Ai vreo optiune sa muti mecanismele de actionare a macazelor de la suprafata, sau sa construiesti altele sub baseboard? Gara arata foarte bine dar monstruozitatile acelea nu prea is au locul acolo.
Am uitat sa mentionez cat de mult imi place locomotiva de mina; imi aduce aminte de trenuletul care circula in jurul lacului Tabacarie din Constanta.
Ăsta e Unio? De unde ai avut desen?
Deci nu ai desen!de la Dorin parcă Vernier aici pe forum.
El a proiectat-o eu am printat-o și finisat-o.
Diorama Anina a fost un proiect comun.
Clădirile tot el le-a proiectat, la clădiri eu am proiectat stâlpii și marchiza gării și intrarea Regele Ferdinand
900 mm = 3 feet; la TT inseamna 9 mm distanta intre osii. Asta-i sasiul motorizat care-ti trebuie:
Vezi atașament 1474
Deci nu ai desen!
Am desen dar primit cu titlu să nu-l fac public.
Pe mine asta ma depaseste; sunt desenele astea secrete nationale? Fac subiectul spionajului industrial? Ma indoiesc ca desenele unor locomotive vechi de zeci sau sute de ani intereseaza pe cineva din punct de vedere comercial. Poate intra sub incidenta legii copyright-ului?
Am si eu cateva desene pe care le-am cumparat; unele de la cel care le-a realizat, altele de la o biblioteca si nu am voie sa le fac publice desi le pot arata oricui este interesat. Dar nu am auzit niciodata ca un desen sa fie "secret". Ori e public, ori poate fi cumparat daca cel care detine drepturile de copyright doreste acest lucru. Avand in vedere ca, probablil desenul reprezinta o locomotiva veche de cateva zeci de ani, este posibil ca drepturile de copyright sa fi expirat deja.
Oricum, fara a avea mai multe detalii, eu vad aceasta retinere de a impartasi desene tehnice care faca placere tutror pasionatilor, cel putin retrograda. Poate ca din cauza ca activez in cercuri de pasionati din alta zona decat Romania, sa am eu o imagine deformata...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.