Bachmann China ND2

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
este foarte interesant. Sunetul motorului este identic cu cel al diselelor noastre, poate un pic mai accentuat, în schimb goarnele sunt deosebit de puternice. ÂŞi un aspect bun că la un moment dat spune prezentatorul că trenurile sunt remorcate chiar de dieselele fabricate in Romania. :D
 
Pot sa te intreb de unde ai filmuletul? L-as salva si eu pe comp.sau daca mi l-ai putea trimite cumva. Mersi
 
Asta da, in realitate chiar are o nuanta albastruie si este foarte puternic, aici chiar se potriveste un xenon.
 
Am o întrebare? Aceste locomotive ND 2 cum încălzeau oare vagoanele de călători? Aveau vagoane separate de încălzit WIT sau aveau un sistem propriu asemănător cu da 060 inda? 8)
 
Nu Âştiu ce să spun. Nu prea cred acest fapt deoarece am citit pe unele site-uri Âşi în câteva cărĂži că vagoanele necesitau încălzirei in anumite perioade ale anului. Ori trebuia sa existe vreo modalitate de incalzire. Sau sa se fi folosit alte tipuri de locomotive?
;-)
 
Electricul a spus:
Am o întrebare? Aceste locomotive ND 2 cum încălzeau oare vagoanele de călători? Aveau vagoane separate de încălzit WIT sau aveau un sistem propriu asemănător cu da 060 inda? 8)

Un lucru este sigur,ND2-ul nu are bloc aparate incalzire tren,deoarece acestea nu sunt tocmai minuscule iar eu nu vad nimic pe acoperisul locomotivei,in sala masini nu se pune problema fiindca nu este spatiu suficient
 
Deci se pune problema ori a unui vagon de incalzit ori a unei alte locomotive pe timp de iarna (sau in cel mai rău caz o călătorie fără încălzire :D
 
scuze pentru off-topic....am ramas socat cind am vazut filmuletul posta de dl. Horia Radulescu...ND 2 are controlerul...volan...ca la EA ???
 
Mi se pare mie dar atunci cand arata imaginea din interiorul locomotivei, cred ca nu e vorba de ND 2. Uitati-va un pic la forma parbrizului. E mai înclinată deci cred că e vorba de o altă locomotivă chinezească.
 
Eu zic ca filmarile din cabina nu sunt facute pe un ND2. Atat forma parbrizelor cat si a geamului coltar de pe partea stanga nu par a semana cu cele de la ND2.
Referitor la incalzirea trenului vreau sa atrag atentia asupra faptului ca una dintre diferentele dintre 060 DA si ND2 este radiatorul de racire a apei din motor - mai mare la ND2 - ceea ce ma face sa ma gandesc ca au fost exploatate in conditii de clima mai calda decat cele gandite pentru 060 DA. Este posibil ca necesitatea maririi radiatoarelor sa fi fost constatata dupa ce locomotive 060 DA au facut serviciu in China (vezi fotografiile de pe la inceputul topicului).
 
Bine că cineva e de accord cu mine că filmarea nu e făcută din cabina unui ND 2. :D Analizând Âşi cabina modelului de la Bachmann se poate constata că interiorul este aproape identic cu 060 DA, inclusiv manetele aferente. Cu îmcălzirea nu sunt deloc lămurit. O fi existat la chinezi vagoane wit ataÂşate acestor locomotive sau nu? Nu cred că în toate zonele de cicrculaĂžie a locomotivei să fi fost un climat cald. Eu mă gândesc totuÂşi la soluĂžia încălzirii vagoanelor în mod independent (poate că sună deplasat). Adică e posibil ca fiecare vagon să fi fost încălzit de propriul mic generator, iar locomotiva tot aÂşa separat. Ce ziceĂži? :?:
 
Deci pe undeva am avut dreptate c'nd am spus că vagoanele chinezeÂşti aveau sistem propriu de încălzire. Se regăseÂşte pe link-ul postat de Gabi-Todoran. :roll:
 
Cabina ND2 se poate vedea aci: http://www.railcn.net/engine/information-4/11.html
Cit despre secventele filmate ele provin dintr-un episod "Great Railway Journeys - Hong Kong to Mongolia" unde ND2 nu e starul, oamenii au montat secventele la indemina. Secventa din cabina nu e intr-un ND2.
 
Îmi face plăcere să văd că reuÂşim să abordăm tot mai multe aspecte ale acestei locomotive, practic o analizăm atent. Gabi, imaginile sunt foarte interesante. ;-)
 
AÂş mai propune să deschidem un nou topic despre locomotiva fabricată la Uzinele 23 August, Âşi anume BR 119, al cărui model se găseÂşte Âşi la scara H0 produs printre alte firme, Âşi de Brawa. Ce spuneĂži? :roll:
Desigur pe acest topic să continuăm discuĂžia despre ND 2.