- 3 Septembrie 2016
- 6.938
- 5
- LOCATION
- Bucuresti
Buna seara,
Am sa incep cu inceputul care nu este istoria acestui automotor ce inca incerc sa o deslusesc.
Inceputul este o ideee prinsa din zbor, lansata de Minimodel TEH srl, adica, in traducere fara interpretare, www.trennet.ro , in speta Doru Miu.
Ideea a prins si ne-am adunat mai multi sa ne batem capul si sa facem macheta 1/87 ca, cine stie, poate trebuie.
Este adevarat ca nu am plecat chiar de la zero dar asta nu ne-a usurat de loc munca.
Sarcinile au fost impartite asa ca fiecare stie sau crede ca stie ce are de facut.
Eu inca nu am aflat ce trebuie sa fac dar, printre multe altele, mi-a revenit onoarea sa va scriu despre acest model ca proiect poate este prea mult spus desi nu am scapat de schite, desene si multe altele.
Pana revenim la macheta sa vedem ce este cu automotorul real.
Pana la aceasta data, din cauza timpului scurt de la demararea lucrarilor de santier, adica punera pe cala, moneda de rigoare pe prima bucata de chila ââŹÂŚ, pardon, asta este la nave, nu am adunat prea multe date.
Probabil ca daca era un proiect, na ca-mi scapa proiect, de lunga durata, intins pe un an sau doi, aveam timp sa fac o documentare beton, aveam timp sa scriu un articol sa stea mata in coada astfel incat nu mai conta daca automotorul ar fi aparut sau nu dar asa trebuie sa ma multumesc, pentru moment, cu mai putin si poate, cine stie, apare modelul 1/87.
Sigur nu ati inteles nimic pana acuma dar nu conteaza.
Important este sa mergem mai departe.
Asa, revenind la masina.
Ce stiu pana acuma, din surse mai mult sau mai putin oficiale, communicate de presa, etc., etc., stiu mai putin sau poate exact la fel ca atunci cand ne-am apucat de model.
Sun convins ca pe masura ce subiectul se va dezvolta o sa para mai multe date despre acest automotor.
Exista cinci astfel de automotoare:
77-0141-0 Iasi
FOTO: Gam3 - http://forum.lokomotiv.ro/index.php
78-0927-0 Palas - asta chiar nu stiu de ce este 78 si nu 77.
Presupunerea este ca ar fi trebuit sa fie 77-097-2.
FOTO: Radu Dumitrescu
77-0938-9 Dej
FOTO: sulzerul1175 - http://pisti91.myfreeforum.org/index.php
FOTO:sulzerul1175 - http://pisti91.myfreeforum.org/index.php
77-0982-7 actualmente la MARUB
- pentru moment sau totdeauna fara poza
77-0955-3 actualmente la MARUB
-pentru moment sau totdeauna fara poza
Dupa cum bine se observa sunt pe doua osii si sasiul provine de la automotorul 77/900.
Nu este o gresala ca usile nu cad exact pe roti, automotorul nu este simetric in vedere laterala fata de axa verticala.
Cand i-am aratat primul desen inginerului sef de proiect mi-a dat peste maini pana am renuntat sa ma mai contrazic cu el si i-am dat dreptate, fara sa vreau, evident, spunandu-i dimensiunile de plin si gol.
Cele cinci automotoare, desi aparent identice, se diferentiaza prin unele detalii exterioare si nu ma refer la cozorogul farului, la vopsire sau, cum ar fi incantati unii mai sugubeti sa-mi atraga atentia, perdelele de la ferestre, la roata inaripata a CFR in relief sau doar pictata etc., etc.
Deoarece nu am poze pentru comparatie va las voua placerea sa descoperiti eventualele diferente.
La interior, probabil, toate au aceiasi compartimentare: posturile de conducere, un salon, compartimentul motor, trei cusete cu paturi, un WC si compartimentul sobei de incalzire.
Nu stiu ce sa va spun despre starea lor actuala.
Din fotografii, toate cele trei par a fi in stare buna de functionare.
Despre cele de la MARUB nu stiu decat ca sunt pe o linie de garare, se pare, langa alte automotoare ce isi asteapta randul la reparatii.
Inchei prima parte cu desenul refacut dar mai decolorat ca, deh, mai trecu oarece timp peste el.
Daca 3D nu estem merge si 2D.
(v-a urma)
:cafea:
Am sa incep cu inceputul care nu este istoria acestui automotor ce inca incerc sa o deslusesc.
Inceputul este o ideee prinsa din zbor, lansata de Minimodel TEH srl, adica, in traducere fara interpretare, www.trennet.ro , in speta Doru Miu.
Ideea a prins si ne-am adunat mai multi sa ne batem capul si sa facem macheta 1/87 ca, cine stie, poate trebuie.
Este adevarat ca nu am plecat chiar de la zero dar asta nu ne-a usurat de loc munca.
Sarcinile au fost impartite asa ca fiecare stie sau crede ca stie ce are de facut.
Eu inca nu am aflat ce trebuie sa fac dar, printre multe altele, mi-a revenit onoarea sa va scriu despre acest model ca proiect poate este prea mult spus desi nu am scapat de schite, desene si multe altele.
Pana revenim la macheta sa vedem ce este cu automotorul real.
Pana la aceasta data, din cauza timpului scurt de la demararea lucrarilor de santier, adica punera pe cala, moneda de rigoare pe prima bucata de chila ââŹÂŚ, pardon, asta este la nave, nu am adunat prea multe date.
Probabil ca daca era un proiect, na ca-mi scapa proiect, de lunga durata, intins pe un an sau doi, aveam timp sa fac o documentare beton, aveam timp sa scriu un articol sa stea mata in coada astfel incat nu mai conta daca automotorul ar fi aparut sau nu dar asa trebuie sa ma multumesc, pentru moment, cu mai putin si poate, cine stie, apare modelul 1/87.
Sigur nu ati inteles nimic pana acuma dar nu conteaza.
Important este sa mergem mai departe.
Asa, revenind la masina.
Ce stiu pana acuma, din surse mai mult sau mai putin oficiale, communicate de presa, etc., etc., stiu mai putin sau poate exact la fel ca atunci cand ne-am apucat de model.
Sun convins ca pe masura ce subiectul se va dezvolta o sa para mai multe date despre acest automotor.
Exista cinci astfel de automotoare:
77-0141-0 Iasi
FOTO: Gam3 - http://forum.lokomotiv.ro/index.php
78-0927-0 Palas - asta chiar nu stiu de ce este 78 si nu 77.
Presupunerea este ca ar fi trebuit sa fie 77-097-2.
FOTO: Radu Dumitrescu
77-0938-9 Dej
FOTO: sulzerul1175 - http://pisti91.myfreeforum.org/index.php
FOTO:sulzerul1175 - http://pisti91.myfreeforum.org/index.php
77-0982-7 actualmente la MARUB
- pentru moment sau totdeauna fara poza
77-0955-3 actualmente la MARUB
-pentru moment sau totdeauna fara poza
Dupa cum bine se observa sunt pe doua osii si sasiul provine de la automotorul 77/900.
Nu este o gresala ca usile nu cad exact pe roti, automotorul nu este simetric in vedere laterala fata de axa verticala.
Cand i-am aratat primul desen inginerului sef de proiect mi-a dat peste maini pana am renuntat sa ma mai contrazic cu el si i-am dat dreptate, fara sa vreau, evident, spunandu-i dimensiunile de plin si gol.
Cele cinci automotoare, desi aparent identice, se diferentiaza prin unele detalii exterioare si nu ma refer la cozorogul farului, la vopsire sau, cum ar fi incantati unii mai sugubeti sa-mi atraga atentia, perdelele de la ferestre, la roata inaripata a CFR in relief sau doar pictata etc., etc.
Deoarece nu am poze pentru comparatie va las voua placerea sa descoperiti eventualele diferente.
La interior, probabil, toate au aceiasi compartimentare: posturile de conducere, un salon, compartimentul motor, trei cusete cu paturi, un WC si compartimentul sobei de incalzire.
Nu stiu ce sa va spun despre starea lor actuala.
Din fotografii, toate cele trei par a fi in stare buna de functionare.
Despre cele de la MARUB nu stiu decat ca sunt pe o linie de garare, se pare, langa alte automotoare ce isi asteapta randul la reparatii.
Inchei prima parte cu desenul refacut dar mai decolorat ca, deh, mai trecu oarece timp peste el.
Daca 3D nu estem merge si 2D.
(v-a urma)
:cafea: