Cateva detalii de prin arhive:
"Raport pentru Min. Adj si Sef al M. St. M.
1. La Uzinele 23 August s-au comandat pentru executie 4 automotoare de 220 HP care trebuie sa fie gata la 31.12.51.
2.-
3. Directia operatiuni a studiat problema aceasta si propune urmatoarele:
– compartimentarea sa fie conform schemei alaturate care are o capacitate de 8 locuri in salonas (sala de lucru la masa)
10 locuri de dormit (in cabine)
5 locuri de dormit (paturi rabatabile pe culoare pentru personal de serviciu)
Culoarea exterioara a automotoarelor va fi KAKI"
================================================================
"Repartitia automotoarelor
790 la Regiunea II Militara
791 la M.St.M (prin batalionul de garda)
792 la Regiunea III Militara
793 la M.St.M (prin batalionul de garda)"
"Darea de seama asupra automotorului 792 si a curselor efectuate in luna nov. 1952."
=================================================================
"Nota raport referitor la posibilitatea de scoatere a blindajului de pe automotoarele 790-793
Nota raport parcul de automotoare MFA se compune din:
4 automotoare mici cu seriile 790-791-792-793
Automotor dublu cu seria M-008
1 automotor quadruplu in curs de amenajare la uzina 23 August
790, 791, 793 remizate la Remiza Speciala Bucuresti
792 la depoul de locomotive Cluj
M-008 la remiza speciala Malmaison"
"Alte dari de seama pentru automotorul 792"
======================================================================================================
Automotoarele 792 si 793 au fost folosite, pana in anii 1970, pentru deplasari operative in tara a unor membri din conducerea guvernului, precum si ca antimergatoare la trenurile ce circulau in rang I cu antimergator. Incepand din anul 1974 nu au mai fost folosite decat ca antemergator la trenurile speciale.
Automotorul 792
DSC_9382 by FlorinIS, on Flickr
DSC_9369 by FlorinIS, on Flickr
DSC_9224 by FlorinIS, on Flickr
DSC_9305 by FlorinIS, on Flickr
DSC_8604 by FlorinIS, on Flickr
DSC_9226 by FlorinIS, on Flickr
DSC_9232 by FlorinIS, on Flickr
DSC_8620 by FlorinIS, on Flickr
DSC_8622 by FlorinIS, on Flickr
Cusetele
DSC_8610 by FlorinIS, on Flickr
DSC_8612 by FlorinIS, on Flickr
DSC_8613 by FlorinIS, on Flickr
DSC_8616 by FlorinIS, on Flickr
DSC_8617 by FlorinIS, on Flickr
DSC_8618 by FlorinIS, on Flickr
DSC_8619 by FlorinIS, on Flickr
WC
DSC_8611 by FlorinIS, on Flickr
Post conducere
DSC_8605 by FlorinIS, on Flickr
DSC_8606 by FlorinIS, on Flickr
DSC_8609 by FlorinIS, on Flickr
Automotor 793
Automotor 791
foto Florin Popa - http://cfr.stfp.net
"Raport pentru Min. Adj si Sef al M. St. M.
1. La Uzinele 23 August s-au comandat pentru executie 4 automotoare de 220 HP care trebuie sa fie gata la 31.12.51.
2.-
3. Directia operatiuni a studiat problema aceasta si propune urmatoarele:
– compartimentarea sa fie conform schemei alaturate care are o capacitate de 8 locuri in salonas (sala de lucru la masa)
10 locuri de dormit (in cabine)
5 locuri de dormit (paturi rabatabile pe culoare pentru personal de serviciu)
Culoarea exterioara a automotoarelor va fi KAKI"
================================================================
"Repartitia automotoarelor
790 la Regiunea II Militara
791 la M.St.M (prin batalionul de garda)
792 la Regiunea III Militara
793 la M.St.M (prin batalionul de garda)"
"Darea de seama asupra automotorului 792 si a curselor efectuate in luna nov. 1952."
=================================================================
"Nota raport referitor la posibilitatea de scoatere a blindajului de pe automotoarele 790-793
Nota raport parcul de automotoare MFA se compune din:
4 automotoare mici cu seriile 790-791-792-793
Automotor dublu cu seria M-008
1 automotor quadruplu in curs de amenajare la uzina 23 August
790, 791, 793 remizate la Remiza Speciala Bucuresti
792 la depoul de locomotive Cluj
M-008 la remiza speciala Malmaison"
"Alte dari de seama pentru automotorul 792"
======================================================================================================
Automotoarele 792 si 793 au fost folosite, pana in anii 1970, pentru deplasari operative in tara a unor membri din conducerea guvernului, precum si ca antimergatoare la trenurile ce circulau in rang I cu antimergator. Incepand din anul 1974 nu au mai fost folosite decat ca antemergator la trenurile speciale.
Automotorul 792
DSC_9382 by FlorinIS, on Flickr
DSC_9369 by FlorinIS, on Flickr
DSC_9224 by FlorinIS, on Flickr
DSC_9305 by FlorinIS, on Flickr
DSC_8604 by FlorinIS, on Flickr
DSC_9226 by FlorinIS, on Flickr
DSC_9232 by FlorinIS, on Flickr
DSC_8620 by FlorinIS, on Flickr
DSC_8622 by FlorinIS, on Flickr
Cusetele
DSC_8610 by FlorinIS, on Flickr
DSC_8612 by FlorinIS, on Flickr
DSC_8613 by FlorinIS, on Flickr
DSC_8616 by FlorinIS, on Flickr
DSC_8617 by FlorinIS, on Flickr
DSC_8618 by FlorinIS, on Flickr
DSC_8619 by FlorinIS, on Flickr
WC
DSC_8611 by FlorinIS, on Flickr
Post conducere
DSC_8605 by FlorinIS, on Flickr
DSC_8606 by FlorinIS, on Flickr
DSC_8609 by FlorinIS, on Flickr
Automotor 793
Automotor 791
foto Florin Popa - http://cfr.stfp.net