Salut tuturor,
Astazi am intrat in sfarsit in posesia locomotivei BR114 Roco, in varianta de inmatriculare DR: 114 401-3
Locomotiva face parte din gama Professional
In cutie, pe langa locomotiva, prospect si lista de spare parts se afla si nelipsita punguta cu accesorii, in care se gasesc, in afara de furtune, furtunase, cuple Roco scurte si placutele de inmatriculare din metal, care se pot lipi peste cele tampografiate.
Evident ca primul lucru pe care l-am facut a fost sa demontez masina pentru a vedea daca voi putea monta decodor cu sunet; m-am linistit; acesta se poate monta lejer, folosind locul pentru decodor, iar difuzorul se poate monta in partea celalta (folosind modelul de difuzor oval de la ESU).
Apoi am procedat la montarea barelor de sustinere din capetele masinii, si la vopsirea robinetilor cu marker de vopea rosu, precum si usoara "tunare" a interiorului cabinei prin "pictarea" catorva instrumente de pe bord si montarea nelipsitului "gigel". Ca o surpriza placuta, cei de la Roco au amenajat foarte fain cabina, montand doua scaune si vopsind instrumentele de bord (este primul model Roco pe care il vad cu interiorul atat de detaliat - de exemplu la BR212 interiorul era amenajat, dar nevopsit - era negru).
Dupa instalarea de test a unui decodor ESU LokPilot V3.0 (spun de test, pentru ca sper ca in curand sa ii pun un ESU LokSound V3.5 + difozor oval) am purces la rodajul masinii.
Evident ca motorul este in 5 perechi de poli cu volanta, de unde si mersul lin si silentios.
Luminile sunt cu LED-uri SMD warm white/rosu, in functie de directia de mers.
Si acum, pozele:
detalii masina:










gigel:





Va urma decodorul cu sunet si sa vedem ce alte idei imi mai vin
Astazi am intrat in sfarsit in posesia locomotivei BR114 Roco, in varianta de inmatriculare DR: 114 401-3
Locomotiva face parte din gama Professional
In cutie, pe langa locomotiva, prospect si lista de spare parts se afla si nelipsita punguta cu accesorii, in care se gasesc, in afara de furtune, furtunase, cuple Roco scurte si placutele de inmatriculare din metal, care se pot lipi peste cele tampografiate.
Evident ca primul lucru pe care l-am facut a fost sa demontez masina pentru a vedea daca voi putea monta decodor cu sunet; m-am linistit; acesta se poate monta lejer, folosind locul pentru decodor, iar difuzorul se poate monta in partea celalta (folosind modelul de difuzor oval de la ESU).
Apoi am procedat la montarea barelor de sustinere din capetele masinii, si la vopsirea robinetilor cu marker de vopea rosu, precum si usoara "tunare" a interiorului cabinei prin "pictarea" catorva instrumente de pe bord si montarea nelipsitului "gigel". Ca o surpriza placuta, cei de la Roco au amenajat foarte fain cabina, montand doua scaune si vopsind instrumentele de bord (este primul model Roco pe care il vad cu interiorul atat de detaliat - de exemplu la BR212 interiorul era amenajat, dar nevopsit - era negru).
Dupa instalarea de test a unui decodor ESU LokPilot V3.0 (spun de test, pentru ca sper ca in curand sa ii pun un ESU LokSound V3.5 + difozor oval) am purces la rodajul masinii.
Evident ca motorul este in 5 perechi de poli cu volanta, de unde si mersul lin si silentios.
Luminile sunt cu LED-uri SMD warm white/rosu, in functie de directia de mers.
Si acum, pozele:
detalii masina:










gigel:





Va urma decodorul cu sunet si sa vedem ce alte idei imi mai vin