Cateva detalii de prin arhive:
"Raport pentru Min. Adj si Sef al M. St. M.
1. La Uzinele 23 August s-au comandat pentru executie 4 automotoare de 220 HP care trebuie sa fie gata la 31.12.51.
2.-
3. Directia operatiuni a studiat problema aceasta si propune urmatoarele:
– compartimentarea sa fie conform schemei alaturate care are o capacitate de 8 locuri in salonas (sala de lucru la masa)
10 locuri de dormit (in cabine)
5 locuri de dormit (paturi rabatabile pe culoare pentru personal de serviciu)
Culoarea exterioara a automotoarelor va fi KAKI"
================================================================
"Repartitia automotoarelor
790 la Regiunea II Militara
791 la M.St.M (prin batalionul de garda)
792 la Regiunea III Militara
793 la M.St.M (prin batalionul de garda)"
"Darea de seama asupra automotorului 792 si a curselor efectuate in luna nov. 1952."
=================================================================
"Nota raport referitor la posibilitatea de scoatere a blindajului de pe automotoarele 790-793
Nota raport parcul de automotoare MFA se compune din:
4 automotoare mici cu seriile 790-791-792-793
Automotor dublu cu seria M-008
1 automotor quadruplu in curs de amenajare la uzina 23 August
790, 791, 793 remizate la Remiza Speciala Bucuresti
792 la depoul de locomotive Cluj
M-008 la remiza speciala Malmaison"
"Alte dari de seama pentru automotorul 792"
======================================================================================================
Automotoarele 792 si 793 au fost folosite, pana in anii 1970, pentru deplasari operative in tara a unor membri din conducerea guvernului, precum si ca antimergatoare la trenurile ce circulau in rang I cu antimergator. Incepand din anul 1974 nu au mai fost folosite decat ca antemergator la trenurile speciale.
Automotorul 792
Cusetele
WC
Post conducere
Automotor 793
Automotor 791
foto Florin Popa - http://cfr.stfp.net
"Raport pentru Min. Adj si Sef al M. St. M.
1. La Uzinele 23 August s-au comandat pentru executie 4 automotoare de 220 HP care trebuie sa fie gata la 31.12.51.
2.-
3. Directia operatiuni a studiat problema aceasta si propune urmatoarele:
– compartimentarea sa fie conform schemei alaturate care are o capacitate de 8 locuri in salonas (sala de lucru la masa)
10 locuri de dormit (in cabine)
5 locuri de dormit (paturi rabatabile pe culoare pentru personal de serviciu)
Culoarea exterioara a automotoarelor va fi KAKI"
================================================================
"Repartitia automotoarelor
790 la Regiunea II Militara
791 la M.St.M (prin batalionul de garda)
792 la Regiunea III Militara
793 la M.St.M (prin batalionul de garda)"
"Darea de seama asupra automotorului 792 si a curselor efectuate in luna nov. 1952."
=================================================================
"Nota raport referitor la posibilitatea de scoatere a blindajului de pe automotoarele 790-793
Nota raport parcul de automotoare MFA se compune din:
4 automotoare mici cu seriile 790-791-792-793
Automotor dublu cu seria M-008
1 automotor quadruplu in curs de amenajare la uzina 23 August
790, 791, 793 remizate la Remiza Speciala Bucuresti
792 la depoul de locomotive Cluj
M-008 la remiza speciala Malmaison"
"Alte dari de seama pentru automotorul 792"
======================================================================================================
Automotoarele 792 si 793 au fost folosite, pana in anii 1970, pentru deplasari operative in tara a unor membri din conducerea guvernului, precum si ca antimergatoare la trenurile ce circulau in rang I cu antimergator. Incepand din anul 1974 nu au mai fost folosite decat ca antemergator la trenurile speciale.

Automotorul 792
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
by
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
, on Flickr
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
by
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
, on Flickr
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
by
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
, on Flickr
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
by
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
, on Flickr
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
by
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
, on Flickr
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
by
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
, on Flickr
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
by
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
, on Flickr
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
by
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
, on Flickr
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
by
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
, on FlickrCusetele
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
by
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
, on Flickr
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
by
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
, on Flickr
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
by
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
, on Flickr
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
by
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
, on Flickr
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
by
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
, on Flickr
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
by
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
, on Flickr
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
by
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
, on FlickrWC
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
by
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
, on FlickrPost conducere
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
by
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
, on Flickr
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
by
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
, on Flickr
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
by
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
, on FlickrAutomotor 793


Automotor 791


foto Florin Popa - http://cfr.stfp.net