2010 - Innotrans in Berlin

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Gam3

Moderator
Super Moderator
Trenulist
18 Iunie 2016
6.037
2.545
Iași
LOCATION
Iași
http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?114,5014273

http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?114,5012398

http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?4,5006986

http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?4,5007682

http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?4,5007938
 
Aia da expozitie... aproape toate locomotivele cu frana pe disc, design futurist, doar ale noastre venite din trecut si facute chiar mai urate... "Cutie de pantofi", cum zice neamtu la Carpathia :]
 
:cafea:


http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?114,5015388

http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?114,5015238

http://www.youtube.com/watch?v=78Esd2Ro-dM&feature=player_embedded

Stiu ca este si Astra Vagoane Calatori, din pacate pana acum nu am vazut poze.


later edit
http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?114,5015517

Acum 10 ani la InnoTrans 2000 a fost prezentata locomotiva KEG 7001 fosta 060-EA-079 CFR
http://www.railfaneurope.net/pix/de/private/open_access/KEG/KEG_7001.jpg
 
Cu exceptia "cutiilor de pantofi" in rest "tuburi de aspirator" vopsite! Unde esti tu E89.1 DRG (1189 BBO), cu bielele, fiarele, trei feluri de furtune de frana,......
O tempora....
Ma duc sa-mi vopsesc tutubul de la aspirator si sa-i pun boghiuri...

PDI
 
- bombardierul ala e 2 in 1, si electrica si diesel, huh? ca tot se intreba cineva pe forum de existenta a asa ceva....
- cutia noastra de pantofi nu arata chiar asa de rau fata de cea de deasupra... singurul minus, se vede ca finisajele au fost facute in repezeala (ma refer la ramele geamurilor si ale usilor). nu discutam de platforma tehnica, ci doar de estetica....
- daca ma uit la celelalte ldh-uri, remarul chiar e in trend! ca estetica, desigur...
- hm, uite si ale coco-uri... (mdea, frana pe disc.....) si vad ca omu' pare incantat de ele...

link 2:
- iote, omu' chiar apreciaza imaginea cutiei de pantofi! interesant! (asta daca nu ma minte g.translate :D)

link 3:
- frantujii oameni destepti domn'le. trag autocolant la greu. ce sa vopseasca in n scheme de culori cum fac ai nostri? mai rapid sa dai cu folie! si mai colorat! train tuning! asteptam eleroanele si neoanele pe dedesubt..;-)

post 2 link 1:
- imi place vagonul pentru transport remorci de tir... e superingenios! p.s. la cum arata tampoanele, se pare ca altii au fost mai in crza de timp decat remarul... sau mai zgarciti...

link 2:
- iote, si altii vin cu platforme vechi, aka crocodili modernizati...

concluzie. pe la altii e in plina floare transportul suburban... la noi e inexistent...
 
Personal nu ma dau in vant dupa forme futuriste, asa ca Vossloh cu G6 si G12 m-au mangaiat pe psihic, desi nici rama belgiana nu mi-a displacut. In ceea ce priveste platforma din doua bucati pt semiremorci, aia chiar e tare! Ii infigi capul tractor si pleci linistit, indiferent de pozitia vagonului in tren!
La Carpathia vad ca inca nu i-au crescut platformele si manerele de la peretii frontali care usureaza accesul la parbriz (poate d-aia l-au si facut asa mititel). Aaaa... si nici priza de mutipla!
- bombardierul ala e 2 in 1, si electrica si diesel, huh? ca tot se intreba cineva pe forum de existenta a asa ceva....
Daca da, americanii nu sunt la prima incercare.
 
Nici nu imi imaginam ca pionieratul sa nu apara de la Bombardier!
http://www.bombardier.com/files/en/supporting_docs/BT-ECO4-MITRAC_Hybrid.pdf
Diesel engines: Two Caterpillar 3512C HD engines, 2,100 hp/1567 kW each.
Max. Electric traction power: 5,360 hp/4,000 kW continuous, 5,900 hp/4,400 kW intermittent.
Max. Diesel power: At alternator: 4,200 hp (3,100 kW) intermittent, 3,600 hp (2,700 kW) continuous
Max. Weight: 288,000 lb/131 t

Au scos puterea asta la o locomotiva Bo-Bo? si cum poate fi atat de grea (131t pe 4 osii)???
Clar, prin alte tari s-au facut progrese in ultimele zeci de ani. Eu, traind in Romania, aveam impresia ca nu s-a mai inventat nimic de 50 ani, in afara de messenger si Google!
 
manlif2_0 a spus:
- bombardierul ala e 2 in 1, si electrica si diesel, huh? ca tot se intreba cineva pe forum de existenta a asa ceva....

Grüezi miteinand!

daca ne uitam putin spre vecinii nostrii din west, si acolo gasim asemenea locomotive, voilà: http://en.wikipedia.org/wiki/Rhaetian_Railway_Gem_4/4. Si daca ne uitam la anul fabricatiei, vedem ca sint locomotive construite in 1966!
 
sincer cand eram mic si eu ma gandeam la o locomotiva mixta. in viziunea mea era articulata din 2 corpuri, unul diesel unul electric. mai tarziu cand m-am desteptat am realizat ca se putea face un singur corp, cu ceva convertoare astfel incat aceleasi motoare de tractiune sa fie alimentate fie de la generator, fie de la catenara.

tata lucrand in Electro (la trafo, nu la loco), am avut ocazia sa discut cu diversi oameni "geniala" mea idee (cand era mic ma nedumerea de ce trenul Bucuresti Tulcea trebuia sa schimbe tipul locomotivei in Medgidia si de ce nu putea fi o "universala"), s-a conturat ideea ca pur si simplu nu prea era rentabil pentru reteaua CFR, mai ales ca in epoca respectiva se schimbau locomotivele mai ceva ca sosetele, functie de regionalele CF. cu alte cuvinte, categoric un tren care pleca de la Arad nu ajungea la Constanta cu aceeasi locomotiva. si atunci daca nu e nevoie de aceeasi locomotiva, care sa parcurga orice fel de tronson, de ce sa se faca mixte? oricum pe traseu se schimbau ca sosetele, dupa cum ziceam.

dar vremurile s-au schimbat, nevoile la fel, insa locomotive noi (in purul sens al cuvantului nou) nu se mai fabrica, asa ca fiecare operator se descurca cum poate, cu ce poate.
 
http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?114,5016473

transportul suburban:
http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?114,5016338

tramvaie:
http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?5,5016052,5016052msg-5016052
 
Nici nu imi imaginam ca pionieratul sa nu apara de la Bombardier!

N-as zice ca e pionierat :D :
http://en.wikipedia.org/wiki/Dual-mode_locomotive
Au scos puterea asta la o locomotiva Bo-Bo? si cum poate fi atat de grea (131t pe 4 osii)???

Avand in vedere cate sunt in ea(traf+motoare diesel) locomotiva este puternica. Dar exista locomotive Bo'Bo' mai puternice:ES64 care are 6400kW sau AEM-7 care are 5200kW.Iar la greutate e normal, americanii merg pe o incarcare pe osie mai mare decat in Europa.
 
Vad ca multe rame care au prevazuta cupla centrala au in "zona tampoanelor" niste placi nervurate. Este cumva vorba de impiedicarea alunecarilor intre vagoane in cazul ciocnirilor violente?
 
a mai postat cineva pe aici un link cu un documentar care explica ce e cu ele. pe scurt, da, sa nu se incalece sasiurile.