Salutam,
Azi am primit la degioglificat o locomotiva de epoca I (la care nu ma pricep) pe care o voi intitula generic BR18 decapotabila; veti vedea imediat si de ce este decapotabila.
Locomotiva este complet analoaga. Este produsa de Roco habar n-am cand. Transmisia se face pe 2 roti ale tenderului (unde, evident, se afla si motorul), precum si, prin intermediul unui ax cardanic, pe 3 roti ale masinii.
Principala problema a masinii este urmatoarea: pe burta masinii a existat un sistem de prindere, care avea rolul de a fixa purtatoarea si cupla dintre masina si tender. Acest sistem (nu stiu cum a aratat initial) va trebui refacut.
Nu stiu inca daca se doreste digitizarea locomotivei; daca da, va trebui refacuta intalatia electrica (modificare similara cu cea de la BR39 Rivarossi), adica separarea circuitului electric de iluminare frontala a locomotivei, adaugarea de inca 2 fire intre masina si tender si frezarea zdravana a lestului din tender, pentru a face loc decodorului. A, evident trebuie separat circuitul de lumini si din tender.
O alta problema este faptul ca farurile centrale (fata/spate) sunt dummy.
Inca nu am rulat locomotiva, pentru ca am desfacut-o complet pentru a curata vaselina veche si a o gresa. Din cate am vazut, nu sunt probleme de natura mecanica.
Dupa ce o voi reasambla, voi face teste in analog, pentru a vedea daca sunt ceva probleme la rulare (nu cred ca vor fi).
Ca aspect, masina nu prezinta urme de violenta; doar ca fostul proprietar a folosit prea mult adeziv la fixarea accesoriilor, inclusiv pe degete (se vede in cateva locuri).
Iata cateva poze cu masina:
Dupa scoaterea din "batista"
demontare:
loc pentru fumigena:
aici va trebui bagata freza zdravan:
iata de ce spun ca este decapotabila:
amprenta cu adeziv:
detaliu marchiza decapotata:
aici era piesa lipsa:
voi reveni cu noutati
Azi am primit la degioglificat o locomotiva de epoca I (la care nu ma pricep) pe care o voi intitula generic BR18 decapotabila; veti vedea imediat si de ce este decapotabila.
Locomotiva este complet analoaga. Este produsa de Roco habar n-am cand. Transmisia se face pe 2 roti ale tenderului (unde, evident, se afla si motorul), precum si, prin intermediul unui ax cardanic, pe 3 roti ale masinii.
Principala problema a masinii este urmatoarea: pe burta masinii a existat un sistem de prindere, care avea rolul de a fixa purtatoarea si cupla dintre masina si tender. Acest sistem (nu stiu cum a aratat initial) va trebui refacut.
Nu stiu inca daca se doreste digitizarea locomotivei; daca da, va trebui refacuta intalatia electrica (modificare similara cu cea de la BR39 Rivarossi), adica separarea circuitului electric de iluminare frontala a locomotivei, adaugarea de inca 2 fire intre masina si tender si frezarea zdravana a lestului din tender, pentru a face loc decodorului. A, evident trebuie separat circuitul de lumini si din tender.
O alta problema este faptul ca farurile centrale (fata/spate) sunt dummy.
Inca nu am rulat locomotiva, pentru ca am desfacut-o complet pentru a curata vaselina veche si a o gresa. Din cate am vazut, nu sunt probleme de natura mecanica.
Dupa ce o voi reasambla, voi face teste in analog, pentru a vedea daca sunt ceva probleme la rulare (nu cred ca vor fi).
Ca aspect, masina nu prezinta urme de violenta; doar ca fostul proprietar a folosit prea mult adeziv la fixarea accesoriilor, inclusiv pe degete (se vede in cateva locuri).
Iata cateva poze cu masina:
Dupa scoaterea din "batista"
demontare:
loc pentru fumigena:
aici va trebui bagata freza zdravan:
iata de ce spun ca este decapotabila:
amprenta cu adeziv:
detaliu marchiza decapotata:
aici era piesa lipsa:
voi reveni cu noutati