Br-44 de la ROCO la scara TT

A

Anonymous

Guest
Acest model era în aşteptare o lung㒠perioad㒠de timp. Compania a anuntat modelul acesta aproape cu un an înainte de începerea vânză’rilor, şi a promis un pret ce parea sa fie minim al tuturor timpurilor - preţul european de producă’tor de la 175 Euro, care a fost, de asemenea, un fel de o sensaţie de mic, pentru c㒠locomotive "mare" (spre exemplu 50 şi 52.8 serie) de la Tillig costau 225-250 de euro.

Desigur, preţul final la momentul inceperii vanzarilor a fost un pic mai mare decât a fost promis, dar nu tare. Sa majorat cu aproximativ de 15 de euro.

Modelul a fost anunţat iniţial în doar dou㒠versiuni:
36 010 cu reflectoarele tip Wagner - epoca III si 36 011 cu reflectoarele tip Witte epoca IV.
Ulterior, compania a extins gama de modifică’ri ale locomotivei şi la cele dou㒠sau adă’ugat inca 36 012 (DR epoca IV), 36 013 (DRG epoca II), 36 014 (DR III epoca) si altele.

Eroul nostru de reexaminare a fost modelul 36 011.



Modelul este ambalat intr-un model standard de cutia de la Roco cu culoarea albastra cu depunerea de o spuma fina înnauntru. Cred că’, pentru a descrie ambalajul nu merita sa pierdem timp, pentru c㒠este standard şi, probabil, este binecunoscut tuturor celor care au facut macar o data cunostinta cu produse de Roco. în nauntru cutiei mai iera un pachet cu detalii adaugatoare pentru modelul, o foaie cu o list㒠de piese de schimb şi, în fapt, modelul în sine.

Modelul este echipat cu un motor cu cinci poli şi un conector 6-pin pentru decodor NEM651, care este standard. Conector este montat vertical, astfel ca s㒠instalaţi decodor va trebui s㒠indoieti picioarele la un unghi drept, sau sa utilizati un adaptor de unghi ca la o locomotiva de serie 50 de la Tillig. De asemenea, la acest model funcţioneaz㒠iluminatie, care se aprinde în direcţia de mişcare a modelului.

Modelul fuge foarte bine si foarte linistita. Aceasta este una dintre cele mai silenţioase modele care a că’zut în mâinile mele. Motorul este abia auzit chiar şi la vitez㒠maxim㒠de locomotiva. Zgomot principal este zgomot de mişcare a roţilor pe şine.

Lungimea modelului este exact 190 mm (masurat pe tampoanele). N-asi spune ca este maruntica in comparatie cu alte locomotive la aceasta scara. Notez, de asemenea, c㒠greutatea locomotivei, de asemenea, ne face sa manifistam respect fata de ea. Uşurel acest model nu poate fi numit. Greutatea modelului este 265 de grame.
Carcasa locomotivei este fabricata din plastic dai corpul tenderului din metal si in acelas timp lucreaza ca balast.

Detalizarea modelului este realizat dintr-un nivel foarte ridicat. Set de elemente structurale sub form㒠de piese individuale. Este prelucrat destul de bine din interior ca şi cabina mecanicului.

Singurul element al modelului, care provoac㒠uimire uşoară’, c㒠sunt foarte mult separate de corpul principal a tenderului, semnale din spate. Fie c㒠sunt cel puţin 1.5-2 mm mai aproape de tender, ei nu aveau sa se arat atât de pretenţios.