40 0050 CFR

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

catalin

Well-Known Member
24 Aprilie 2007
2.885
97
Bucuresti
YAHOO
[email protected]
LOCATION
Bucuresti
Salut,

multumim pentru poze.
Sper sa nu ma insel insa este singura dintre locomotivele CFR 40D care mai are sistemul de cremaliera. Din poza imi dau seama ca el doar a fost "depozitat" sub locomotiva, nu mai este montat pe sasiu....

Se vede intre primele doua osii cuplate, sprijinit de traverse.
 

Serban

Active Member
Trenulist
28 Decembrie 2008
106
1
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
catalin a spus:
Sper sa nu ma insel insa este singura dintre locomotivele CFR 40D care mai are sistemul de cremaliera.

40.001 de langa depoul Petrosani este completa - asa a fost adusa de la Subcetate de fostul sef de depou, regretatul ing. Dan Florin. Un mecanism mai este inca in remiza Subcetate.
 

catalin

Well-Known Member
24 Aprilie 2007
2.885
97
Bucuresti
YAHOO
[email protected]
LOCATION
Bucuresti
Buna Serban,

multumesc pentru corectura/adaugire. Se discuta atat de putin pe forumurile noastre despre locomotivele cu abur CFR ca incep sa uit anumite detalii.
 

Lgz88

Active Member
4 Mai 2012
90
0
Cluj
LOCATION
Cluj
Sunt foarte utile aceste poze dar am si eu o intrebare. Am vazut ca era deschisa usa de la cabina; ai cumva poze facute si din interior? :D mersi mult!
 

catalin

Well-Known Member
24 Aprilie 2007
2.885
97
Bucuresti
YAHOO
[email protected]
LOCATION
Bucuresti
Chiar si din singura poza cu interiorul de mai sus se vede ca marchiza a fost saracita de toate accesoriile cazanului, robineti, tevarie marunta, etc...
 

Lgz88

Active Member
4 Mai 2012
90
0
Cluj
LOCATION
Cluj
Poate parea o intrebare bizara dar cum se face ca seria 40 a putut circula pana prin anii 70 fara un sistem de franare?
 

Florin-Dej

Well-Known Member
7 Mai 2011
390
3
Dej
LOCATION
Dej
Destul de simplu . trenul avea franari postati care la semnalele mecanicului strangeau sau slabeau franele de mana ale vagoanelor.
 

Horia_Radulescu

Consilier tehnic
Super Moderator
Trenulist
14 Februarie 2008
6.906
2.359
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
O gramada de locomotive cu abur vechi nu au avut pana tarziu sistem de franare sau doar frana manuala cu surub pe osiile tenderului. De asemenea osiile purtatoare si alergatoare la cele mai multe locomotive cu abur nu sunt franate.