Tot in urma vizitei de lucru in Germania au rezultat si pozele de mai jos:
Tren de marfa tractat de Liudmila BR 233 562-8, DB:
ICE in triajul München:
Un fel de V 60 DR, preluat de operatorul privat "Rent a Rail" - era mai misto in schema de vopsire galbena de la DR - locomotiva de manevra
Locomotiva BR362 DB, fostul V 60 DB, masina care vine din epoca III, regina locomotivelor de manevra (deh, fabricatia a inceput la sfarsitul anilor '50) - masina mea de suflet
Alte "chestii" neimportante - epoca 5
Iata si cateva vagoane:
Imi pare FOARTEEE rau ca nu am fost pe faza sa pozez o locomotiva care imi este foarte draga: V 100 DB - ei bine, ati citit bine: V 100 DB - este actualul BR 212 epoca 5, insa eu am vazut foarte clar masina: era rosu - visiniu, culoare specifica epocii 3, inmatriculata epoca 3, fara cifra de control. Masina tracta un tren de lucru in triajul München, si NU ERA PARTE INTAGRANTA A VREUNUI TREN ISTORIC. Penrtru cei care nu cunosc modelul, am gasit pe internet o poza cu masina in cauza, insa cu alta inmatriculare:
Tren de marfa tractat de Liudmila BR 233 562-8, DB:
ICE in triajul München:
Un fel de V 60 DR, preluat de operatorul privat "Rent a Rail" - era mai misto in schema de vopsire galbena de la DR - locomotiva de manevra
Locomotiva BR362 DB, fostul V 60 DB, masina care vine din epoca III, regina locomotivelor de manevra (deh, fabricatia a inceput la sfarsitul anilor '50) - masina mea de suflet
Alte "chestii" neimportante - epoca 5
Iata si cateva vagoane:
Imi pare FOARTEEE rau ca nu am fost pe faza sa pozez o locomotiva care imi este foarte draga: V 100 DB - ei bine, ati citit bine: V 100 DB - este actualul BR 212 epoca 5, insa eu am vazut foarte clar masina: era rosu - visiniu, culoare specifica epocii 3, inmatriculata epoca 3, fara cifra de control. Masina tracta un tren de lucru in triajul München, si NU ERA PARTE INTAGRANTA A VREUNUI TREN ISTORIC. Penrtru cei care nu cunosc modelul, am gasit pe internet o poza cu masina in cauza, insa cu alta inmatriculare: