27 de locomotive de cale ingusta uitate de lume

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

cristiCFR

Well-Known Member
Trenulist
19 Iunie 2007
944
0
35
Timisoara
tren.transira.ro
WEBSITE
http://tren.transira.ro/
YAHOO
pitcristian
LOCATION
Timisoara
No Comment

27 de locomotive si 15 vagoane de calatori vandute prin BRM
Societatea Feroviara de Turism ''S.F.T. - C.F.R.'' S.A a vandut prin Bursa Romana de Marfuri 27 de locomotive de cale ingusta, cu preturi adjudecate intre 6.100 euro si 10.210 euro, 15 vagoane de calatori de cale ingusta de diverse tipuri, cu preturi adjudecate cuprinse intre 2.180 euro si 6.070 euro, precum si un tren PSI (2 vagoane cisterna si un vagon acoperit tip G), adjudecat la pretul de 9.150 euro. Materialul rulant era retras din exploatare.
Dintre cele 5 societati care au depus oferte pentru procedura de achizitie, S.C. REMATINVEST SRL a cumparat 20 de locomotive si cele 15 vagoane de calatori, platind in total un pret de 198.465 euro; S.C. DIZEL & COMPANY S.A. a cumparat 2 locomotive si trenul PSI, pentru care a oferit in total 25.250 euro; S.C. R.G.HOLZ COMPANY SRL a cumparat 2 locomotive la pretul de 16.300 euro; S.C. CALEA FERATA INGUSTA SRL a cumparat 2 locomotive, oferind in total 17.750 euro, iar S.C. JUDETUL COVASNA a cumparat o locomotiva, pentru care a oferit 10.600 euro. Preturile sunt fara TVA.
Societatea Feroviara de Turism ''S.F.T. - C.F.R.'' S.A a obtinut, in urma procedurii de licitatie deschisa organizate joi, 5 iunie 2008, de Bursa Romana de Marfuri un pret final de 268.365 euro, cu 32.888 euro plus TVA mai mult decat pretul total de pornire.

Biroul de Presa
Bursa Romana de Marfuri

http://www.brm.ro/root/index.php?page=resurse/comunicate/27-de-locomotive-si-15-vagoane-de-calatori-vandute-prin-brm
 
S.C. DIZEL & COMPANY S.A. ... ce nume "meserias" :)

Cristi, una peste alta cred ca este mai corect ca materialul rulant, ca si orice altceva, sa se vanda in mod transparent prin licitatie, decat sa se vanda unora si altora pe la spate, prin manevre de culise. Asta, in masura in care, evident, licitatia a fost facuta transparent si in conformitate cu procedurile. Din pacate, se poate si altfel...
 
Cate din ele or fi fost aburoase?Dar in fond in tara asta orice este posibil.Nu cred ca exista popor care sa isi distruga propria tara, cultura, istorie ce mai vreti cu o frenezie mai mare decat romanii.
 
Pai nici sa le vinda nu-s in stare...(e vorba de locomotivele L45H si probabil vagoanele de calatori aferente). O completare a stirii aici: http://www.lok-report.de/ sau aici: http://www.lok-report.de/news/news_europa_rumaenien.html Gasiti si o lista cu locomotivele taiate...pina si capul de serie s-a taiat.
E rusinos...daca pentru CFR nu e rentabil sa le repare...atunci sa n-ajunga pe mana altora. :(
 
http://www.newz.ro/stire/68812/sft-ramane-fara-obiectul-munciitrenurile-de-epoca-puse-la-adapost-de-devalizatorii-hotelului-astoria/
 
Gabi_Todoran a spus:
Pai nici sa le vinda nu-s in stare...(e vorba de locomotivele L45H si probabil vagoanele de calatori aferente). O completare a stirii aici: http://www.lok-report.de/ sau aici: http://www.lok-report.de/news/news_europa_rumaenien.html Gasiti si o lista cu locomotivele taiate...pina si capul de serie s-a taiat.
E rusinos...daca pentru CFR nu e rentabil sa le repare...atunci sa n-ajunga pe mana altora. :(

Iata si lista cu ele.

( Situatia la 10.09.08 )
------------------------------------
Depoul Turda

87-0001-5 - casat
87-0020-5 - CFI Brad
87-0021-3 - casat
87-0022-1 - casat
87-0028-8 - casat
87-0039-5 - casat

87-0040-3 - SFT-CFR.SA
87-0042-9 - casat
87-0046-0 - casat
87-0048-6 - casat

------------------------------------
Depoul Targu Mures

87-0003-1 - pentru casare
87-0004-9 - CFF Viseu
87-0007-2 - pentru casare
87-0008-0 - CFI Brad
87-0009-8 - pentru casare
87-0012-2 - Covasna
87-0013-0 - pentru casare
87-0015-5 - CFF Viseu
87-0016-3 - CFI Brad
87-0018-9 - pentru casare
87-0023-9 - CFI Brad
87-0036-1 - pentru casare
87-0041-1 - SFT-CFR.SA
87-0044-5 - CFI Brad
87-0047-8 - SFT-CFR.SA
------------------------------------
Depoul Sibiu

87-0010-6 - casat
87-0011-4 - casat

87-0017-1 - SFT-CFR.SA
87-0031-2 - casat
87-0037-9 - casat

87-0038-7 - CFI Brad

------------------------------------
Ramase la SFT-CFR.SA = 4 ;
Salvate = 9 ;
Pentru Casare = 6 ;
Casate =  12 ;
Total = 31.

------------------------------------
PS : am dat de 87-0032 care e la Vasser , aveti idee de ce depou tinea inainte ?
 
Dintre L45H-urile propuse spre casare, din Tg. Mures, Consiliul Judetean Covasna a mai cumparat inca doua bucati (87-0003-1 si 87-0007-2) si trei vagoane de la Berghia. Mai multe detalii si poze vezi pe www.kisvasut.hu/comandau .
 
Spectaculos transportul la Comandau! Bine macar ca acestea au fost salvate!
Care sunt vagoanele luate de la Bergia? Are cineva imagini cu acestea?

La prima strigare a licitatiei, in ianuarie 2008, erau pe lista mai multe vagoane. Printre acestea si un vagon WIT pe care m-am dus sa-l vad la Sibiu pentru ca in inventarul licitatiei scria ca este vechi si din lemn. SFTul nici macar nu stia ce are in curte. Toate au ajuns epave datorita nepasarii cand puteau fi reconditionate cu costuri minime pentru SFT sau CFR si apoi inchiriate sau, de ce nu, folosite in viitorul apropiat.
 
Va salut dl CristiCFR....(ne-am intilnit mai de mult pe youtube la subiectul Mocanita) ...Interesant...foarte interesante vinzarile...mai bine zis cumparatorii....Cu exceptia lui Rematinvest ( care nu cred ca le-a bagat la topit ) restul se pare ca au fost luate de firme interesate....Holz srl sint doar cei de la Viseu ... Eu cred ca le reconditioneaza...sau le refac...Oare gresesc ce gindesc ?