Va prezint Automotorul Malaxa, in varianta de jucarie, marimea "0"
Laurentiu TGV a procurat mai de mult un automotor de jucarie, despre care am inteles ca ar fi fost fabricat la metaloglobus bucuresti prin anii 1960-1970 aproximativ, cei care stiti mai multe despre aceste exemplare, sunteti bineveniti sa contribuiti, stiu ca exista si un set cu locomotiva cu aburi si vagoane din tabla. deoarece era destul de zgariat, am recurs la renovare, fara insa a il fotografia inainte. am mai vazut si poze cu alte variante, inclusiv o varianta cu 2 osii. nu stiu daca noi avem varianta originala sau a fost modificata. nu se respecta formele si proportiile(lungime, nr. ferestre etc). variantele originale aveau diferite scheme de vopsire cu auriu si rosu metalizat. cu ocazia renovarii am optat insa pt o schema mai aproape de realitate. de asemenea am facut si unele retusari prin pilire, am inlocuit barele originale care erau foarte grosolane, am inlcuit ferestrele deoarece plexicul vechi era ingalbenit si opacizat, si am aplicat si niste leduri in locul farurilor desenate. motorul este cu stator bobinat, si estimez o tensiune de alimentare optima intre 9-16 volti. inca este in lucru, deoarece nu a constituit o prioritate, mai ales ca inca nu avem linii pt marimea 0.
Laurentiu TGV a procurat mai de mult un automotor de jucarie, despre care am inteles ca ar fi fost fabricat la metaloglobus bucuresti prin anii 1960-1970 aproximativ, cei care stiti mai multe despre aceste exemplare, sunteti bineveniti sa contribuiti, stiu ca exista si un set cu locomotiva cu aburi si vagoane din tabla. deoarece era destul de zgariat, am recurs la renovare, fara insa a il fotografia inainte. am mai vazut si poze cu alte variante, inclusiv o varianta cu 2 osii. nu stiu daca noi avem varianta originala sau a fost modificata. nu se respecta formele si proportiile(lungime, nr. ferestre etc). variantele originale aveau diferite scheme de vopsire cu auriu si rosu metalizat. cu ocazia renovarii am optat insa pt o schema mai aproape de realitate. de asemenea am facut si unele retusari prin pilire, am inlocuit barele originale care erau foarte grosolane, am inlcuit ferestrele deoarece plexicul vechi era ingalbenit si opacizat, si am aplicat si niste leduri in locul farurilor desenate. motorul este cu stator bobinat, si estimez o tensiune de alimentare optima intre 9-16 volti. inca este in lucru, deoarece nu a constituit o prioritate, mai ales ca inca nu avem linii pt marimea 0.