Accidentul feroviar din 5 martie 1899 produs intre statia Barnova si statia Ciurea.
Planul de situatie. Deraierea s-a produs la km 474+15.97. intr-o curba cu raza de 450 m si a distrus si podetul de la 474+171.80. Deraierea s-a produs dupa 3 km de statia Barnova.

Vagoanele deraiate. Trenul era compus din 11 vagoane. 3 vagoane D, un vagon de dormit CIWL nr 130, 4 vagoane clasa 1 si 3 vagoane clasa a-2-a.
Cele 2 locomotive deraiate. Cea din dreapta locomotiva 597 Ocna si cea din stanga 477.


Vagonul DPA 31018 si vagonul de dormit CIWL 130


Partea din urma a vagoanelor deraiate din acceleratul NR 1 Bucuresti - Iasi.

Imaginile NU sunt de la accidentul din 1917 din statia Ciurea.
Planul de situatie. Deraierea s-a produs la km 474+15.97. intr-o curba cu raza de 450 m si a distrus si podetul de la 474+171.80. Deraierea s-a produs dupa 3 km de statia Barnova.


Vagoanele deraiate. Trenul era compus din 11 vagoane. 3 vagoane D, un vagon de dormit CIWL nr 130, 4 vagoane clasa 1 si 3 vagoane clasa a-2-a.


Cele 2 locomotive deraiate. Cea din dreapta locomotiva 597 Ocna si cea din stanga 477.








Partea din urma a vagoanelor deraiate din acceleratul NR 1 Bucuresti - Iasi.


Imaginile NU sunt de la accidentul din 1917 din statia Ciurea.