Adunate la HO.

GFN

Well-Known Member
Trenulist
14 Octombrie 2010
1.079
1.104
Bucuresti
YAHOO
contactless
LOCATION
Bucuresti
Momentan nu are de unde sa afle ,ca sta in izolare la cutie dar cand o sa ajunga in vitrina , posibil sa afle crudul adevar de la vecinele din vitrina.
 

Horia_Radulescu

Consilier tehnic
Super Moderator
Trenulist
14 Februarie 2008
6.215
1.215
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
Locomotiva reala( BR 85 004 ) a fost pierdere de razboi(cel mai probabil bombardata) 25.12.1944 Ausmusterung [Kriegsverlust] , conform ce am gasit pe internet despre ea.

Din cate imi amintesc a prins-o bombardamentul din noiembrie 1944 in gara centrala din Freiburg si s-a facut praf si pulbere cu gara si oras cu tot. A fost singura BR 85 pierduta in razboi.
 
  • Like
Reacții: anvo5555 și GFN

AlexDB

Active Member
21 Februarie 2019
72
31
38
M-am mai uitat inca o data la clipul tau si am observat ca uneori rotile locomotovei nu se invart (minutele 2:38, 2:41).
M-am gandit la un BR23 ca prima achizitie de locomotiva cu aburi, si ma intreb daca cauza poate fi legata de faptul ca motorul si tractiunea sunt in tender, iar sasiul locomotivei este prea usor pentru contactul rotilor cu sina? caz in care repede m-as re-orienta spre un BR86 sau alt model, fara tender.
 

GFN

Well-Known Member
Trenulist
14 Octombrie 2010
1.079
1.104
Bucuresti
YAHOO
contactless
LOCATION
Bucuresti
In clip este o locomotiva din prima serie BR 23 scoasa de Roco acum zeci de ani , acum au mai rafinat lagarele sa alunece mai usor., pe langa asta la modelul respectiv sasiul cu rotile are o lamela in partea din spate(spre focar) care ajuta sa apese rotile pe sina. Dupa filmare am mai arcuit acea lamela pentru ca am vazut ca rotile au tendinta sa patineze.
 
  • Like
Reacții: mpursu și AlexDB

GFN

Well-Known Member
Trenulist
14 Octombrie 2010
1.079
1.104
Bucuresti
YAHOO
contactless
LOCATION
Bucuresti
Cum vrei ,este alegerea ta , eu doar iti explic tehnic ce se intampla., intre timp, de zilele urmatoare o sa ma apuc de manevre si la propriu si la figurat cu ......:D:D:D
 
Ultima editare:
  • Like
Reacții: mpursu

GFN

Well-Known Member
Trenulist
14 Octombrie 2010
1.079
1.104
Bucuresti
YAHOO
contactless
LOCATION
Bucuresti
V-am zis ca ma apuc de manevre:D.
Dupa ce am avut la un moment dat una asemanatoare model vechi de la Piko care se batzaia pe sine mai rau ca o ratza si ma enerva teribil ,iata ca asteptarea a dat roade ,Roco a scos aceasta locomotiva care este superba.
Va urma trecerea in digital cu un decodor cu sunet ca sa auzim cloncanitul dieselului clasic, pe cale de disparitie.
20210224_171453.jpg

20210224_171502.jpg

20210224_171513.jpg

20210224_171532.jpg

20210224_171521.jpg

20210224_171553.jpg

20210224_171611.jpg
 

GFN

Well-Known Member
Trenulist
14 Octombrie 2010
1.079
1.104
Bucuresti
YAHOO
contactless
LOCATION
Bucuresti
M-da mi-am facut curaj si am demontat locomotiva .
Pentru digitalizare a primit decodor Train-O-matic plux 16 cu modul de sunet de la Dietz. Este asa de bine gandita la interior ca au intrat : decodorul, modulul Dietz, difuzorul in locasul lui ,si mai este loc si pentru condensatorul pentru powerpack.
Poate ca nu suna exact ca una reala dar mie imi place.
 
Ultima editare:

Mauritius

Well-Known Member
Trenulist
18 Februarie 2008
551
47
Bucuresti
YAHOO
[email protected]
LOCATION
Bucuresti
Suna bine . Condensatorul este de 1000 micro pentru powerpack.
Uite mai jos cea de la Roco cu decodor Zimo si sunet din fabrica .
Noile modele V 60 /V106 de la Roco sunt bine gandite .

[img=https://www.youtube.com/watch?v=WUfeEmT8eAg]View: https://www.youtube.com/watch?v=WUfeEmT8eAg[/img]
 

AdyAero

Well-Known Member
Trenulist
9 Septembrie 2008
349
128
39
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Scartaitul ala nu pare OK, se opreste brusc parca.
Referitor la filmul de mai sus, am vazut acolo cale ferata cu ecartament dublu (normal si ingust). Exista vre-un producator accesibil ca pret de asa ceva? Dupa aspect nu pare bricolata.
 

GFN

Well-Known Member
Trenulist
14 Octombrie 2010
1.079
1.104
Bucuresti
YAHOO
contactless
LOCATION
Bucuresti
Sunetul din turatie mai mare la revenirea la ralanti se face brusc, dar locomotiva se opreste lin.
 
Ultima editare:

GFN

Well-Known Member
Trenulist
14 Octombrie 2010
1.079
1.104
Bucuresti
YAHOO
contactless
LOCATION
Bucuresti
Frumoasa, frumoasa BR 106 dar pacatoasa la culegerea tensiunii .
Rotile fiind prinse rigid pe sasiu , fara vre-un pic de joc pe verticala, la trecerea peste denivelarile sinei, locomotiva se tot oprea si ma enerva teribil.:mad::mad::mad:
Asa ca a intrat iar in operatie pe cord deschis si i s-a montat condensator de back up, cu rezistenta de incarcare si dioda.
Pe placa electrica locomotivei exista paduri speciale pentru lipirea condensatorului asa ca nu a trebuit sa mai indentific pe decodor padurile pentru acest condensator.
A fost montat condensator de 1000microF la 16V , cam la limita dar, am masurat tensiunea si este sub 16V, oricum am setata centrala sa scoata pe sine 16V , ca sa nu se incinga decodoarele, asa ca nu vor fi probleme.
La teste , acum ruleaza perfect ,fara intreruperi:rolleyes:
20210301_114343.jpg

20210301_114355.jpg

20210301_114432.jpg

20210301_114443.jpg

20210301_114724.jpg