Align T-REX 600 ESP Combo Blue & T-REX 700 NITRO PRO

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Mauritius

Well-Known Member
Trenulist
18 Februarie 2008
626
85
Bucuresti
YAHOO
[email protected]
LOCATION
Bucuresti
Salut
O alta latura a modelismului aeromodelismul si de la o vreme destul de indelungata , cand eram copil cand am vazut primul elicopter am fost fascinat de modul in care zboara acest aparat si mai ales de faptul ca poate sta pe loc in aer .
Din capul locului este cert ca nu am sa renunt la trenulete .
Si totusi m-am hotarat sa achizitionez un elicopter radio comandat din clasa ALIGN T-REX 500 cu motorizare electrica care zboara la propriu si chiar o face foarte bine .
Elicopterul este un chit de asamblat din multe piese si subansamble din cate am inteles nu trebuie sa vopsesc nimic si asta ma bucura stiind cate a patit cu vopsirea colegul nostru Shikanne .
Mai jos va un filmulet cu aparatul in zbor acrobatic dar cine il piloteaza fiind expert ajunganduse la o asemenea performanta dupa multe ore de zbor si chiar incidente nedorite .

http://www.youtube.com/watch?v=LFv1u6-nsHU&feature=related

La partea de asamblare a chitului cred ca ma voi descurca , nu stiu cum va fi cu partea de reglaj a aparatului si la zbor , e aici cu adevarat mari probleme .
Totusi cred ca nu am sa ma apuc sa iau lecti de pilotaj 1:1 dar cred ca ceva simulator pe PC tot va fi nevoie .
In fine , va voi tine la curent cu evolutia .
Daca aveti ceva sfaturi le astept cu nerabdare .

Shikanne sa nu zici nimic ca am luato pe urmele tale :D ca eu nu renunt la trenulete dar pana vine 060EA , ca sa mai treaca criza .
 
Cred ca de un real folos iti va fi si cautarea pe rubrica aeromodelism/elicoptere de pe forumul RHC (romanesc). Plus inca 3-4 forumuri straine, unul chiar specializat in elicoptere: http://rc.runryder.com/helicopter/home/

Un sfat foarte util: nu te grabi sa-l "zbori", nici macar sa-i dai drumul asa un pic de proba. Intr-o clipa se fac praf multe zeci de euro (piesele ce or sa trebuiasca schimbate). Invata din manual cum se monteaza, cum se centreaza si apoi antreneaza-te f. f. mult pe un simulator specializat pe PC.
Abia apoi, cand pe simulator vei fi AS, iesi cu el la camp (in nici un caz in casa, caci unii n-au avut rabdare si... ori l-au facut praf, eventual si o vitrina ori alta mobila, ori s-au accidentat) dar nu singur ci impreuna cu alti veterani (ii gasesti pe RHC si de obicei se aduna pe "Chitila" cei ce locuiesc in partea de vest a Bucurestiului).
Succes in noua pasiune!
 
@navigator
ai dreptete , cum sa-l zbor cand pentru asta chiar tebuie sa iau lectii de pilotaj :D , nu e de gluma cu asa ceva , am sa folosesc la maxim simulatorul .
M-am hotarat sa cumpar varianta ALIGN T-REX 700 Nitro Pro deci dupa cum vezi cu asa ceva chiar nu te joci sau te joci periculos .
Ca statie am ales RC Futaba 10 CH care vine inpreuna cu receiverul Futaba R6014 FS .
 
Daca-mi permiti pot sa-ti spun ca si eu mai am aceasta pasiune. Si chiar am achizitionat un elicopter, dar nu m-am aruncat la modele cum e cel pe care vrei sa-l iei tu, ci la unul mai ieftin, lesne de intretinut si cu care sa pot sa invat sa pilotez. Ei, aici e buba, la pilotaj. Este exterm de greu, desi am bagat zeci de ore pe PC iar elicopterul meu este unul cu dublu rotor, foarte stabil in zbor indoor si foarte sensibil la vant in zbor outdoor. Sfatul meu este sa nu te arunci la un model asa de scump si de pretentios in zbor pana nu inveti aporpe de perfectiune sa-l pilotezi, astfle sfarsitul va fi, inevitabil, un crash. Iar cu ceva ghinion te va costa o gramada sa-l repari, caci sunt al dracului de "sfaramicioase" la contactul cu solul. Simulatorul este bun, dar nu corespunde decat in proportie de 50% cu zborul real. In cel mai bun caz te familiarizezi cu comenzile si iti intra in reflex. Tot e ceva, dar nu destul. Ceva lectii de pilotaj, asta daca poti, cred ca sunt binevenite. Si, mai ales, un tren de aterizare pentru incepatori. Iti poate salva modelul de la neplaceri.
Aa, si inca ceva. Nu vreau sa te dezamagesc, din contra, dar ca sa ajungem sa pilotam ca in filmuletul postat de tine "se numeste zbor 3D" o sa fie nevoie de mult timp, crede-ma.
 
Re: Align T-REX 500 ESP CF Frame RC Helicopter

<r><QUOTE author="Mauritius"><s>
Mauritius a spus:
</s>... nu trebuie sa vopsesc nimic si asta ma bucura stiind cate a patit cu vopsirea colegul nostru Shikanne.....<e>
</e></QUOTE>

Bine ca nu necesita vopsire.... nu ca nu s-ar pricepe oricine, dar trebuie spatiu adecvat si multa rabdare... Oricum eu fiind la prima incercare de acest gen si in conditii de locuit la bloc, pot sa ma laud cu ce mi-a iesit. <E>:D</E> <br/>
<br/>
Felicitari pentru viitoarea achizitie, cu toate ca la aero nu ma pricep deloc. Ai grija ca se accidenteaza mult mai repede decat auto.<br/>
<br/>
In alta ordine de idei, ma bucur ca exista aceasta mica sectiune pentru ca, banuiesc, trenulisti isi mai clatesc ochii si cu altceva.<br/>
<br/>
Succes!</r>
 
@Mauritius
Felicitari pentru alegere ! Am avut si eu un gand de genul asta, dar mai intai am considerat ca un model auto este mai cuminte.
Daca o diorama feroviara e ceva mai mult decat o macheta statica, in sensul ca trenurile urmeaza liniile si cam atat, ori se mai balangane cate ceva ici colo sau se aprind trei beculete :-| , un model RC terestru iti da mai multa libertate. Acolo esti direct implicat, situatiile sunt diferite, adrenalina e crescuta ... mai pe scurt nu e pentru ochelaristi tocilari care stau intr-un colt si se uita (sa nu zica nimeni ca a fost facut tocilar ca si eu am trenuri :D doar ochelari nu port inca :confused: ). Iar la aeromodele si in special la elicoptere situatia e dramatica :D Ala 3D !!! . Acolo trebuie sange rece, albastru si cu dungi verzi sau cacanii daca il scapi pe jos :p
Sa ne pui fotografii cu el chiar daca nu il pornesti, ca sunt curios sa-l vad :p .


Va rog sa postati cateva simulatoare de pilotaj ca m-as antrena si eu putintel.
Cei care ati avut modele mai scumpe sau mai ieftine, poate ne povestiti si noua cam la ce te poti astepta de la modelul respectiv. Am inteles ca cele mici sunt si mai dificile la control.
 
@ Mauritius, congratulations!

Cam de 3 saptamini am fost la un magazin de modelsport. Plin a fost magazinul, iar vinzatorul a spus la persoana care a stat in fata mea cind a luat ramas bun cu un "auf wiedersehen": "jaja, Heli-Flieger kommen ja eh wieder!" (pilotii de elicopter vin si asa din nou!) :D :D
 
Multumesc la toti pentru incurajari si felicitari sa stiti ca am nevoie :D si sa vedeti si de ce .
Am vrut sa mai schimb un pic areul sa fie mai inalt ;-)

omy
tu ai dreptate dar sa sti ca simulatorul , m-am convins si mi-au spus si alti nu rezolva totul , este complect diferit fata de zborul real cand numai gandul la o prabusire este scump si financiar si moral , cat despre model scump sau ieftin ce sa zic toate sunt scumpe . Am sa-mi asum riscul chiar daca un crash echivaleaza cu o locomotiva scumpa .

shikanne
macar atat , fara vopsire , accidentare e suficient sa tunzi iarba cu elicea si om te-ai facut :(

Endo_ro
DA am vrut sa schimb un pic monotomia cum bine ai remarcat , arenalina , e suficient sa privesti modelul in fata si incepe sa creasca , cand porneste motorul mai ales la NITRO ti se face pielea de gaina 8) .
Cat despre gandul tau "niciodata nu spune niciodata ".
Miercuri seara ar trebui sa vina pachetul vor urma fotografi fi sigur inclusiv cu semnatura lui ALAN SZABO JR. si JASON KRAUSE de pe cutie .

Clouseau
Prima data intrun magazin din germania le-am vazut si atata vorbeau vreo 4 nemti de un Align T-Rex 700 NITRO ca incepuse sa-mi fie dulce limba germana chiar daca nu stiu o boaba .

O surpriza o sa fie miercuri sau joi cand o sa ajunga pachetul pentruca am cumparat cu inima si sper sa va placa :D

P.S. Cred ca va trebui sa schimb un pic denumirea topicului nu mult doar ca sa corespunda realitati dar...... :| .
 
Si in sfarsit azi am ridicat pachetul cu elicoptere si va prezint primele poze la cald detali mai tarziu :D




Si ca sa nu ziceti ca am dezertat de la trenulete uite si garnitura care a adus Align T-Rex 600 si nu numai dupa cum se vede 8) .



Daca venea cu trenul facea doua luni :D
 
Dar stai ca eu nu am inteles, sau poate ca nu m-am uitat indeajuns de atent. Vad ca pe ultima cutie scrie ca e "nitro" adica cu motor cu carburant si bujie. Iar eu vad ca ai un motor brushless, electric. Cum e pana la urma?

Aa, si inca ceva. Am un simulator bun, ce raspunde bine la comenzi si o grafica superba. Ti-l recomand cu caldura, inainte de a da cu pasarea asta frumoasa de pamant. Ca e tare pacat de ea.
 
omydee
Ai observat foarte bine T-Rex 600 este electric si mai este T-Rex 700 NitroPro care este cu motor termic .
Da as fi interesat de ce simulator folosesti pentruca fara simulator sansele ca pasarea sa infiga botul in pamant sunt 100% :roll:
 
Este vorba de simulatorul aerofly pro deluxe care se poate juca cu statia RC , fiind necesar un cablu USB compatibil cu statia . Are o grafica excelenta si nu necesita multe resurse la PC .
Se gaseste la magazinele de profil .
 
:lol: Mi-ai luat-o inainte cu raspunsul. Este vorba intradevar, de Aerofly Profesional Deluxe. Si desigur, iti trebuie un cablu USB intre statie si PC. Simulatorul arata foarte bine, modelele comportandu-se o idee poate chiar mai dificil decat in realitate, fapt ce duce la un zbor mult mai usor atunci cand treci la zbor cu modele reale. Ti-l recomand cu caldura, atat spre binele tau cat si spre binele elicopterului, care, apropos, e superb. Sa-ti traiasca, cat de mult si fara crashuri.
Sfatul meu, daca-mi este permis, este sa folosesti simulatorul la inceput. Cat de mult. Cam atat de mult incat sa ajungi sa zbori fara sa mai dai cu modelele de pamant, deloc. Si abia atunci sa incerci sa treci la cel real. Iar la inceput sa inveti sa-l ti cat mai mult in hover, adica la o inaltime constanta, de aprox. 1m de sol, astfel incata sa se elimine efectul de sol si elicopterul sa ramana cat mai stabil in zbor. Si dupa ce-ti intra miscarea asta in reflex, sa incepi incet incet sa te si deplasezi cu el. Si inca o recomandare: cumpara-ti neaparat un tren de aterizare, din acela pentru incepatori, atasabil peste patinele elicopterului. Te va ajuta foarte mult la aterizari, o sa vezi.

Aa, si inca ceva, foarte important. 60-70% din reusita unui zbor perfect este reglajul si echilibrarea elicopterului, inainte de orice zbor. Si asa ceva se face de catre cineva care se pricepe. Nu ar fi rau sa iei lagatura cu un profesionist, sa-ti faca reglajele si eventual sa te initieze si in tainele zborului.
 
Da ai dreptate cu simulatorul , cine nu exerseaza cu el da sigur cu pasarea de pamant , eu deocamdata sunt in cautare de cablu USB .
Trenul de aterizare se poate si confectiona si cumpara in ambele cazuri pentru inceput este bine venit adica protejeaza 100% palele de la rotorul principal si nu numai .
Hoverul este cea mai importanta lectie de pilotaj si pentru inceput este hotarator in pilotarea modelului in viitor .
O alta lectie dar mult mai grea este autorotatia care te salveaza de la prabusiri in cazuri de pierdere a puteri motorului din diferite cauze .
Jocul este intradevar super si mai ales la rezolutie mare si cu OpenGL se apropie mult de realitate .
Maine sper sa am timp sa incep montajul
 
Ehehe.... frumoasa pasare! Sa le stapanesti sanatos si sa nu le ti in colivie prea mult..... Mai ca-mi vine sa-mi iau zborul :( dar raman pe TERRA :D deocamdata.
Astept sa le vad asamblate si la zbor....
Succes!
 
mersi shikanne
Pai ce mai stai mare diferenta nu e tot cu RC functioneaza :D dar pe sus .
Trebuiesc asamblate cu rabdare mai ales ca vreau sa le fac singur singura sursa de informare fiind forumul si bineinteles internetul , la partea de reglaje sigur am sa apelez la cei care zboara deja cu asemenea pasari , trebuie finete mare si experinta .
Sa sti ca am un simulator de camioane Euro Truck Simulator nu l-am incercat inca dar cand o sa am cablul USB poate .