A venit apa si l-a luat..

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

ionutz72

Active Member
Trenulist
6 Iulie 2009
144
0
Prin zona..
LOCATION
Prin zona..
Datorita calamitatilor naturale care au avut loc,deteriorarilor mari si multiple la podul cf km 99+400 dintre hm Porumbacu si hm Arpas(linia Fă’gă’raş-Sibiu) incepand din 13 iulie 2009,s-a inchis accidental linia intre Porumbacu si Arpas pana la remediere. Implicatii mari si de durata,mai spre seara detaliat pt cine e curios..
http://www.tvr.ro/articol.php?id=65807&c=47
 
Am auzit de luni. Ce n-am inteles e cat va dura, si mai ales cat de repede o sa se miste astia, avand in vedere ca mag. 200 nu e chiar asa de importanta, si exista backup prin 300 intre brasov si sibiu, deci poate sa li se cam rupa.
 
COMUNICAT DE PRESA MINISTERUL TRANSPORTURILOR SI INFRASTRUCTURII


13 iulie 2009

Modifică’ri circulaţie trenuri urmare închiderii liniei Porumbacu-Arpaş
Ca urmare închiderii circulaţiei feroviare între staţiile Porumbacu şi Arpaş (aflate pe secţia de circulaţie Sibiu - Braşov), din cauza ruperii unui podeţ de cale ferată’, astă’zi 13 iulie 2009, în circulaţia trenurilor de că’lă’tori intervin urmă’toarele modifică’ri pân㒠la terminarea efectuă’rii lucră’rilor de reparaţie:
începând de la data de 13/14 iulie 2009
trenul Accelerat 1632 în relaţia Oradea – Copşa Mic㒠– Braşov va circula deviat ca tren 12632 în relaţia Oradea – Ră’zboieni – Copşa Mică’, cu plecare din Oradea la ora 20.46 şi sosire în Copşa Mica la ora 02.16
trenul Accelerat 1631 în relaţia Braşov – Copşa Mic㒠– Oradea va circula deviat ca tren 12631 în relaţia Copşa Mic㒠– Ră’zboieni – Oradea, cu plecare din Copşa Mic㒠la ora 02.53 şi sosire în Oradea la ora 08.56

începând de la data de 14 iulie 2009
trenul Accelerat 1621/1621-2 în relaţia Bucureşti Nord – Braşov – Fă’gă’raş – Sibiu –Timişoara Nord va circula deviat ca tren accelerat 12621/12621-2 în relaţia Bucureşti Nord – Braşov – Sighişoara – Timişoara Nord, cu plecare din Bucureşti Nord la ora 09.42 şi sosire în Timişoara Nord la ora 21.49
trenul Accelerat 1622-1/1622 în relaţia Timişoara Nord – Sibiu – Fă’gă’raş – Braşov –Bucureşti Nord, va circula deviat ca tren accelerat 12622-1/12622 în relaţia Timişoara Nord – Sighişoara – Braşov – Bucureşti Nord, cu plecare din Timişoara Nord la ora 08.15 şi sosire în Bucureşti Nord la ora 20.45
trenurile Rapid 827 şi 826 Bucureşti Nord – Sibiu şi retur se anuleaz㒠în relaţia Braşov – Sibiu şi retur, şi vor circula normal în relaţia Bucureşti Nord – Braşov
trenul Accelerat 1752/1752-1 Suceava Nord – Sibiu se anuleaz㒠în relaţia Braşov – Sibiu şi va circula normal în relaţia Suceava Nord – Braşov
trenul Rapid 453-2 se anuleaz㒠în relaţia Sibiu – Braşov şi va circula normal în relaţia Lokoshaza – Curtici – Arad - Sibiu
trenul Rapid 452-1 se anuleaz㒠în relaţia Braşov – Sibiu şi va circula normal în relaţia Sibiu – Arad – Curtici – Lokoshaza
trenul Accelerat 1636/1636-1 în relaţia Sibiu – Fă’gă’raş – Braşov – Bucureşti Nord – Lehliu – Constanţa va circula deviat ca tren 12636/12636-1 în relaţia Sibiu – Copşa Mic㒠– Mediaş – Braşov – Sighişoara – Bucureşti Nord – Lehliu – Constanţa, cu plecare din Sibiu la ora 02.34, sosire în Braşov la ora 06.22, plecare din Braşov la ora 06.32, sosire în Bucureşti Nord la ora 09.46, plecare din Bucureşti Nord la ora 10.44 şi sosire în Constanţa la ora 15.02

începând de la data de 14/15 iulie 2009
trenul Accelerat 1751-2/1751 Sibiu – Suceava Nord se anuleaz㒠în relaţia Sibiu – Braşov şi va circula normal în relaţia Braşov – Suceava Nord
trenul Accelerat 1635-2/1635 în relaţia Constanţa – Lehliu – Bucureşti Nord – Braşov –Fă’gă’raş – Sibiu va circula deviat ca tren 12635-2/12635 în relaţia Constanţa – Lehliu –Bucureşti Nord – Braşov – Sighişoara – Mediaş – Copşa Mic㒠– Sibiu, cu plecare din Constanţa la ora 15.44, sosire în Bucureşti Nord la ora 19.41, plecare din Bucureşti Nord la ora 20.33 şi sosire în Sibiu la ora 03.54.

Recomandă’m publicului că’lă’tor ca înainte de efectuarea că’lă’toriei s㒠solicite informaţii despre modifică’rile produse în traficul feroviar la staţiile CFR din Bucureşti şi din ţar㒠sau la telefon 021/9521.
 
Bla-Bla-ul cu "nu sint bani la CFR infrastructura" este si el plauzibil pana intr-un punct.La un moment dat devine insa penibila aceasta scuza. OK, n-avem bani. Dar noi totusi vrem sa facem ceva !! Pai daca chiar vrem,, e destul de simplu : trimiti o sesizare la guvern si la IGSU eventual, pentru a veni si evalua problema, le spui ca un pod e posibil in orice moment sa se duca cu tren cu tot pe apa sambetei si nu cred ca nu exista cumva o rezolvare. Podul ala il cunosc foarte bine si era cu restrictie de foarte multa vreme ( cu 30 parca se mergea pe el, daca nu ma inseala memoria ).

Nu cred ca nu s-ar fi putut face ceva pentru a se evita aceasta situatie, cu atat mai mult cu cat bani sa modernizam o linie relativ buna precum Bucuresti-Constanta, s-au gasit intr-un fel sau altul. Exista desigur inca foarte mute poduri si podete in aceasta situatie. Pe Brasov-Sighisoara sunt vreo doua podete la care daca intr-un an doi nu se face nimic, nu se va mai putea circula si pe acolo( bine, de atfel toata sectia e fazuta zob).

Pe unde deviem traficul spre Ardeal atunci ? pe 501 ?
 
Timisoara -Bucuresti deviat prin Sighisoara circula prin Teius, pe racord sau intra in Sibiu de la Copsa Mica?
 
Care "noi vrem totusi sa facem ceva"?
Daca era vreun privat de marfa care sa nu aiba alternativa atunci sigur era macaraua acolo si faceau ei ceva.
Daca erau oameni care sa vrea sa mearga cu trenul ala atunci ar fi fost in strada.
 
Avind experienta altor poduri sint cam sceptic cu privire la reluarea circulatiei in acest an, mai ales ca pentru Sibiu au evitarea prin Copsa Mica
 
Ma gndesc ca daca nu au bagat decat acc 12635 (1635) prin copsa mica adica restul sunt llimitate sau deviate fara sa ajunga in sibiu zic ca intr-o luna se reia circulatia cum se zice si in reportaj , speranta e mare :D poate poate
Din buc la sibiu e doar un tren 12635 care face 7:40 , sa speram ca se face ceva cat mai repede .........
 
mai sunt si alte legaturi de a ajunge din Sibiu la Bucuresti, dar proasta informare a angajatiilor CFR catre calatori ( platitori de bilete ) lasa prea mult de dorit.

A 12635 Constanta-Sibiu si retur a bun acuma in sezon , dupa 1 octombrie o sa ajunga iar la 3 vagoane dupa ce ca a RAMAS singurul tren care leaga Capitala de Sibiu. Tare mie frica ca o so lalaiasca pana dupa anul nou cu podul ala.

Are cineva salvate pe undeva , scrise , tiparite mersul trenurilor din vara lui 2005 cand intre Focsani - Marasesti - Adjud circulatia a fost inchisa din cauza celor 2 poduri de la Putna Seaca si cel al Trotusului de langa Adjud ?? Pe unde s-a circulat atunci spre Moldova ?? Era un singur Acc cu vag 20-50 SI 19-50 care facea legatura dintre Bucuresti si Focsani pleca dimineata din Buc si se intorcea seara.
 
Erau doua accelerate Bucuresti Focsani, si mai mule legaturi Focsani Buzau, restul trenurilor au circula deviate prin Buzau-Faurei(schimbare LE cu LDE)-Braila-racordare Barbosi-Brabosi Triaj(cu oprire pentru Accelerate,dar nu toate)-Tecuci-Barlad-Vaslui-Iasi-Pascani si de acolo mai departe la Suceava,Siret sau Vatra Dornei pentru acceleratul Bucuresti -Vatra Dornei ,sa fi vazut atunci trafic superintens pe magistrala 600 plus foarte multe marfare in dubla si tripa tractiune plus impingatoare,si chiar un marfar cu 5 LDH, 3 in cap, unul intercalat si unul impingator,aiaa fost creasa de pe tort ;-) :p . Sau suprimat in acea perioada rapidele de la Suceava, Botosani si Iasi, formand un tren adevarat de 15-16 vagoane :D
 
Din ce vad pe infofer incepand cu 12.08.2009 nu mai exista tren direct Buc-Sibiu
, la mintea lor te astepti la orice ............. :-x
 
Da, s-au apucat de pod, insa nu se va face RK ci se va inlocui doar pilonul avariat. Treaba pur romaneasca. Saptamana trecuta am vazut doua trenuri de interventie iesind din Brasov Triaj ducandu-se intr-acolo. Poze din pacate n-am apucat sa fac.

@ shoppy : desigur, ca pe nimeni nu intereseaza. Ceea ce am spus eu cu "sa facm ceva" este desigur ceva abstract de lumea in care traim. Chiar utopic in multe cazuri.
 
karpaty a spus:
Din ce vad pe infofer incepand cu 12.08.2009 nu mai exista tren direct Buc-Sibiu
, la mintea lor te astepti la orice ............. :-x

Nu se schimba nimic, doar ca cobori la Copşa Mic㒠şi urci imediat în alte vagoane. E chiar mai bine, c㒠nu mai st㒠A 1(2)635 2 ore în Copşa Mică’.

Poţi merge la Sibiu şi cu schimbare în Braşov (circul㒠personale CFR & Regiotrans pe Braov - Sibiu, fiind asigurat㒠transbordarea între Arpaş şi Porumbacu). Desigur, nimeni nu vorbeşte despre asta, doar avem Atlassib (mai ales), Dacos şi FanyTrans pe Bucureşti-Sibiu la 48 RON întreg şi 39 pentru studenţi. Desigur, astea fac 4h30min, trenurile în cel mai fericit caz fac 7 + timp pierdut prin Braşov între trenuri).
 
Nu prea poti compara trenul cu varianta de transport rutier pe relatia Bucuresti-Sibiu, deoarece calea ferata oricum este din start in dezavantaj deoarece are traseu ocolitor de cca 60km decat pe sosea.
 
Ca sa ajungi la Sibiu si de la Sibiu sunt variante precum cele enumerate mai sus de Dr2005, dar mai sunt si o groaza de alte variante :

Vi cu A , R de la Buc.Nord cobori la Medias de unde ai personal spre Sibiu si la intoarcere la felvi cu P pana la Medias si de acolo cu orice tren pana la Bucuresti.
 
Da o noutate de vreo cateva zile : A 1635/6 Constanta-Brasov-Sibiu acum devenit grupa de vagaone la A 1631 pe relatia Constanta-Brasov. Asa ca daca esti din Sibiu si vi de la Constanta si iti iei bilet prea tirziu mergi cu loc pana la Brasov apoi te transferi intr-unul din cele 2 vag 20-49 de Oradea si mergi in picioare pana la Copsa.Mica unde cobori si te urci in P-ul cu mers de accelerat cel mai probabil o sageata albastra. Si uite asa CFR renunta la calatori din Sibiu spre Bucuresti si Constanta , la ora actuala nici un tren nu mai e direct nici macar ocolind prin R.Valcea sau Copsa.Mica-Sighisoara.