Automotoare seria 77-900

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Dorel,

Nu am spus ca nu au suspensii. Sunt inginer in devenire si stiu ca pentru un vehicul feroviar sa spui ca nu are suspensii e o tampenie grosolana. Stiu ca aceste suspensii nu au fost schimbate de acum 70 de ani. De asta ziceam, si nu numai eu, ca cei de la Marub au facut o treaba mai putin complcta la acest RK, deoarece nu au modificat nimic la partea de suspensie, parte care necesita mai multa atentie. Nu invinovatesc executantul, invinovatesc pe cel care nu a cerut reconstructia suspensiilor.

@ cristi: am mai fost si cu alte motoare seria 900, si daca linia nu e sudata e vai de stomacu tau. Toate fac la fel: iti scot matele din burta
@ victorian: sa mi-o imaginez pe bunica asa ar fi cam gretos, dar e buna comparatia :D :D :D n-avem ce face oricum, numa sa le pozam :evil:
 
Ai dreptate. RKul acesta a fost mai mult facut ca trebe. De aceea zic ca trebuia mai multa atentie, daca tot se doreste pastrarea lor, si nu inoirea parcului.
 
Ala sa fie tot baiu'. In orice computer softul poate fi morificat. Totul depinde de vointa CFRului.
 
cristiCFR a spus:
Cred ca stiu de ce le-au trimis la Tecuci , dupa cateva luni de mers prin Banat... ar fi devenit din nou epave :D

Pot sa te intreb de ce? Ce e pe aici asa de rau si ce e asa de bun la Tecuci?si ce e cu afirmatia asta
Pana acum se pare ca au pus mana pe ele Moldovenii de la Tecuci

De acolo va merge la modernizat seria 1000, asa incit e posibil ca primele sa fie arondate zonei respective, urmind apoi ca celelelate sa fie indrumate spre Banat.
Aici mai sint si LVT si Desiro, deci nu e lipsa de material rulant.

Am vorbit si eu cu mecanici pe liniile banatene, stiu ca suspensia e punctul slab la Malaxe, dar fiind atit de vechi, este posibil ca sa mai circule destul de putina vreme asa incit acum dupa 70 de ani modernizarea suspensie sa nu mai fie viabila.
Incet, incet vor fi inlocuite de LVT si Desiro, mai ales ca si traficul a scazut.Toate astea combinate cu lipsa de interes a CFR pentru modernizarea suspensiei.
 
victorian a spus:
Lemon-lime cu dungi peisajere??? :x

Oare de ce-mi sugereaza o persoana de varsta bunicii imbracata intr-o fusta scurta din latex mulata pe fund, cu tocuri de 20 de cm si ciorapi roz? :(

Initial cineva din CFR cu putere de decizie, avea pe perete un tablou cu diverse schite abstracte, cubiste, de tipul blocurilor din anii asezarii temeliilor socialismului, asa incit la un moment dat a stabilit ca locomotivele sa fie vopsite in scheme simple cu forme geometrice.
Mai tirziu a inversat culorile insa intre timp si-a cumparat un tablou cu o femeie cu fusta in briu si un barbat in apropierea ei, pe cimp.
Tablou se intitula ,,Iobagi fugind"
Ei bine, formele rubensiene ale femeii i-au trezit reverii in timpul sedintelor despre modernizarea locomotivelor si a stabilit ca pe locomotivele si automotoarele modernizate sa apara curbe.
Curbe care pe mine ma duc cu gindul la cocoasa unui dromader nu la altceva, si atunci numele lor ar putea fi ,,Dromaderul" sau ,,Cocosata", asta dupa ce altele sint Coca Cola sau Marlboro.
 
cristiCFR a spus:
Toate fac la fel: iti scot matele din burta

Am fost pe Arad-Beius 147 Km cu 2 x 900 verzi pe Accelerat cu gropi in bandaje , daca mai puneai si joantele.... :D :D :D , aia pot sa spun ca a fost o experienta Horror , bunicu a jurat ca nu se mai urca cat traieste in vre-un Malaxa 900

parca erau mai comode cu scaunele de lemn pe vremea aceea(eu am mers de mai multe ori pe Arad-Stei cu ele), sa nu zic de grila de vopsire care verde era super, acum e bataie de joc :(|)
 
Motoarele pleaca la Tecuci pentru ca de acolo trebuie duse la RK automotoarele 750 ale acestui depou. In acest moment Tecuciul are in parc veteranii 753, 754, 756, 762 cele mai vechi unitati, cu care acopera drumuri relativ lungi sau rampe mari (linia Panciului are rampe de 17 la mie).
Personal nu cred ca o solutie stralucita pentru ca s-a mai incercat acomodarea acestei serii la Tecuci si rezultatele nu au fost satisfacatoare, din multe motive, parte din ele enumerate mai sus.

Partea cu suspensia e o discutie mai lunga. Vina nu este numai aceasta batrana suspensie de G ci mai ales starea deplorabila a infrastructurii. Liniile secundare, pe care de cele mai multe ori aceste vehicule opereaza sunt la limita sigurantei. Deci, nu cred in povestea ca daca au pus scaune de plastic si au schimbat vopseaua, au devenit brusc extrem de incomode. Starea infrastructurii e o discutie lunga ce poate fi argumentata, insa nu e locul aici.
Schimbarea unei suspensii presupune ceva mai mult, ajungand pana la modificari de transmisie. Nu e chiar atat de simpla o astfel de abordare.

Stiu ca ce voi scrie acum va starni poate nemultumirea unora, insa personal mi-as dori sa stiu ce ati aflat voi despre aceste motoare noi Volvo (ce model a fost montat, ce caracteristici are).
Ce informatii exista despre restul componentelor noi sau vechi (ex: comanda multipla, o premiera pentru seria 900 - dar care nu ar fi fost necesara daca nu taiau remorcile...) ?
Cu alte cuvinte as vrea sa citesc si altceva decat nesfarsite considerente personale despre schema de vopsire.

Personal, nu sunt posesor al nici unei surse sigure, motiv pentru care astfel de informatii m-ar ajuta sa completez istoria evolutiei acestor vehicule.
 
Catalin,

Consider ca informatiile astea cu caracter istoric solicitate de tine ar trebui sa vina chiar de la CFR, insa observ cu parere de rau ca in spiritul secretomaniei mostenite din alte vremuri, ele lipsesc cu desavarsire.

Si cand lipsesc, ele sunt inlocuite cu zvonuri si comentarii mai mult sau mai putin pertinente, iar tu esti nevoit sa speri ca unii dintre noi au ajuns din intamplare la informatii cu adevarat pretioase.

Intr-o firma cu adevarat serioasa, orice persoana, chiar daca e un istoric sau un simplu pasionat individual ar putea sa afle toate aceste date printr-o simpla cerere adresata oficiului de relatii cu publicul al firmei respective, iar orice modernizare de genul asta, indiferent de cat de reusita sau nu ar fi schema coloristica, ar fi afisata cu mandrie pe site-ul de internet al firmei!

Evident, asta se intampla doar in Utopia...
 
Intr-o firma cu adevarat serioasa, orice persoana, chiar daca e un istoric sau un simplu pasionat individual ar putea sa afle toate aceste date printr-o simpla cerere adresata oficiului de relatii cu publicul al firmei respective, iar orice modernizare de genul asta, indiferent de cat de reusita sau nu ar fi schema coloristica, ar fi afisata cu mandrie pe site-ul de internet al firmei!

Citi dintre noi vom prinde vremurile cind aceste lucruri nu vor fi normale in tara nu doar in ,,Utopia"?

Schema de culori cu verde e interesanta, dar cred ca era mai interesanta daca nu era linia aia curba ci ar fi fost aplicate ca in vechea schema unde cremul era central.Cum e 929.
 
Dane ,

Punctul 1

De la Tecuci au venit 1000-eurile la Arad dupa Rk deoarece cei de acolo nu se prea descurcau cu ele , iar Aradul avea "n" Km de Experienta cu ele.

Au venit intr-o stare impecabila , iar acum arata destul de jalnic , pe Gurahont nu am vazut sa fie calatori mai vandali , in schimb pe sannicolau se apare ca e problema

Se pare ca la Tecuci lumea e mai CIVILIZATA.

Punctul 2
...