A venit apa si l-a luat..

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Copsa mica-Sibiu e un tren format din 4 vagoane legatura la 1631/1632 , dece nu baga legatura directa prin Caracal , R.Valcea cum era odata 1721 , dar gandirea CFR lasa de dorit , ori nu stiu sa atraga clientii ori nu vor
Am intrebat in gara de nord la informatii cum pot ajunge la Sibiu si raspunsul a fost "nu avem legatura pt asa ceva " zic da cand se redeschide ? raspunsul a fost "nu stiu nimic" si nu ma mai bagat in seama , pai cu asemenea oameni la ghisee nu vor atrage niciodata clientii la fel si in gara Sibiu am intrebat cand se deschide circulatia ? raspuns " nu stim nimc" si am fost indrumat la autocare ca sunt destule care asigura legatura directa , trist dar adevarat , inclin sa cred ca daca mai pica poduri prin tara o sa ajungem o tara fara transport feroviar :( :( :(
Daca se intampla in Germania sau Austria era gata intr-o luna dar cum a spus domnul director de la infra in reportaj la data respectiva " nu e asa usor sa reparam acest pod" doar suntem in Est nu in Vest
Din ce vad pe infofer nu mai exista acele 3 personale Brasov-Sibiu cu transbordare auto , banuiesc ca au scos si transbordarea :( :( :(
 
Cei interesati pot sa declanseze un "bombardament" de petitii on line sau chiar scrise (la ultimele e obligatoriu sa se raspunda) pentru reluarea traficului de calatori pe relatia Sibiu-Bucuresti via Caracal. Se pot sugera variante plauzibile de realizare a acestei legaturi. Altfel, daca stam dupa initiativa proprie a SNTFC stam degeaba!
 
CFR nu mai asigura transbordarea... prin urmare, daca nu esti iute ca Gabi Szabo (12km in 40 de minute) n-ai sanse sa prinzi legaturile.

La RegioTrans mi-a raspuns o doamna plictisita care insista ca urmatorul tren e la 11:55 (acum fiind 12:48 ... ) si e de la Brasov la Sibiu dar habar n'avea ca e podul rupt ... sincer, nu stiu ce sa mai cred.
 
Am fost si la Brasov sa cer informatii cum ajung la Sibiu raspunsul a fost sa merg prin Medias si de acolo legatura iar despre pod nu stie nimeni nimik cand si daca se redeschide circulatia sau daca lucreaza cineva la el toata lumea da din umeri :(
Mai nou am auzit ca si pe Brasov-Sighisoara sunt 3 poduri cu restrictie in pericol , deja e ceva normal pentru tara asta nu ma mai mira nimik daca pika si alea ne mai ramane magistrala 400 de la Brasov spre Ardeal ........ca la noi la nimenea :( :( :(
 
Cum domle?:-?
Poti sa iei un tren pe 201, 202, 900, 501, 502-401 si razbesti cumva in Ardeal.
Basca vezi frumusetile tarii. :confused:

Am uitat sa scriu: pina incep sa cada si pe acolo podurile.
 
Trenuri sunt acum de la Brasov la Ucea(3 perechi) si de la Sibiu la Avrig(6 perechi), deci putem zice ca linia Ucea-Avrig e inchisa :confused:
 
Plus trenurile Regiotransului 2 perechi Brasov-Arpas si retur plus 2 perechi Arpas-Fagaras si retur si 1 pereche Brasov-Vladeni.Ardeal si retur.

Pe A3 la NEWS Magazine azi dimineata se discuta despre situatia in care se afla acum CFR ( cu toate subcategoriile ei ) si au spus ca dupa ce se vor incheia lucrarile la Predeal-Campina ( 2011 ) si Bucuresti-Constanta ( 2010-2011 ) vor intra in lucrari sectoarele Curtici-Arad si Brasov-Simeria asa ca de intarzieri tot nu scapam pe sectorul Brasov-Sighisoara. Ba de la lucrari , ba se mai strica 1 data la 3 sapt o locomotiva , ba de la canicula s.a.m.d...
 
Pai pe Brasov-Sighisoara, cel putin, in doi ani daca nu se face ceva, pe acolo nu se va mai putea circula :D
 
Sulzer1150 a spus:
Pai pe Brasov-Sighisoara, cel putin, in doi ani daca nu se face ceva, pe acolo nu se va mai putea circula :D

In mod sigura asa e. Pana la Copsa e jale iar mai departe tristete mare. Rar mai gasesti o abatere cu 30 sau o gara prin care sa treci cu viteza stabilita.
 
Eu alea doar le-am gasit pe Infofer si am vazut ieri seara multa lume la ocazie in dreptul statiei Ucea semn ca adio transbordare(asta de vreo luna aproape) sau posibilitate sa mergi pe jos atata drum :D
 
Eu nu cred ca mersul pe jos e o posibilitate, atat timp cat tu platesti bilet iar transportatorul e obligat sa iti asigure ajungerea la destinatie.Mai mult decat atat, s-a si angajat sa ofere transbordare in cazul acesta.

Gandeste-te ca asta-i si scopul transportului : sa nu mergi pe jos.
 
Tinand cont ca baza de date a XSell e aceeasi cu cea a infofer... e clar ca nu iti pot vinde bilete pana la Sibiu. Oricum, situatia e nasoal㒠ră’u, practic, pe cei din CFR Că’lă’tori pur şi simplu îi doare fix în pix de că’lă’tori şi las㒠FĂRĂ transport o zona de zeci de km pă’traţi. S㒠vedeţi distracţie din 15 septemrbie, când or începe şcolile şi elevii care fac naveta la liceu la Fă’gă’raş şi Sibiu nu o s㒠aib㒠cu ce ajunge, deorece nici mă’car dube nu sunt (cel puţin spre Fă’gă’raş nu sunt decât Fă’gă’raş-Braşov), iar DN nu stră’bate toate satele de-alungul liniei. în plus, cursele Braşov-Sibiu şi retur... sunt 4 curse de autocar şi 6 de dube... dubele merg numai la +/- 20 de minute faţ㒠de autocare, deci nici vorb㒠de o deservire eficientă’. în plus, cursele opresc doar la Fă’gă’raş (câteva şi la Avrig)... pentru c㒠aşa e licenţa de la ARR (nu mai au voie s㒠opreasc㒠pe unde vor, chiar dac㒠ar avea clienţi).
Desigur, într-o ţar㒠mai cu ap㒠caldă’, ar fi apă’rut nişte autobuze... e clar c㒠localnicii ar prefera s㒠mai dea 2 RON la autobuz ca s㒠prind㒠legă’tura. Desigur, în România NU se poate, pentru c㒠traseele se dau numai prin licitaţie, care se organizeaz㒠o dat㒠la 3 ani. Ei, mă’car putem spera c㒠în 2011, la urmă’toarea licitaţie pentru zona aia, o s㒠avem un autobuz care s㒠penduleze între Arpaş şi Porumbacu. Dar oare o s㒠mai avem cale ferat㒠pân㒠atunci?
 
Altceva m-a uimit(oricum se mai desfinteaza din scoli, se dau afara profesori, va fi mare haos dupa 15), pe vremuri cand trenul facea 6 ore de la Brasov la Arad, acel accelerat Bucuresti-Timisoara prin Sibiu facea cu o ora in plus pe ruta Brasov-Vintu de Jos.
Ma uit azi pe mersul lui nou, prin Sighisoara si ce vad? Doar vreo 10 minute mai faci mai putin pe ruta aceasta decat pe cea din Sibiu(inainte sa se rupa podul). Deci s-au marit timpii intre Brasov si Vintu de Jos cu o ora in ultimii ani :x
Pai atunci ii dau dreptate lui George ca in doi trei ani daca nu se face nimic se duce de rapa Brasov-Sighisoara, desi sunt raze de speranta, cica dupa ce se termina de reabilitat(daca se va termina vreodata) Bucuresti-Brasov urmeaza Brasov-Curtici, probabil pe tronsoane, apropo cat mai e limitarea pe Bucuresti-Campina? :fluierat:
 
Pe Campina viteza maxima a scazut la 120. Insa exista cateva limitari : una cu 50 sub pasarela de la BCT, vreo doua la intrare si la iesire din Buftea cu 30 ( daca s-au scos, sa ma corecteze cineva ), si ceva cu 80. Munca de artizanat si acea linie, mai alea ca intretinerea a fost ZERO. Pe de alta parte, la momentul inceperii acelei modernizari, parametrii de proiectare erau de 160-200, pentru linia Bucuresti-Brasov. Au trecut 10 ani de atunci si nici la Breaza n-au ajuns... Calculati si vedeti cati ani vor trebui sa se ajunga la Curtici :D
 
E inca 140 pe Chitila-Brazi, restrictiile sunt impartite egal 3 de 70 pe un fir, 3 de 70 pe alt fir. Ala de la pasarela nu se pune ca nu e din cauza caii. Ma mir ca intre Buda si Floresti unde e aliniament si palier se circula cu 120!
 
Daca ar fi 140, aceasta ar fi la trenurile de rang. AM circulat ultima vreme cu toate trenurile de rang de pe sectie ( inclusiv internationalele ), si mai mult de 120 n-a fost viteza niciunde.

P.S. De multe ori ,la internationalul "Dacia" am prins masina de 120. Sunt si poze puse pe net de mai multi baieti.
 
40,60,80,120 sau 140 important este ca in 40 min ajungi de la Ploiesti la Bucuresti indiferent ca e A R sau IC.

Si in plus de asta sunt si alte restrictii doar la anumite ore si in anumite zile intre Ploiesti si Bucuresti.

Si totusi tind sa cred ca pe Floresti-Buda ( coborare ) se merge R-urile si cu 140. De fiecare data cand vin de la munte vin numai cu P 3028 iar in ultima perioada de vreo 3 ori R 375 ne-a depasit in doar 1 minut pe firul celalaalt asta in conditiile in care P-ul avea 120.

Acum ca vine toamna aceasta depasire se va face cel putin 5 din 7 zile cat are o saptamana.
 
Si in plus de asta sunt si alte restrictii doar la anumite ore si in anumite zile intre Ploiesti si Bucuresti.
Restrictiile le putem gasi doar in zilele lucratoare (luni - vineri) intre orele 08:00 si 16:00. Seara si in week-end pleaca acasa la ele ca sa se odihneasca.