Automotoare MFA (Ministerul Forțelor Armate)

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Gam3

Moderator
Super Moderator
Trenulist
18 Iunie 2016
6.084
2.667
Iași
LOCATION
Iași
Cateva detalii de prin arhive:
"Raport pentru Min. Adj si Sef al M. St. M.

1. La Uzinele 23 August s-au comandat pentru executie 4 automotoare de 220 HP care trebuie sa fie gata la 31.12.51.
2.-
3. Directia operatiuni a studiat problema aceasta si propune urmatoarele:
– compartimentarea sa fie conform schemei alaturate care are o capacitate de 8 locuri in salonas (sala de lucru la masa)
10 locuri de dormit (in cabine)
5 locuri de dormit (paturi rabatabile pe culoare pentru personal de serviciu)
Culoarea exterioara a automotoarelor va fi KAKI"

================================================================
"Repartitia automotoarelor
790 la Regiunea II Militara
791 la M.St.M (prin batalionul de garda)
792 la Regiunea III Militara
793 la M.St.M (prin batalionul de garda)"

"Darea de seama asupra automotorului 792 si a curselor efectuate in luna nov. 1952."
=================================================================
"Nota raport referitor la posibilitatea de scoatere a blindajului de pe automotoarele 790-793
Nota raport parcul de automotoare MFA se compune din:
4 automotoare mici cu seriile 790-791-792-793
Automotor dublu cu seria M-008

1 automotor quadruplu in curs de amenajare la uzina 23 August

790, 791, 793 remizate la Remiza Speciala Bucuresti
792 la depoul de locomotive Cluj
M-008 la remiza speciala Malmaison"

"Alte dari de seama pentru automotorul 792"

======================================================================================================
Automotoarele 792 si 793 au fost folosite, pana in anii 1970, pentru deplasari operative in tara a unor membri din conducerea guvernului, precum si ca antimergatoare la trenurile ce circulau in rang I cu antimergator. Incepand din anul 1974 nu au mai fost folosite decat ca antemergator la trenurile speciale.

18518392_1262186123894392_3200163018091304853_o.jpg


Automotorul 792


DSC_9382 by FlorinIS, on Flickr


DSC_9369 by FlorinIS, on Flickr


DSC_9224 by FlorinIS, on Flickr


DSC_9305 by FlorinIS, on Flickr


DSC_8604 by FlorinIS, on Flickr


DSC_9226 by FlorinIS, on Flickr


DSC_9232 by FlorinIS, on Flickr


DSC_8620 by FlorinIS, on Flickr


DSC_8622 by FlorinIS, on Flickr

Cusetele


DSC_8610 by FlorinIS, on Flickr


DSC_8612 by FlorinIS, on Flickr


DSC_8613 by FlorinIS, on Flickr


DSC_8616 by FlorinIS, on Flickr


DSC_8617 by FlorinIS, on Flickr


DSC_8618 by FlorinIS, on Flickr


DSC_8619 by FlorinIS, on Flickr

WC


DSC_8611 by FlorinIS, on Flickr

Post conducere


DSC_8605 by FlorinIS, on Flickr


DSC_8606 by FlorinIS, on Flickr


DSC_8609 by FlorinIS, on Flickr

Automotor 793
DSC_9830%20copy_zpscvqwnuqd.jpg

DSC_9863%20copy_zpszzu3fo7o.jpg


Automotor 791
_D78-0791-0DfOI:2.jpg

78-0791-0DfOI:1.jpg

foto Florin Popa - http://cfr.stfp.net
 
Mai multe detalii despre blindaj si altele (tin minte ca am citit ceva despre tun AA montat pe un automotor) sper sa gasesc in luna August cand o sa ajung la alta arhiva.

Tot atunci sper sa gasesc mai multe date despre trenul de comandament al MFA. In anul 1952 urmeaza sa se execute de Intreprinderile de stat din tara, pentru MFA, un tren special de comandament alcatuit din
- un automotor diesel electric de 1000 HP
- 5 vagoane specializate

Automotorul diesel electric se executa de intreprinderea 23 August din Bucuresti, dupa un proiect sovietic adaptat posibilitatilor de circulatie pe reteaua feroviara din RPR.