A.C.M.E. 2010

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Gam3

Moderator
Super Moderator
Trenulist
18 Iunie 2016
6.033
2.534
Iași
LOCATION
Iași
Catalogul A.C.M.E. in format pdf:
http://www.eyro.ch/downloads/news10/acme_2010.pdf
 
de vagoane dimitrov....sau de vagoane clasa 1....nu stiu fabricantul..le-am prins acum multi ani pe Pitesti-Curtea de Arges...si cam seamana daca imi aduc bine-ami9nte cu cele de la pagina 77 catalog..79 pdf...
 
La ACME nu exista model pentru conversie de Dimitrov.

@florin12
In catalog la pagina 77 sunt vagoanele din seria 32000 FS
Pentru o conversie CFR ar fi nevoie de un vagon seria 10000 FS
Modelul din pacate este produs numai de Roco:



Dupa conversie:


La pagina 48 avem un vagon JZ cod 52820 care este cat de cat bun pentru a scoate din el un vagon CFR cl 2 seria 20-57.

 
boghiurile nu seamana deloc cu MD, iar acoperisul pare mai apropiat de CFR-urile Pafawag...in rest seamana cred foarte bine cu un 20-57...
 
Salut,

Boghiuri MD parca am vazut la vagoanele de tipul X, art.50813, si par si destul de aratoase.

Un lucru interesant mi se pare la pagina 55: vagoanele de dormit de tipul T2S!!!

Va fi oare produs si in varianta CFR fara bavuri si cu inscriptii mai bune?
 
Intrebare: cine le aduce ca piese de schimb? in poze boghiurile de la vag dinamometric semanau destul de mult a MD-uri (dar cand l-am vazut live am observat ca nu au sabotii), am intrebat la AFM de ele ca piese de schimb si au spus ca cel putin pentru moment nu aduc. chiar caut niste MD-uri reusite.
 
Buna,

Cele mai corecte MD 33 si 36 (presupun ca la asa ceva te referi) le gasim la LSModels sub diferitele vagoane germane de 26,4m de la Grupa 53 incolo.

LSM vinde boghiuri si ca piese separate, intrebarea e cine va aduce in Romania.

Inca o rugaminte: nu mai vorbiti de "boghiuri MD", exista atatea tipuri de MD cat si de Dacie si un Logan nu este o 1100 ;)

Tôt la fel, un MD522s capabil de 280 sub un vagon seria 802 (vag.intermediar de ICE1Y nu are nimic de-a face cu un MD33 de sub un 21-47 al CFR Calatori...

La CFR gasim MD33, atat din import cat si licentaN MD36 (similar, insa cu frana pe disc, de exemplu la WRmz 88-96), MD26 (la MU) s.a.m.d.

V-as ruga sa va documentati putin inainte de a intreba "unde gasim boghiuri MD"

In alta ordine de idei, ceva imi spune ca T2s ACME nu va aparea prea curand... Mai discutam in sase luni ;)
Despre Y-urile JZ este de asteptat ca matrita aceea sa se tôt invarta si sa evolueze, deci poate va asteapta ceva surprize... De la 20-57 banal de azi la (ca exemplu) ABafld-30 30-40 din 1968 care mai tarziu a ajuns 20-57...
 
Daca tot scot baietii pe banda (si bravo lor, ca fac o treaba minunata), nu se apuca sa scoata si vagoane de intercity (imi scapa indicativul lor, ca nu sunt asa cunoscator), cele albastre (cu putin alb) si ecrane de afisare cu led-uri.