Imi pare rau ca te contrazic: sunt "putin "mai scumpe decat Roco sau FLM din cauza nivelului superior de detaliere.Concluzia ; Oferta subtire si scumpe RAUUUUU
RALLY
Mare adevar grait-ai...rally a spus:...Fratilor, nu uitati, traim in Romania si majoritatea modelistilor de pe aici economisesc, conving nevasta, sau fac alte inginerii, ca sa-si cumpere o loco de 100 euro...![]()
Asa este nenea, dar sa nu omitem totusi faptul ca este un pret CORECT!rally a spus:Da, ACME, intradevar, calitate la preturi pe masura, modelul de mai sus se "zbate" pe la un 180 euro...![]()
De fapt , au vreo 10 modele de loco, majoritatea cu pantograf , 2 Diesele, un automotor si necaz mare toate inscriptionate pt italieni. Vagoanele sunt extra detailate, 45-55 euro/bucata, modele italiene, ceva elvetiene si parca vreo 2 jugoslave. Mai au 2-3 modele de vagoane marfa , ca cele din filmulet.
Concluzia ; Oferta subtire si scumpe RAUUUUU![]()
RALLY
Poate ca nu va trebui sa astepti chiar asa de mult.cosmin78 a spus:...pe cand si la romani o firma care sa produca material romanesc,chiar si intr-o gama mica la aceste preturi?
Dar ceva ma face sa simt ca sunt produse in CHINA !!! Si problema este ca avantajul productiei mai ieftine,adica pretul mai mic nu este dat mai departe la clientrally a spus:Da, ACME, intradevar, calitate la preturi pe masura, modelul de mai sus se "zbate" pe la un 180 euro...![]()
Concluzia ; Oferta subtire si scumpe RAUUUUU![]()
RALLY
Rally,fara suparare dar cred ca "hopul" acesta de "locomotive de 100 E" este depasit sau un curs de depasire.Fratilor, nu uitati, traim in Romania si majoritatea modelistilor de pe aici economisesc, conving nevasta, sau fac alte inginerii, ca sa-si cumpere o loco de 100 euro...
Cat despre faptul ca predomina modelele italiene la ACME, alt mare dezavantaj,
acestea fiind foarte putin vandabile pe piata noastra.
Deci, m-ati inteles sper, vorbesc intai ca oportunitate de afacere, apoi din pct de vedere modelistic