Automotorul a ascultat de comenzile mers înainte, mers înapoi, aprins lumini, stins lumini. Foarte încântat, am observat că toate LED-urile sunt în bună stare, atât cele galbene și roșii de la faruri, cât și cele galbene de pe riglettele de iluminare interioară. Mai puțin încântat, am observat că iluminatul interior nu poate fi comandat separat de faruri și că o astfel de separare este aproape imposibil de realizat din cauza concepției acestui automotor. Totuși, una peste alta, în etapa actuală automotorul se prezintă mult mai bine decât am sperat, deci sarcina de a-l pune în stare de funcționare în regim analogic părea de acum ușor de îndeplinit

În urma probelor în regim digital ajuns la concluzia că jumătatea motorizată
trage automotorul la mers înainte, respectiv îl
împinge la mers înapoi, culorile farurilor respectând sensul de deplasare. Acum, pentru a trece automotorul în regim analogic, căutăm în cutiile cu piese și... NU găsim niciun dummy-connector NEM651, cu toate că eram convins că aveam unul pe undeva

OK, găsim totuși
un singur conector NEM651 care fusese dezlipit de la un alt decodor tOm Mini 10203 aflat în beta-testare. Ne uităm bine la el și identificăm
pad-urile acestuia, apoi ne îndreptăm din nou atenția spre automotor, mai precis spre interfața sa digitală unde observăm vreo câteva diode care creează binecunoscutul
plus comun purtat de firul albastru. Astfel, conform cunoștințelor noastre despre DCC, pentru transformarea conectorului NEM651 într-un
dummy-connector scurtcircuităm pad-urile corespunzătoare firelor roșu-orange-galben, respectiv pad-urile corespunzătoare firelor negru-gri-alb. Odată realizată această operațiune, înlocuim decodorul digital tOm Mini 10202 cu noul dummy-connector și alimentăm automotorul cu plus-pe-dreapta și cu minus-pe-stânga. Surpriză!!! Automotorul a dat înapoi în loc să meargă înainte, iar farurile au respectat această comportare inversată!
