Gata si trecerea in digital a locomotivei, am facut poze la toate etapele demontarii .
Decodorul montat este un tOm la care a fost taiata interfata cu 8 pini ,iar cablurile au fost lipite .
Prima se demonteaza marchiza, care este prinsa in clipsuri.
Urmeaza lestul care vine peste motor.
Dupa ce am scos lestul se ridica capacele de la rezervoarele de apa de pe dreapta si stanga si se scot afara lesturile si barele laterale cu atentie.
Acum se declipseaza cele doua sigurante care tin motorul in locas, apoi se scoate motorul.
Dupa ce am scos motorul se poate declipsa tot ansamblul, rezervoare de apa, peretiii marchizei si buncarul de carbuni.
Acum este loc suficient pentru a se putea modifica instalatia electrica pentru digital.
Cam asa ar arata o locomotiva daca ar fi cumparata de la IKEA
Motorului i s-a facut un mic service, colectorul era plin de ulei cu praf de carbune, asa ca a fost curatat cu alcool izopropilic .
Au fost lipite cablurile decodorului.
Dupa care locomotiva a fost remontata , cablurile pozitionate asftel incat sa nu incurce si sa iasa prin partea din spate a lestului.
Decodorul a fost lipit pe o banda din burete dublu adeziv, iar peste decodor a fost aplicata o bucata de banda izolir neagra pentru a nu se mai vedea.
Dupa care a fost gata de probe si reglaje ale decodorului.
Decodorul montat este un tOm la care a fost taiata interfata cu 8 pini ,iar cablurile au fost lipite .
Prima se demonteaza marchiza, care este prinsa in clipsuri.
Urmeaza lestul care vine peste motor.
Dupa ce am scos lestul se ridica capacele de la rezervoarele de apa de pe dreapta si stanga si se scot afara lesturile si barele laterale cu atentie.
Acum se declipseaza cele doua sigurante care tin motorul in locas, apoi se scoate motorul.
Dupa ce am scos motorul se poate declipsa tot ansamblul, rezervoare de apa, peretiii marchizei si buncarul de carbuni.
Acum este loc suficient pentru a se putea modifica instalatia electrica pentru digital.
Cam asa ar arata o locomotiva daca ar fi cumparata de la IKEA
Motorului i s-a facut un mic service, colectorul era plin de ulei cu praf de carbune, asa ca a fost curatat cu alcool izopropilic .
Au fost lipite cablurile decodorului.
Dupa care locomotiva a fost remontata , cablurile pozitionate asftel incat sa nu incurce si sa iasa prin partea din spate a lestului.
Decodorul a fost lipit pe o banda din burete dublu adeziv, iar peste decodor a fost aplicata o bucata de banda izolir neagra pentru a nu se mai vedea.
Dupa care a fost gata de probe si reglaje ale decodorului.
Ultima editare: