In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folosești un browser învechit. Se poate să nu afișeze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui să actualizezi sau să folosești un browser alternativ.
multumim pentru poze.
Sper sa nu ma insel insa este singura dintre locomotivele CFR 40D care mai are sistemul de cremaliera. Din poza imi dau seama ca el doar a fost "depozitat" sub locomotiva, nu mai este montat pe sasiu....
Se vede intre primele doua osii cuplate, sprijinit de traverse.
40.001 de langa depoul Petrosani este completa - asa a fost adusa de la Subcetate de fostul sef de depou, regretatul ing. Dan Florin. Un mecanism mai este inca in remiza Subcetate.
Chiar si din singura poza cu interiorul de mai sus se vede ca marchiza a fost saracita de toate accesoriile cazanului, robineti, tevarie marunta, etc...
O gramada de locomotive cu abur vechi nu au avut pana tarziu sistem de franare sau doar frana manuala cu surub pe osiile tenderului. De asemenea osiile purtatoare si alergatoare la cele mai multe locomotive cu abur nu sunt franate.
Acest site folosește cookie-uri pentru a ajuta la personalizarea conținutului, pregătească experiența și să te păstreze autentificat dacă te înregistrezi.
Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.