Automotor adh11 CFR - scara H0.

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Florinn

Administrator
Membru personal
Super Moderator
Trenulist
17 Ianuarie 2006
5.547
16
Cluj Napoca / Bucuresti
www.trains-addicted.ro
WEBSITE
http://www.trains-addicted.ro
YAHOO
bogdannf
LOCATION
Cluj Napoca / Bucuresti
Salut,

prezint mai jos ultimul model pe care l-am realizat,

din pacate desi am facut poze si pe parcursul lucrarilor ele s-au pierdut pe un hdd care a cedat.

Pentru realizarea modelului s-a pornit de la un automotor produs de Bemo.

Am ramas doar cu 2.



Si modelul final pe diorama de la Cluj:









Cel care a gandit schema asta de vopsire a sughitat bine din cauza mea :D
 
buna,

socotind ca diferentele intre familia 624/634 si urmasul sau 614 se limiteaza la boghiuri (partial) si la sectiunea cutiei (care la 614 se subtiaza usor in partea superioara intrucat pentru 614 se prevazuse initial un sistem de inclinare pasiva in curba care nu s-a montat niciodata) si ca pe de alta parte singurul 614 disponibil este cu lungimea la scara 1/100, compromisul mi se pare acceptabil si rezultatul deosebit!
 
Finisajul arata foarte bine.
Ce preferi, ca tehnica de realizare, vopselele acrilice sau cele enamel?
Finisajul gloss arata bine, iar din poze nu imi dau seama daca este obtinut prin vopsirea cu sprayul sau prin lacuire.
 
buna,

asa cum s-a spus in nenumarate randuri,
Ce preferi, ca tehnica de realizare, vopselele acrilice sau cele enamel?

nicuna, ci "otrava adevarata": Trains Addicted lucreaza numai cu vopsele Nitro 1K, precum cele folosite la materialul rulant la scara 1:1.
 
Salut,

Horia spune bine ce zice, lucram cu nitro,
finisajul final se obtine prin diverse metode in functie de necesitati (lucram cu mai multe tipuri de lacuri de la lucios pana la mat), sunt modele care trebuiesc sa fie mai lucioase, altele mai putin.

Vopsele cu care lucram au din start finisaj semimat->mat.
Horia_Radulescu a spus:
buna,

socotind ca diferentele intre familia 624/634 si urmasul sau 614 se limiteaza la boghiuri (partial) si la sectiunea cutiei (care la 614 se subtiaza usor in partea superioara intrucat pentru 614 se prevazuse initial un sistem de inclinare pasiva in curba care nu s-a montat niciodata) si ca pe de alta parte singurul 614 disponibil este cu lungimea la scara 1/100, compromisul mi se pare acceptabil si rezultatul deosebit!

ca si curiozitate, din ce am inteles cei de la Remarul au cabina pentru ambele modele, atat pt 624 cat si 614.
 
buna Florin,

inca nu am vazut 624 modificat cu cabina noua, cele ale TFG pe care le cunosc au ramas asa cum au fost de la mama lor, atat 624/634 cat si singurul 614... sau ma insel?
 
Multumesc pentru raspuns.
Am crezut ca este vorba despre un proiect de mai mica anvergura, sau un test singular, nu de o realizare marca Trains Addicted, de aceea am fost curios.

Este adevarat cu vopsele de uz industrial se obtine un finisaj mult mai calitativ fata de de utilizarea vopselelor de modelism, in detrimentul confortului, macar din punctul de vedere al emisiilor de particule mirositoare.

Spor la lucru pentru cele ce urmeaza.