Au fost comandate doua garnituri:
Urmand ca Uzinele 23 August sa realizeze vagoanele motoare;
Uzinele Resita - generatorul electric si motoarele de tractiune;
Fabrica de Vagoane Arad - vagoanele remorci.
Trenurile aveau componenta de forma Vagon Motor + 2xVagoane Remorci + Vagon Motor si rulau pe 18 osii : 2 boghiuri motoare cu 3 osii si 6 boghiuri alergatoare cu cate 2 osii.
Prima garnitura a fost conceputa ca tren guvernamental.
A doua garnitura numita SAGEATA ALBASTRA a fost conceputa ca tren pentru calatori pentru liniile principale de mare viteză.
Cateva date tehnice :
- Motor Diesel principal ... tip MG 600 S
Numarul de cilindri ... 12 in V la 45°
Supraalimentat cu ... turbosuflanta Brown-Boveri
Putere uniorara ... 600 CP la 1150 rot/min
Putere continua (UIC) ... 510 CP la 1150 rot/min
- Motor Diesel auxiliar .. tip MG 120
Numarul de cilindri ... 6 în linie
Putere continua ... 100 CP la 1150 rot/min
- Diametrul rotilor cu bandaj nou ... 1000 mm
- Ampatamentul boghiurilor :
boghiu motor ... 3800 mm
boghiu purtator ... 3000 mm
- Distanta intre pivoti :
vagon motor ... 15940 mm
vagon remorca ... 15940 mm
- Lungimea vagoanelor :
vagon motor ... 23120 mm
vagon remorca ... 21690 mm
- Raza minima de inscriere in curba in linie curenta ... 150 m
- Puterea instalata pe automotor ... 1400 CP
- Forta de tractiune :
la pornire ... 10500 kg
in regim uniorar ... 5500 kg
in regim de durata ... 3950 kg
- Viteza :
in regim uniorar ... 50 km/h
in regim de durata ... 75 km/h
maxima ... 110 km/h
la turatia maxima admisa de motoarele de tractiune ... 120 km/h
Sageata Albastra 1959
Poza Scanata de nokia2010 si postata pe
Cu ocazia unor reparatii, motoarele MG 600 S au fost inlocuite cu motoare MB 820 Bb licenta Maybach, de 12 cilindri in V ,750 CP, 1350 rot/min.
Automotoarele au fost prevazute cu regulatoare Sulzer ca la locomotivele Diesel-Electrice de 2100 CP fabricate de Electroputere Craiova în colaborare cu Resita, dupa licenta SLM Sulzer Brown Boveri Elvetia.
In urma acestor modificari au aparut la vagoanele motor o cocoasa.
75-0001-0 in Arad 1970 (Johannes Gloeckner) http://www.trains-worldexpresses.com/200/208.htm
http://www.trains-worldexpresses.com/index.htm
Poze din 1999 si 2003 : http://www.railfaneurope.net/pix/ro/diesel/dmu/75/pix.html
Fata de informatiile pezentate de mine mai sus ,puteti afla mai multe informatii detaliate precum si poze inedite despre Automotoarele seria 75 ADE-600S consultand Monografia Uzinlor Malaxa--> Caietul III - Automotoare-->Pagina 229.
Urmand ca Uzinele 23 August sa realizeze vagoanele motoare;
Uzinele Resita - generatorul electric si motoarele de tractiune;
Fabrica de Vagoane Arad - vagoanele remorci.
Trenurile aveau componenta de forma Vagon Motor + 2xVagoane Remorci + Vagon Motor si rulau pe 18 osii : 2 boghiuri motoare cu 3 osii si 6 boghiuri alergatoare cu cate 2 osii.
Prima garnitura a fost conceputa ca tren guvernamental.
A doua garnitura numita SAGEATA ALBASTRA a fost conceputa ca tren pentru calatori pentru liniile principale de mare viteză.
Cateva date tehnice :
- Motor Diesel principal ... tip MG 600 S
Numarul de cilindri ... 12 in V la 45°
Supraalimentat cu ... turbosuflanta Brown-Boveri
Putere uniorara ... 600 CP la 1150 rot/min
Putere continua (UIC) ... 510 CP la 1150 rot/min
- Motor Diesel auxiliar .. tip MG 120
Numarul de cilindri ... 6 în linie
Putere continua ... 100 CP la 1150 rot/min
- Diametrul rotilor cu bandaj nou ... 1000 mm
- Ampatamentul boghiurilor :
boghiu motor ... 3800 mm
boghiu purtator ... 3000 mm
- Distanta intre pivoti :
vagon motor ... 15940 mm
vagon remorca ... 15940 mm
- Lungimea vagoanelor :
vagon motor ... 23120 mm
vagon remorca ... 21690 mm
- Raza minima de inscriere in curba in linie curenta ... 150 m
- Puterea instalata pe automotor ... 1400 CP
- Forta de tractiune :
la pornire ... 10500 kg
in regim uniorar ... 5500 kg
in regim de durata ... 3950 kg
- Viteza :
in regim uniorar ... 50 km/h
in regim de durata ... 75 km/h
maxima ... 110 km/h
la turatia maxima admisa de motoarele de tractiune ... 120 km/h
Sageata Albastra 1959
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Poza Scanata de nokia2010 si postata pe
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Cu ocazia unor reparatii, motoarele MG 600 S au fost inlocuite cu motoare MB 820 Bb licenta Maybach, de 12 cilindri in V ,750 CP, 1350 rot/min.
Automotoarele au fost prevazute cu regulatoare Sulzer ca la locomotivele Diesel-Electrice de 2100 CP fabricate de Electroputere Craiova în colaborare cu Resita, dupa licenta SLM Sulzer Brown Boveri Elvetia.
In urma acestor modificari au aparut la vagoanele motor o cocoasa.
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
75-0001-0 in Arad 1970 (Johannes Gloeckner) http://www.trains-worldexpresses.com/200/208.htm
http://www.trains-worldexpresses.com/index.htm
Poze din 1999 si 2003 : http://www.railfaneurope.net/pix/ro/diesel/dmu/75/pix.html
Fata de informatiile pezentate de mine mai sus ,puteti afla mai multe informatii detaliate precum si poze inedite despre Automotoarele seria 75 ADE-600S consultand Monografia Uzinlor Malaxa--> Caietul III - Automotoare-->Pagina 229.