Pe langa orice poveste faina mai exista si una trista.
In 2013 "fosta", cea care cumparase "Vulpita" ca masina de sacrificiu, a facut pasul urmator si a trecut la o masina mai moderna. Alegerea a cazut asupra unui E87 116i cu motor N45B16 de culoare aurie, care a fost botezat "Leusor". O masina bine echipata insa desi mai puternica (115 cp) mult mai lenesa decat Vulpita. "Leusorul" a fost iubit pe atat cat o persoana care nu prea intelege mecanica poate iubi o masina, insa din pacate nu a avut grija de el. L-a condus candva timp de o saptamana zilnic aproape 70 km pana la servici si inapoi atunci cand lantul de distributie sarise cu un dinte, pana ce motorul s-a incalzit in asemenea chip incat bucati de ceramica din catalizator au iesit pe teava de esapament.

Cu toate astea micul "Leusor" a supravietuit incercarii si a trait dupa aceea inca cativa ani buni.
Din pacate in 2016 a avut o intalnire nefericita intr-un sens giratoriu cu alta masina si valoarea reparatiei ar fi depasit pe cea reziduala a masinii. A fost deci declarata epava si a disparut. Sper sa nu fi ajuns cubulet ci sa fi luat calea Estului, acolo unde epavele din Europa traiesc inca mult si bine...