- 25 Mai 2007
- 1.869
- 232
- WEBSITE
- http://r161trains.wordpress.com/
- YAHOO
- radu161
- LOCATION
- Bucuresti/Arad
Salutari
In urma discutiilor de la topicul automotoarelor Malaxa, am decis sa creez un nou subiect in care sa analizam poze vechi in care apar mai multe tipuri de material rulant. De multe ori am descoperit vagoane noi in aceste poze, despre care nu aveam nici o informatie pana atunci. Va propun sa postati poze vechi despre care aveti curiozitati, cu o numerotare a materialului rulant si cu o lista in care veti completa datele (prin editare) pe masura ce acestea apar in discutie. E interesant si daca exista un corespondent ca model al materialului rulant prezent in poza.
Recomand sa postam pozele la o distanta de o saptamana intre ele, ca sa nu amestecam prea mult discutiile intre ele.
POZA NR.1
Inaugurez topicul cu o fotografie din 1958, din gara Cluj, epoca 3. Pe langa automotorul din prim-plan se observa mai multe vagoane interesante.
Fotografia originala postata de Photo Historia
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/13268292_1053722098015657_7063466851769262986_o.jpg?oh=aa4232c06e2484ab873d26ce04c56edb&oe=598FC703
Fotografia numerotata:
Fotografia modificata cu luminozitate mai mare pentru a se vedea mai bine detaliile intunecate:
1- Automotorul salon 86135, o ciudatenie unica provenita dintr-un vagon motorizat dar cu o caroserie aerodinamica cu 4 geamuri la capat ( au existat asa 3 caroserii de 750...) si cu o compartimentare unica. Nu stiu mare lucru despre el, am vazut doar o poza la un prieten. Personal nu cred ca la data pozei mai avea ceva din vechiul vagon 86.135 (vezi si alte automotoare care apar ca fiind foste 86xxx-87xxx dar care nu par sa mai aibe nimic din vechile vagoane, problema inca discutata printre pasionati) Era tot un fel de 77 "aerodinamic" folosit pe raza regionalei Cluj. (citat Catalin - topic Malaxa 3)
2- fost KKStb. Il tradeaza forma geamurilor, ovale in partea superioara acolo unde originalele aveau aerisiri (Catalin)
3-
4- vagon postal/bagaj Astra/Unio ?
5- vagon WIT 700-799 (Florin), ex MAV 93807 93812 93814 93818 93821 93823 93827 93828 93834 (Catalin)
6- Vagon seria Gv de provenienta MAV. Incadrate in seriile 110500-779, fabricate la Ganz; 110786-112578 fabricate la Weitzer, Ganz, Gyor, Schlick; 111910-975 fabricate la Weitzer, Gyor, Schlick.
Gv 110500-779 - lungime 8.73m; ampatament 4.00 m; tara 6.9 t; capacitate 15 t
Gv 110786-112578 - lungime 8.73m; ampatament 4.00 m; tara 7.5 t; capacitate 15 t
Gv 111910-975 - lungime 8.73m; ampatament 4.00 m; tara 7.5 t; capacitate 15 t (Florin)
7- cisterna
8- cisterna Zzf 8503xx , o recunosc dupa domul dispus asimetric si suportul continuu intre cisterna si sasiu
9- Vagon seria Gvf fabricat la Ringhoffer, Unio sau Astra.
lungime 9.45 m; ampatament 4.50 m; tara 9.5 t; capacitate 15 t (Florin)
10- vagon origine DRG tip Om (Florin)
11- vagon origine DRG tip Om (Florin)
12- seamana cu macheta de vagon de la muzeu, Imf 450000
13- posibil vagon Gvmf 2656xx , lungime 7.90m, ampatament 3.70, produs la Ganz
14- pare la fel cu 8
15- postal?
16- vagon deschis Kssf 6716xx (inmatriculare de ep2) produs de Staudinger, ampatament 4.5m, lungime 9.72m
17- pare a fi It 410xxx/413xxx din perioada interbelica
18- Vagon seria Ow 829000-829079 fabricat la Astra; Romloc Brasov si Unio Satu Mare.
lungime 11.06 m; ampatament 5.8 m; tara 15.5-17.25 t; capacitatea 5320 pasari
19
20- locomotiva 142.000
21
22
23
24
Cand mai am timp o sa mai completez cu date specifice fiecarui vagon pe care il cunosc si mai astept si de la voi raspunsuri.
In urma discutiilor de la topicul automotoarelor Malaxa, am decis sa creez un nou subiect in care sa analizam poze vechi in care apar mai multe tipuri de material rulant. De multe ori am descoperit vagoane noi in aceste poze, despre care nu aveam nici o informatie pana atunci. Va propun sa postati poze vechi despre care aveti curiozitati, cu o numerotare a materialului rulant si cu o lista in care veti completa datele (prin editare) pe masura ce acestea apar in discutie. E interesant si daca exista un corespondent ca model al materialului rulant prezent in poza.
Recomand sa postam pozele la o distanta de o saptamana intre ele, ca sa nu amestecam prea mult discutiile intre ele.
POZA NR.1
Inaugurez topicul cu o fotografie din 1958, din gara Cluj, epoca 3. Pe langa automotorul din prim-plan se observa mai multe vagoane interesante.
Fotografia originala postata de Photo Historia
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/13268292_1053722098015657_7063466851769262986_o.jpg?oh=aa4232c06e2484ab873d26ce04c56edb&oe=598FC703
Fotografia numerotata:
Fotografia modificata cu luminozitate mai mare pentru a se vedea mai bine detaliile intunecate:
1- Automotorul salon 86135, o ciudatenie unica provenita dintr-un vagon motorizat dar cu o caroserie aerodinamica cu 4 geamuri la capat ( au existat asa 3 caroserii de 750...) si cu o compartimentare unica. Nu stiu mare lucru despre el, am vazut doar o poza la un prieten. Personal nu cred ca la data pozei mai avea ceva din vechiul vagon 86.135 (vezi si alte automotoare care apar ca fiind foste 86xxx-87xxx dar care nu par sa mai aibe nimic din vechile vagoane, problema inca discutata printre pasionati) Era tot un fel de 77 "aerodinamic" folosit pe raza regionalei Cluj. (citat Catalin - topic Malaxa 3)
2- fost KKStb. Il tradeaza forma geamurilor, ovale in partea superioara acolo unde originalele aveau aerisiri (Catalin)
3-
4- vagon postal/bagaj Astra/Unio ?
5- vagon WIT 700-799 (Florin), ex MAV 93807 93812 93814 93818 93821 93823 93827 93828 93834 (Catalin)
6- Vagon seria Gv de provenienta MAV. Incadrate in seriile 110500-779, fabricate la Ganz; 110786-112578 fabricate la Weitzer, Ganz, Gyor, Schlick; 111910-975 fabricate la Weitzer, Gyor, Schlick.
Gv 110500-779 - lungime 8.73m; ampatament 4.00 m; tara 6.9 t; capacitate 15 t
Gv 110786-112578 - lungime 8.73m; ampatament 4.00 m; tara 7.5 t; capacitate 15 t
Gv 111910-975 - lungime 8.73m; ampatament 4.00 m; tara 7.5 t; capacitate 15 t (Florin)
7- cisterna
8- cisterna Zzf 8503xx , o recunosc dupa domul dispus asimetric si suportul continuu intre cisterna si sasiu
9- Vagon seria Gvf fabricat la Ringhoffer, Unio sau Astra.
lungime 9.45 m; ampatament 4.50 m; tara 9.5 t; capacitate 15 t (Florin)
10- vagon origine DRG tip Om (Florin)
11- vagon origine DRG tip Om (Florin)
12- seamana cu macheta de vagon de la muzeu, Imf 450000
13- posibil vagon Gvmf 2656xx , lungime 7.90m, ampatament 3.70, produs la Ganz
14- pare la fel cu 8
15- postal?
16- vagon deschis Kssf 6716xx (inmatriculare de ep2) produs de Staudinger, ampatament 4.5m, lungime 9.72m
17- pare a fi It 410xxx/413xxx din perioada interbelica
18- Vagon seria Ow 829000-829079 fabricat la Astra; Romloc Brasov si Unio Satu Mare.
lungime 11.06 m; ampatament 5.8 m; tara 15.5-17.25 t; capacitatea 5320 pasari
19
20- locomotiva 142.000
21
22
23
24
Cand mai am timp o sa mai completez cu date specifice fiecarui vagon pe care il cunosc si mai astept si de la voi raspunsuri.