Semnificatiile culorilor sunt:
RRRosu - rotile din dRRReapta (accentuare MPU

)
NNNegru - rotile din staNNNga (idem)
orange - borna motorului care fusese conectata la rotile din dreapta
gri - borna motorului care fusese conectata la rotile din stanga
albastru - plus comun
alb - lumina din fatza (pusa de decodor la minus cand este activata, altfel lasata in aer)
galben - lumina din spate (idem)
verde - functia F1 (idem)
violet - functia F2 (idem)
Toate conexiunile din locomotiva trebuie desfacute si refacute conform celor de mai sus. Atentie, motorul nu trebuie sa aiba absolut niciun contact electric cu rotile sau cu sasiul, ci doar cu firele orange si gri!
Dupa cate cred eu ca imi aduc aminte, decodorul cu 6ase pini nu are firul albastru. Becurile din locomotiva ta au cate o borna conectata la rotile din stanga, iar bornele celelalte sunt conectata prin diode la rotile din dreapta. Lasa neatinse conexiunile spre rotile din stanga si adu firul alb la becul din fatza (10), respectiv firul galben la becul din spate (7). Bineinteles, diodele dispar. Aceasta configuratie este mentionata in instructiunile tuturor decodoarelor, fiind utilizata daca becurile au cate o conexiune la sasiu, care este conectat la rotile de pe o parte.