Salutare,
se continua aici povestea celor 4 module functionale despre care am discutat in topicul cu acelasi nume, deschis anterior. Motivul este evitarea aglomerarii imaginilor si incarcarea mai rapida a paginilor.
Asa cum am aratat, am demarat o serie de 4 module functionale, scara H0, interconectate, formand un oval.
Cel de-al doilea descris continea o remiza si o placa turnanta in paragina, in plin proces de defrisare a componentelor pentru fier vechi. Cumva, acest modus este o continuare, si nu prea. Este o continuare, deoarece bucatica de sosea se continua, pentru a face loc unei platforme care contine o parte din sinele defrisate de pe modulul anterior, macaraua gasindu-se dupa cum s-a aratat pe cel de-al doilea modul. Tematica este insa una diferita, modulul continand de fapt un depozit de materiale de constructii.
Exista o diferenta de nivel, pentru care am optat in incercarea de a scapa de monotonia unor suprafete complet plane, si evitand relief accidentat de tip munte pe aceasta serie demodule. Astfel, pe cele 4 module s-a folosit polistiren extrudat de 2 cm si de 3 cm, cu trecere usoara de la un nivel la altul care sa asigura o usoara forma de relief. In imaginea de mai jos se arata tocmai trecerea de la o cota de nivel la alta.
Modulul are deci o componenta centrala, a depozitului de materiale de constructii, incadrat de un gard din placi de beton. Gardul este home made, din forex. Evident am optat pentru usoare nealinieri, precum si diferite zone de acumulare a pietrisului. Platformele sun de tip betonat, cu fisurile si murdarirea de rigoare, fara a se exagera. Incinta este una inchisa, cu acces auto dintr-o parte, respectiv acce pietonal in partea opusa.
In zona in care exista accesul pietonal, avem o mica parcare auto, de unde se poate tree peste linie in depozitul respectiv. Este o situatie putin intalnita in realitate, de regula evitandu-se astfel de modalitati de acces din considerente de securitate a traficului, insa aici am avut nevoie de a modifica compozitia, incat privitorul sa se poata agata si de alte aspecte in afara zonei centrale. De altfel daca plecam de la premisa ca linia feratacare traverseaza modulul este una cu trafic mic, nefiind prezenta nici o gara dealtfel pe aceste module, aspectul descris se poate trece cu vederea.
Iata modul de constructie al incintei, precum si parcarea despre care am povestit.
In partea opusa, cumva pe diagonala, pentru a echilibra compozitia se gaseste accesul auto, pe bucatica de drum comuna celor doua module. Am plasat o bucata de sina curba care face legatura cu una din intrarile devenite nefunctionale pe placa turnanta, precum si doua platforme de transport. Cea albastra este mobila, la fel ca si macaraua de pe modulul cu turnanta, putand fi cumva customizata ca pozitie de catre utilizator, in timp ce platforma cu bucatile de sina este lipita pe modul.
Pe modul am figurine de doua categorii, clienti ai depozitului de materiale, precum si angajati, care au toti salopete de acceasi culoare. Am incercat sa-i postez in diferite ipostaze, fie relaxandu-se pe banculele din interior in buna traditie a pauzelor lungi si dese, fie in securizarea sau manipularea incarcaturilor de pe trailerele cu sine si traverse sau angajati in operatiunea de revopsire a acoperisului depozitului de materiale de constructii.
Depozitul in sine are doua zone de tip sopron, acoperite cu tabla ondulata. Constructia se bazeaza pe grinzi lemnoase din balsa, si carton ondulat de modelism, cu un pic de wathering. In interior fara a exagera, am postat diferite marfuri, cele de sub sopron, considerandu-se a fi necesar a se proteja de actiunea factorilor de mediu sunt dispuse pe placi din tabla striata, in timp ce butoaiele sunt dispuse direct in afara acoperisului. Avem cherestea, butoaie metalice, diferite bidoane de tip recipient pentru transporturi speciale de substante chimice. Primele imagini descriu modul de confectionare al depozitului si platformelor cu incarcatura, iar celelalte imagini diferite marfuri.
In interiorul depozitului avem cladirea administrativa care deserveste clientii si angajatii.
In rest, modulul s-a completat cu niscaiva vegetatie, fara iarba aplicata electrostatic, aceasta neavandu-si locul aici, doar cu ceva foliaj, cativa pomisori care asigura umbra, pietris si pietre de diferite culori si marimi, vegetatie salbatica. S-au montat lampi de iluminat. Deasemene, tot din criterii de compozitie, pentru a nu fi excesiv de curat acest modul, din loc in loc se gasesc gramezi de gunoaie "tehnologice", adica tot felul de resturi de fier vechi si componente care nu-si mai au rostul.
Pentru completarea imaginii acestui modul iata si cateva poze de ansamblu.
se continua aici povestea celor 4 module functionale despre care am discutat in topicul cu acelasi nume, deschis anterior. Motivul este evitarea aglomerarii imaginilor si incarcarea mai rapida a paginilor.
Asa cum am aratat, am demarat o serie de 4 module functionale, scara H0, interconectate, formand un oval.
Cel de-al doilea descris continea o remiza si o placa turnanta in paragina, in plin proces de defrisare a componentelor pentru fier vechi. Cumva, acest modus este o continuare, si nu prea. Este o continuare, deoarece bucatica de sosea se continua, pentru a face loc unei platforme care contine o parte din sinele defrisate de pe modulul anterior, macaraua gasindu-se dupa cum s-a aratat pe cel de-al doilea modul. Tematica este insa una diferita, modulul continand de fapt un depozit de materiale de constructii.
Exista o diferenta de nivel, pentru care am optat in incercarea de a scapa de monotonia unor suprafete complet plane, si evitand relief accidentat de tip munte pe aceasta serie demodule. Astfel, pe cele 4 module s-a folosit polistiren extrudat de 2 cm si de 3 cm, cu trecere usoara de la un nivel la altul care sa asigura o usoara forma de relief. In imaginea de mai jos se arata tocmai trecerea de la o cota de nivel la alta.
Modulul are deci o componenta centrala, a depozitului de materiale de constructii, incadrat de un gard din placi de beton. Gardul este home made, din forex. Evident am optat pentru usoare nealinieri, precum si diferite zone de acumulare a pietrisului. Platformele sun de tip betonat, cu fisurile si murdarirea de rigoare, fara a se exagera. Incinta este una inchisa, cu acces auto dintr-o parte, respectiv acce pietonal in partea opusa.
In zona in care exista accesul pietonal, avem o mica parcare auto, de unde se poate tree peste linie in depozitul respectiv. Este o situatie putin intalnita in realitate, de regula evitandu-se astfel de modalitati de acces din considerente de securitate a traficului, insa aici am avut nevoie de a modifica compozitia, incat privitorul sa se poata agata si de alte aspecte in afara zonei centrale. De altfel daca plecam de la premisa ca linia feratacare traverseaza modulul este una cu trafic mic, nefiind prezenta nici o gara dealtfel pe aceste module, aspectul descris se poate trece cu vederea.
Iata modul de constructie al incintei, precum si parcarea despre care am povestit.
In partea opusa, cumva pe diagonala, pentru a echilibra compozitia se gaseste accesul auto, pe bucatica de drum comuna celor doua module. Am plasat o bucata de sina curba care face legatura cu una din intrarile devenite nefunctionale pe placa turnanta, precum si doua platforme de transport. Cea albastra este mobila, la fel ca si macaraua de pe modulul cu turnanta, putand fi cumva customizata ca pozitie de catre utilizator, in timp ce platforma cu bucatile de sina este lipita pe modul.
Pe modul am figurine de doua categorii, clienti ai depozitului de materiale, precum si angajati, care au toti salopete de acceasi culoare. Am incercat sa-i postez in diferite ipostaze, fie relaxandu-se pe banculele din interior in buna traditie a pauzelor lungi si dese, fie in securizarea sau manipularea incarcaturilor de pe trailerele cu sine si traverse sau angajati in operatiunea de revopsire a acoperisului depozitului de materiale de constructii.
Depozitul in sine are doua zone de tip sopron, acoperite cu tabla ondulata. Constructia se bazeaza pe grinzi lemnoase din balsa, si carton ondulat de modelism, cu un pic de wathering. In interior fara a exagera, am postat diferite marfuri, cele de sub sopron, considerandu-se a fi necesar a se proteja de actiunea factorilor de mediu sunt dispuse pe placi din tabla striata, in timp ce butoaiele sunt dispuse direct in afara acoperisului. Avem cherestea, butoaie metalice, diferite bidoane de tip recipient pentru transporturi speciale de substante chimice. Primele imagini descriu modul de confectionare al depozitului si platformelor cu incarcatura, iar celelalte imagini diferite marfuri.
In interiorul depozitului avem cladirea administrativa care deserveste clientii si angajatii.
In rest, modulul s-a completat cu niscaiva vegetatie, fara iarba aplicata electrostatic, aceasta neavandu-si locul aici, doar cu ceva foliaj, cativa pomisori care asigura umbra, pietris si pietre de diferite culori si marimi, vegetatie salbatica. S-au montat lampi de iluminat. Deasemene, tot din criterii de compozitie, pentru a nu fi excesiv de curat acest modul, din loc in loc se gasesc gramezi de gunoaie "tehnologice", adica tot felul de resturi de fier vechi si componente care nu-si mai au rostul.
Pentru completarea imaginii acestui modul iata si cateva poze de ansamblu.