, insa nu prea mult. Vad ca tehnica adoptata de PDI da rezultate... Cand voi mai lucra la ea? Nu stiu. Mai e o gramada de lucru sub marchiza, unde este gool.
Si pe la traversa frontala mai am de montat treapta.

Am asezat teilele una peste alta ca sa fac ceva poze. Nimic nu este fixat si din cauza asta locomotiva sta cam intr-o rana.

9401120489_42485ac01c_b.jpg


9401120899_11f9c5e03e_b.jpg


9403882062_6a8f77e9f8_b.jpg


9403882894_f2c46bee40_b.jpg
 
Arata foarte frumos! Spor la treaba in continuare! Pe mine ce "ma doare" cel mai mult la aceasta locomotiva este problema bielelor.