Aburoase Gutzold- opinii de la posesori

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Gutzold a reusit dupa unificare sa-si pastreze bunul nume si produce mici bijuterii -locomotive cu aburi seria profi.Eu am doar 2 modele pentru ca atit au scos la ep II :un BR71 si un BR19.Amindoua modelele sint super detaliate cu aplicatii si nu basoreliefuri ,impecabile la detaliile inscriptiilor si excelenta mecanica. Br 19 alaturi de Br18 sint cele mai reusite modele ale gamei de aburoase (zic eu,).Singurul impediment :pretul cam mare.Oricum Br75 e un model si reusit si f.f frumos ,asa ca merita.Si ca sa ma corectez ,Gutzold mai face la epII si un Br56 cu tender cu praf de carbune.
 
De doua zile am si eu un Gutzold pe care intentionez sa-l dotez cu lumini pe led-uri. Chiar pe spate sunt dummy lampile.


mai multe poze cu aburoasele mele http://trenulete.info/festivalul-aburoaselor-la-slobozia/
 
Si eu sunt posesorul unei BR64, dar tanjesc de mult dupa o BR 98 001 "Kreuzspinne", http://www.modellbahnwelt24.de/Guetzold-53100-Dampflok-BR-98-Kreuzspinne-H0_1 , vagoanele de la Piko asteapta de mult........... :(
 
Mda, si eu pierd ceva saliva cu gandul la locomotiva asta... 98 001...si asta de pe vremea cand era facuta de Rivarossi...
Oricum, fata de primele 64, 86, (ca sa nu ne referim decat la dampf) motorizarea e alta, detalierea e de exceptie...pretul pe masura!

PDI
 
chickengeorge a spus:
Si eu sunt posesorul unei BR64, dar tanjesc de mult dupa o BR 98 001 "Kreuzspinne", http://www.modellbahnwelt24.de/Guetzold-53100-Dampflok-BR-98-Kreuzspinne-H0_1 , vagoanele de la Piko asteapta de mult........... :(

Si 98-ul e mega aratoasa, draga Puiu!

PDI, pe care o ''saltam'' :fluierat: ???
 
Draga Vali, nu pot decat sa-ti doresc sa-ti iei BR75, chiar merita, eu am optat pentru DRG Brawa, http://www.modellbahn-kramm.com/E/artikel.cfm?fid=073&artnr=40024&nav=0 , este pe drum cu statie intermediara HGDan :wink:
 
De acord, Brawa e BRAWA dar masina Brawa e Wuertemberg T5 pe cind Gutzold e masina saxona XIV HT.Asa ca nu-i tot una.Ca sa nu mai spun ca 75-ul Liliput e masina badeza VIc.
 
Prognosis a spus:
De doua zile am si eu un Gutzold pe care intentionez sa-l dotez cu lumini pe led-uri. Chiar pe spate sunt dummy lampile.


mai multe poze cu aburoasele mele http://trenulete.info/festivalul-aburoaselor-la-slobozia/

Prognosis, o poza mai clara cu 64 daca rugam?
Nu stiu de ce, dar am impresia ca si Gutzold sunt ca si Piko. Ori scot ceva basoreliefuri, ori lasa gluma deoparte si pun pe raft ceva serios.
 
Stai linistit, e tot un fel de pikosenie , a mea, OBB 64.311, cred ca e mai tanara (de prin '90) decat a lui Prognosis (dupa buza bandajului) si in afara ambielajului, care e din plastic fata de cea din imagine, in rest e bazorelief, fara lumini,aceeasi matrita, uite-o aici, ca sa nu-i mai fac poza http://cgi.ebay.de/GUTZOLD-DAMPFLOK-OBB-64-311_W0QQitemZ150480681085QQcategoryZ130293QQcmdZViewItem
 
@chickengeorge
Imi pare rau daca am parut malitios dar am vrut pur si simplu sa punctez ca sint masini deosebite.Eu am si br 75 Brawa si pe cel de la Liliput ,sint foarte incintat de ele dar mi-as dori si un75 Gutzold bineinteles DRG. L-am gasit deregizat la o firma care face modificari pe modele Gutzold,sau monteaza kituri Weinert si Model Loco,dar pretul mi s-a parut prohibitiv.Asa ca n-am incotro decit sa astept sa scoata Gutzold versiunea DRG sau in cel mai rau caz sa modific un 75DRcu inscriptii de la Gassner.
Inca o data scuze!!
 
Intradevar, jucaria nu este pretentioasa. Tot un soi de Piko, basorelief, cu lumini numai pe fata si felinare dummy pe spate. Bielle metalice gen Piko Br 55.... Hobby si atat! Insa trage de rupe, desi nu are gume de aderenta, repartizarea greutatii este mult mai eficienta decat la Br 55 Piko.

 
Salutare,
Eu am un BR 52 care a devenit un 150.000 CFR.
Locomotiva are cam 8-9 ani si nu e rau realizata,fara prea multe detalii dar,ce-i drept nici originalul nu e sofisticat.E un model boarderline care ar putea suferi imbunatatiri,mai ales in ceea ce priveste motorizarea.
In plus,mie nu imi prea place rosul acela de Guetzold,care prea bate in carmin.
In schimb,modelele diesel,desi consuma mult curent,sint formidabile.
Pretul e mare,dar Berndt Guetzold se incapatineaza sa le produca in Germania...:))
s
 
Am uitat sa mentionez de BN150, o manevranta care cred ca i-a bucurat pe multi inainte de '90,prima intrata in colectie prin '70-'80, integral metalica, tampoane, reductor, bobinaj rotor fixat cu Dentacryl, cred, iar a doua din '90, tampoane cauciuc (!), roti dintate plastic, bobinaj rotor nefixat nici macar in lac, deh, economia !Ca la fiecare casa, etape si etape, lucruri bune si mai putin bune, totul este relativ raportat la ce ne place ca argument suprem (de gustibus....) :D

P.S.Remus nici o clipa nu ti-am luat replica ca malitiozitate, pur si simplu am vrut sa subliniez ca prefer epoca in care esti doctor, iar sublinierea ta m-a facut sa inteleg ca nu m-am exprimat suficient de explicit.Jos palaria pentru informatiile pe care ni le pui la dispozitie!