Bachmann ND3 Electroputere Craiova

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Si eu care credeam ca aveai linia murdara si are probleme cu pick-up ul. Am crezut ca alea erau luminile de pe sasiu, pt inspectii noaptea.
 
are separat si lumini de sasiu, toate se pot regla cum doresti
 
Niste poze proaspete de la fabrica:
 

Atașamente

  • 3.jpg
    3.jpg
    117,9 KB · Vizualizări: 24
  • 4.jpg
    4.jpg
    193,7 KB · Vizualizări: 25
  • 5.jpg
    5.jpg
    181,6 KB · Vizualizări: 27
  • 6.jpg
    6.jpg
    195,6 KB · Vizualizări: 27
  • 13.jpg
    13.jpg
    220,1 KB · Vizualizări: 27
  • 14.jpg
    14.jpg
    212,5 KB · Vizualizări: 25
  • 15.jpg
    15.jpg
    238,7 KB · Vizualizări: 27
Pe mine boghiele ma lasa pe spate. Arcurile sant montate in acelasi fel ca la ND2 ??? Arc din sarma, nu basorelief injectat.
 
Nu lipsesc, sunt intentionat scoase, ca cica au diferente intre ele in realitate iar ei au si spus asta, ca si la noi, au tot felu de improvizatii etc...
 

Atașamente

  • 16.jpg
    16.jpg
    195,8 KB · Vizualizări: 25
Pe mine boghiele ma lasa pe spate. Arcurile sant montate in acelasi fel ca la ND2 ??? Arc din sarma, nu basorelief injectat.
sunt arc, furtunele de la nisipare ma fascineaza, iar stergatoarele de la geamuri m-au dat pe spate :)
 
Cum le-or fi incaltat acolo. Pare piesa intreaga, injectata.
 
Aia zic si eu, poate daca scadea adaosul vindea mai multe...
 
Da, asa este, confirm ca aceasta poza este facuta chiar in curte la Electroputere Craiova, pentru ca fotografia este facuta de mine. Eram in stagiu de inginer cand am facut-o. Nu este a prietenului meu Silviu asa cum, in mod eronat, a aparut pe pagina Old Times sau pe altele. Acolo, de unde a fost luata aceasta imagine, sunt inca multe fotografii facute de mine ce apar sub numele lui Silviu.
Din pacate, DE 626 BL-2, habar n-am daca mai exista pe undeva. Era o locomotiva frumoasa si destul de puternica. Am vazut-o facand manevra prin curtea IEPC dar si in statia Craiova pe liniile rezervate trenurilor de marfa. Din pacate eram in tren si nu am avut ocazia sa o surprind pe pelicula, asa cum am facut cu alte locomotive.
 
Da, asa este, confirm ca aceasta poza este facuta chiar in curte la Electroputere Craiova, pentru ca fotografia este facuta de mine. Eram in stagiu de inginer cand am facut-o. Nu este a prietenului meu Silviu asa cum, in mod eronat, a aparut pe pagina Old Times sau pe altele. Acolo, de unde a fost luata aceasta imagine, sunt inca multe fotografii facute de mine ce apar sub numele lui Silviu.
Din pacate, DE 626 BL-2, habar n-am daca mai exista pe undeva. Era o locomotiva frumoasa si destul de puternica. Am vazut-o facand manevra prin curtea IEPC dar si in statia Craiova pe liniile rezervate trenurilor de marfa. Din pacate eram in tren si nu am avut ocazia sa o surprind pe pelicula, asa cum am facut cu alte locomotive.
Ca e a lu Silviu, ca e a ta, mie amandoi imi sunteti dragi :D
 
Nu mai exista nici uzina deci nu mai ai de unde sa ceri informatii.
DE ar fi diesel electrica? BL ce ar fi însemnat?
 
Uzina e acolo, in special secția respectivă, Fabrica de Locomotive. Nu au fost demolate. Poza este făcută la capătul traseului interior, cu catenară, unde se faceau probele de casă. Accesul la documente (in cazul in care mai există) este un vis umed in România.
 
  • Like
Reacții: nae44
La CFR nu a fost livrata, asta este clar. Probabil ca se avea intentia de a fi livrata dupa teste, dar este doar o presupunere. A doua nu am auzit sa existe si nici nu a vazut-o nimeni niciodata. Probabil ca s-au apucat de ea, i-au dar un numar de sasiu, insa nu a mai fost finalizata. Asa s-a intamplat si cu locomotiva (locomotivele) LEM de manevra. Aici ma refer la acea locomotiva electrica de manevra pe 6 osii monocabina cu capote, de culoare portocalie, ce a fost, din pacate, sfaramata la depoul Brasov. Una a existat, stim cu totii, am vazut-o, eu am prins-o circuland cu un tren de marfa intre triajul de la Cernele si statia Craiova. De a doua s-au apucat la IEPC insa nu a fost finalizata niciodata. Momentul 89 a ,,prins-o'' in stadiul de sasiu cu boghiuri, capote si cabina montate pe sasiu insa la nivel de grund si fara ferestre, fara alte echipamente montate pe ea, fiind numai la nivel de confectie metalica.
De obicei, prototipurile nu erau agreate de CFR in special din cauza lipsei pieselor de schimb, a oamenilor cu experienta pentru a intretine si exploata asa ceva cat si a standurilor de proba pentru testarea agregatelor ce difereau fata de celelalte locomotive clasice.
De regula, prototipurile ajungeau sa fie vandute complexelor industriale care le foloseau la manevra. LEM-ul au fost numai la CFR, fiind electrica.
 
  • Like
Reacții: gamitzu și ALX