Subiectul dedicat acestor automotoare a fost discutat vreme de cateva zeci de pagini pe un alt forum, din pacate disparut intre timp.
Din discutia de acolo a rezultat planul pe are il gasesti pe prima pagina, autor Dorin. Planul rezultat a fost, in lipsa planurilor originale, cel mai bun pe care il putea face cineva. Experienta de arhitect-pasionat a autorului a contat decisiv, noi ceilalti contribuind doar cu informatii din diverse surse.
Raman neexplorate de mine arhivele ploiestene, unde, din motive legate de ale vietii valuri, nu am mai ajuns. La arhivele nationale din Bucuresti nu exista nimic legat de subiect (sau nu am identificat eu).
Daca ajung vreodata si gasesc ceva la Ploiesti, o sa postez.
Pana atunci avem munca lui Dorin care mi se pare 99% corecta. Discutii se pot face la interior, acolo unde, din pacate, nu avem nicio informatie/fotografie, exceptand ceea ce a postat aici AlexD !
Aceste automotoare isi incepeau ziua de lucru in gara Ploiesti Sud, loc de unde si azi pleaca "mostenitorii" spre Valea Teleajenului. Deci, se pot incadra perfect in monumentala gara Ploiesti Sud sau in cochetele gari cu aspect muntenesc de pe linia unde si-au inceput viata.
Mai jos, pozele din cartea lui Valentin Ivanescu, 403 in 1966 pe vremea cand era la Arad. M-am gandit ca sunt mai usor de vizualizat asa. Evident, la 30 de ani de la constructie si dupa trecerea in CFR au suferit modernizari/modificari.