IonutTrif a spus:
Uitati un articol interesant:...
aici e dezbatut mai pe larg:
http://www.t-online-business.de/c/17/71/14/78/17711478.html
Pentru cine n'are rabdare sa citeasca, articolul reclama coruptia in randul managementului de varf, traseul financiar prea lung (5 firme intermediare intre Maerklin si fondurile de investitii), costurile de consultanta exagerat de mari raportat la marimea firmei, achizitionarea de bunuri pe firma in interes personal (masini scumpe, etc.), intr'un cuvant haiducie in stil mare. Si, evident, investitorii sunt de vina. (N.B. In 2006 cand au preluat afacerea erau prezentati ca oameni de mare curaj spre deosebire de membrii familiei Maerklin care si'au pierdut avantul, bla-bla-bla).
M'a distrat participarea indirecta a Romaniei prin Dr. Ion Florescu, fondator Kingsbridge Capital, ca sa mai spuna cineva ca nu ne implicam in modelism feroviar!
